قرص ضد استرس و معرفی انواع دارو های ضد اضطراب و کاربرد آن ها

قرص و معجون گیاهی ضد استرس، داروی قرص ضد استرس و تپش قلب

فهرست مطالب

نظر خانم دکتر سحر بهروزیان در باره قرص ضد استرس

بهترین داروهای ضد استرس و ضد اضطراب

در دنیای امروز بسیاری از آدم‌ها در روند زندگی دچار فشارهای گوناگونی می‌شوند. قرار گرفتن در این شرایط باعث می‌شود تا میزان استرس و اضطراب در انسان بیشتر شود. گاهی اوقات این تنش‌ها باعث می‌شوند تا استرس به بخش جدا‌ناپذیری از زندگی تبدیل شود و تمام جنبه‌های آن را تحت تأثیر نامطلوب خود قرار دهد. همه ما می‌دانیم که اضطراب‌ها تا چه حد از میزان راندمان فعالیت‌های روزمره ما می‌کاهد.
در این بین برخی از افراد به مصرف دارو های ضد استرس روی می‌آورند. از آن‌جا که این مقوله در زندگی همه ما اهمیت بسیاری دارد در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین داروهای ضد استرس و ضد اضطراب و موارد جانبی آن‌ها بپردازیم.

قرص ضد اضطراب و استرس برای چه مواردی تجویز می‌شود؟

داروی های ضد اضطراب انواع گسترده‌ای از داروها هستند که پس از مصرف با اثرگذاری بر روی بدن و مغز باعث می‌شوند تا علائم استرس مانند حمله‌های پانیک، ترس و نگرانی شدید، کمتر شود. داروهای ضد استرس و ضد اضطراب را روان‌پزشک یا پزشک تجویز می‌کند. قرص های ضد استرس طیف گسترده‌ای از داروها را شامل می‌شوند. نکته مهم در رابطه با این داروها این است که برخلاف تصور بسیاری از مردم مصرف قرص اضطراب باعث رفع اختلالات اضطراب و دچار نشدن دوباره به آن نمی‌شود بلکه تنها از شدت نشانه‌های آن می‌کاهد. برای مصرف چنین داروهایی حتماً باید به موارد زیر دقت شود.

  • تداخل دارویی با داروهای دیگر
  • شدت علائم استرس در فرد
  • وضعیت فیزیکی و روانی شخص
  • نوع اختلالی که فرد از آن رنج می‌برد

که تشخیص همه این موراد بر عهده  روانپزشک است.

بهترین قرص ضد اضطراب چیست؟

رایج‌ترین داروهای ضد اضطراب گروهی به نام بنزودیازپین ها هستند. بنزودیازپین ها گروهی از داروها هستند که می‌توانند به کاهش استرس و سهولت در خوابیدن کمک کننده باشند. هم‌چنین این داروها به‌عنوان شل‌کننده عضلات (برای آرامش‌بخشی به فرد) برای انجام انواع جراحی‌ها یا سایر اقدامات پزشکی، هم‌چنین درمان تشنج و ترک الکل استفاده می‌شود. بنزودیازپین ها را آرام‌کننده‌های جزئی، آرام‌بخش‌ یا خواب‌آور نیز می‌نامند. گروه بنزودیازپین ها شامل انواع داروهای زیر می‌شود.

  • زاناکس (آلپروزولام)
  • کلونوپین (کلونازپام)
  • آتیوان (لوازپام)
  • والیوم (دیازپام)

انواع داروهای ضد اضطراب (بنزودیازپین ها)

انواع بسیاری از بنزودیازپین ها در بازار وجود دارد. همه بنزودیازپین ها به یک شیوه عمل می‌کنند اما شدت و مدت اثر آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

بنزودیازپین هایی که بیشتر برای درمان اختلالات اضطرابی استفاده می‌شوند شامل کلونازپام (کلونوپین)، آلپروزولام (زاناکس) و لورازپام (آتیوان) هستند. هم چنین داروهای دیگری که برای این اختلالات استفاده می‌شوند شامل برومازپام (لکتوپام) ، اگزازپام (سراکس)، کلردیازپوکسید (لیبریوم)، کلروازپات (ترانکسن) و دیازپام (والیوم) هستند.

بنزودیازپین های برای درمان بی خوابی مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل لورازپام (آتیوان) ، نیترازپام (موگادون) ، اگزازپام (سراکس) ، تمازپام (رستوریل) ، تریازولام (هالکون) و فلورازپام (دالمان) هستند. در صورت نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر می‌توانید با دکتر بی خوابی مشورت کنید.

بنزودیازپین ها به صورت قرص یا کپسول در دسترس هستند و از طریق دهان مصرف می‌شوند. برخی از این داروها نیز به صورت قرص زیرزبانی یا محلول تزریق قابل دسترسی هستند.

دقت کنید که این داروها به دو نام ذکر می‌شوند. یکی از این‌ها نام تجاری و دیگری نام عمومی و رایج دارو است.

آیا من به این روش درمانی نیاز دارم؟

میزان مشخصی از اضطراب یا بی خوابی واکنشی طبیعی به اتفاقات زندگی شماست. این موضوع طبیعی است که گاهی در زندگی و در موقعیت‌های گوناگون دچار استرس و اضطراب شوید اما همیشه لزومی به مصرف داروی ارام کننده استرس نیست. گاهی نیز ممکن است به دلایل مختلف دچار کم‌خوابی یا بی‌خوابی شوید اما به خاطر داشته باشید که مصرف قرص ضد استرس بدون نسخه پزشک کار عاقلانه‌ای نیست. سعی کنید از روش‌های مختلف برای آرام کردن خود بهره ببرید و به سریعاً به دنبال داروی ارامبخش استرس نباشید. اما در صورتی که استرس و عوارض آن آرامش طبیعی زندگی‌تان را از شما گرفت و به یک مشکل تبدیل شد به پزشک متخصص مراجعه کنید.

گفتگوی آنلاین با روانشناس متخصص

توانایی خوابیدن و خوابیدن در طول شب می تواند تحت تأثیر بسیاری از مشکلات سلامتی قرار گیرد. اینها شامل شرایط جسمی است که باعث درد یا مشکل تنفس می شود و همچنین مشکلات روحی و روانی. هنگامی که خواب مختل می شود ، سلامتی می تواند بیشتر تحت تأثیر قرار گیرد.

در حالی که هر وضعیت منحصر به فرد است و ممکن است رویکردهای درمانی مختلفی درخواست شود ، اما بنزودیازپین ها می توانند به شما کمک کنند.

بهترین داروی ضد استرس

داروهای ضد استرس و ضد اضطراب (بنزودیازپین ها) چه کاری انجام می دهند؟

بنزودیازپین ها فعالیت انتقال دهنده عصبی GABA را افزایش می دهند. GABA ماده‌ای شیمیایی در مغز است که به شما کمک می کند تا احساس آرامش کنید. اثر آن‌ها هم‌چنین باعث ایجاد خواب آلودگی می‌شود و خوابیدن در طول شب را آسان می‌کند.

عوارض جانبی داروهای ضد اضطراب (بنزودیازپین ها)

عوارض جانبی بنزودیازپین ها به طور کلی خفیف است و ممکن است در صورت استفاده از این داروها در دوزهای پایین مشاهده نشود. اما برای نمونه اگر پزشک شما برای‌تان آلپرازولام تجویز کرده است لازم است از عوارض آلپرازولام آگاهی داشته باشید. عوارض قرص آلپرازولام و همه داروهای این گروه را می‌توان شامل موارد زیر دانست.

عوارض جانبی شایع عبارتند از:

  • خواب آلودگی
  • ایجاد حالت آرام بخش در فرد
  • سرگیجه
  • از دست دادن تعادل

در دوزهای بالاتر عوارض جانبی داروهای ضد استرس و ضد اضطراب می‌تواند شامل موارد زیر باشد.

سایر اثرات احتمالی که بسیار نادر است شامل تحریک، توهم و کابوس است. کاهش دوز می تواند به کاهش عوارض جانبی کمک کند.

داروهای ضد استرس و ضد اضطراب می‌توانند یادگیری و به خاطر سپردن اطلاعات جدید و انجام برخی از کارهای جسمی و روانی را دشوار کنند. این توانایی‌ها با از بین رفتن اثر دارو به حالت طبیعی برمی‌گردند.

هنگامی که از این داروها برای کمک به خوابیدن استفاده می شود ممکن است برخی از اثرات خماری مانند خواب آلودگی صبح را به همراه داشته باشند.

چگونه می‌توان بنزودیازپین‌ها را با آسودگی استفاده کرد؟

  • فقط طبق دستور پزشک مصرف کنید. دوز خود را افزایش ندهید.
  • وقتی دو یا سه شب پشت سر هم خوب خوابیدید سعی کنید بدون مصرف دارو بخوابید.
  • اگر چند هفته یا بیشتر به طور منظم بنزودیازپین مصرف کرده‌اید قبل از کاهش یا قطع دارو با پزشک خود مشورت کنید.
  • اگر مصرف یک وعده را فراموش کردید خودسرانه چند عدد قرص را با هم مصرف نکنید. در این زمینه از پزشک خود مشورت بگیرید.

چگونه می‌توان مصرف داروهای ضد استرس و ضد اضطراب را قطع کرد؟

در بیشتر مواقع، داروهای ضد استرس و ضد اضطراب برای کمک به افراد در عبور از شرایط استرس‌زا تجویز می‌شوند. هنگامی که از این داروها به صورت روزانه برای چند هفته استفاده می‌شود بیشتر افراد می‌توانند مصرف آن‌ها را بدون مشکل یا اثرات جانبی ترک کنند.

اما قطع مصرف دارو می‌تواند برای برخی از افراد سخت باشد حتی اگر دوران استفاده کوتاه مدت باشد. افرادی که مایلند مصرف داروهای ضد استرس و ضد اضطراب را بعد از استفاده منظم از آن برای مدت طولانی‌تر متوقف کنند باید به تدریج و در مدت زمان طولانی مصرف خود را قطع کنند.

 این روش اثرات ترک را کاهش می دهد و به اطمینان از موفقیت در ترک کمک می کند. از آنجا که روند ایده آل برای کاهش بسته به بنزودیازپین مصرفی، دوز و مدت زمان مصرف آن متفاوت است، از پزشک خود بخواهید تا در تنظیم یک برنامه به شما کمک کند. اگر مصرف طولانی مدت در دوزهای بالا بوده است قطع مصرف به نظارت پزشکی نیاز دارد.

داروی ضداضطراب

آیا داروی ضد اضطراب با داروهای دیگر تداخل ایجاد می‌کند؟

قرص ارامبخش و ضد استرس ممکن است با سایر داروها تداخل داشته باشد. اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید. حتی اگر قصد دارید از داروهای معمولی و بدون نیاز به نسخه پزشک (مثل قرص‌های سرماخوردگی، آلرژی، داروهای گیاهی) مصرف کنید با دکتر خود تماس گرفته و این مسئله را به او بگویید. ترکیب دارو و قرص استرس و اضطراب با داروهای آرام‌بخش دیگر، الکل یا داروهای کدئین و افیونی می‌تواند بسیار خطرساز باشد. از نشانه‌های این خطرات در ترکیب این مواد با یکدیگر می‌توان موارد زیر را برشمرد.

  • اختلال در گفتار
  • گیجی
  • خواب آلودگی شدید
  • ضعف و لرزش
  • ضربان قلب آهسته
  • بیهوشی
  • مشکلات تنفسی
  • خطر مرگ

عوارض جانبی داروهای ضداسترس

موارد سوء مصرف ترکیب الکل و داروهای ضد استرس و ضد اضطراب

بنزودیازپین ها در صورت ترکیب با الکل می‌توانند خطرناک باشند. بنزودیازپین ها اثرات الکل را افزایش می‌دهند و باعث خواب آلودگی و سرگیجه می‌شوند. یکی از خطرات این امر افزایش خطر لغزش‌، زمین خوردن و صدمات مربوط به آن است. هم الکل و هم بنزودیازپین ها باعث کندی سیستم عصبی مرکزی می شوند که تنفس را کنترل می کند. در مصرف بیش از حد تنفس می‌تواند متوقف شود.

هم‌چنین نوشیدن بیش از حد نوشیدنی‌های کافئین دار (به عنوان مثال بیش از چهار فنجان قهوه یا شش فنجان چای در روز) ممکن است اثرات کاهش اضطراب بنزودیازپین ها را خنثی کند.

چند نکته درباره داروی استرس

در این مطلب با گروه مهمی از داروی ضد استرس قوی آشنا شدیم و اثرات و عوارض آن را شناختیم. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم مصرف قرص برای استرس بدون نسخه از پزشک و بدون معاینه او کار خطرناکی است. برخی از افراد در برهه‌هایی از زندگی به دنبال قرص ضد استرس قوی برای کاهش میزان فشار و اضطراب خود می‌گردند و آن‌ها را خودسرانه مصرف می‌کنند. بهتر است پیش از آن‌که به مصرف داروهایی مانند قرص نورتریپتیلین برای استرس روی بیاوریم در ابتدا روش‌هایی را که در ادامه گفته می‌شود امتحان کنید.

چه فعالیت‌هایی را به جای مصرف قرص ضد استرس و اضطراب انجام دهیم؟

جالب است بدانید که اثرات آرامش‌بخشی حاصل از مصرف بنزودیازپین ها را معمولاً می‌توان با فعالیت‌های گوناگون و بدون مصرف دارو به دست آورد.

فعالیت‌هایی مثل ورزش کردن، پیاده‌روی، یوگا و دویدن می‌تواند از میزان استرس در زندگی شما بکاهد. هم‌چنین صحبت کردن با دوست نزدیک و مورد اعتماد، گفت‌وگو با اعضای خانواده برای حل مشکلات، جلسات روان‌درمان‌گری نیز تأثیر مثبت و فراوانی روی آرام کردن روان انسان می‌‌گذارد. کارهایی مانند کتاب خواندن، گوش دادن به موسیقی آرام، مراقبه یا دوش گرفتن نیز در این راستا کمک کننده هستند. علاوه بر این‌ها انجام فعالیت‌های هنری مانند نقاشی و تماشای فیلم‌های کمدی برای کسانی که به هنر علاقه‌مند هستند بسیار سودمند است.

استفاده از داروهای ضد استرس و ضد اضطراب برای دوره‌های کوتاه یا گاه‌به‌گاه توصیه می‌شود چراکه مصرف طولانی مدت این داروها می‌تواند اعتیادآور باشد.

فعالیت های جایگزین داروی ضداسترس

آیا داروهای ضد استرس و ضد اضطراب بر توانایی‌های شخص تأثیر می‌گذارد؟

گروه دارویی بنزودیازپین ها می‌توانند بر توانایی شما در رانندگی با وسیله نقلیه و کارهایی که نیاز به تمرکز و دقت دارند تأثیر بگذارند. به ویژه اگر در ترکیب با الکل یا سایر داروهای آرامبخش مصرف شود.پیش از آن‌که کارهای خطرآفرین انجام دهید سعی کنید داروی ضد استرس خود را برای مدتی مصرف کنید و ار اثرات آن آگاه شوید. در صورت خواب‌آلودگی یا کندی از رانندگی یا کار با ماشین آلات دیگر خودداری کنید. دقت کنید که قرص ضد استرس بدون خواب آلودگی وجود ندارد چرا که همانطور که گفتیم دلیل اصلی مصرف این داروها آرامش بدنی و سهولت در خواب فرد است. ممکن است اثر خواب‌آلودگی در داروهای مختلف با یکدیگر متفاوت باشد اما معمولاً یکی از اثرات جانبی درمان استرسآن خواب‌آوری است.

آیا کودکان و نوجوانان می توانند از قرص کاهش استرس استفاده کنند؟

یکی از مواردی که بیشتر در بین دانشجویان و دانش‌آموزان رایج است این است که به دنبال قرص ضد استرس برای امتحان هستند. متأسفانه بعضی از دانش‌آموزان یا دانشجویان در دوره امتحانات استرس و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. بنابراین ممکن است خودسرانه به مصرف قرص زاناکس به عنوان قرص ضد اضطراب و دلشوره برای این دوران روی بیاورند.
ممکن است برای‌تان سوال شده باشد که قرص زاناکس واسه چیه. قرص آرامبخش زاناکس همان قرص آرامبخش آلپرازولام است که برای کاهش اضطراب و استرس مصرف می‌شود. اما مصرف این گروه از داروها برای مصرف کودکان و نوجوانان توصیه نمی‌شود مگر آن‌که به توصیه پزشک پیش از انجام جراحی یا اقدامات پزشکی دیگر مصرف شود. از طرفی داروها ممکن است به جای آن‌که کودک را آرام کند بیشتر او را به تحرک وا دارد. در پاسخ این سوال که آلپرازوم چیست باید گفت قرص آلپرازولام برای خواب بهتر و کاهش اختلالات اضطراب تجویز می‌شود. عوارض قرص الپرازولام نیز همانند عوارض بقیه داروهای گروه بنزودیازپین است.

در ادامه خانم دکتر سحر بهروزیان کارشناس وانشناسی به سوالات شما در ارتباط با ” انواع قرص ارامبخش” پاسخ داده اند. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید، می‌توانید در انتهای مقاله ثبت کنید.

قرص ضد استرس

دارو های ضد استرس انواع گسترده ای هستند که پس از مصرف با اثرگذاری بر روی بدن و مغز باعث می شوند تا علائم استرس مانند حملات پانیک، ترس و نگرانی شدید کمتر شود . مصرف این دارو ها باید توسط پزشک روانپزشک تجویز شود و بدون نسخه به فروش نمی رسد.

عوارض قرص های ضد استرس

عوارض جانبی قرص های ضد استرس می تواند خفیف و یا شدید باشد اما عوارض جانبی شایع عبارتند از :
۱) خواب آلودگی
۲) سرگیجه
۳) از دست دادن تعادل
۴) گم کردن مسیر ها و جهت ها
۵) فراموشی
۶) مشکلات تنفسی
۷) افسردگی
۸) توهم و کابوس
۹) و اختلال در یادگیری است .
که در صورت مشاهده این علائم بهتر است فرد به روانپزشک مراجعه کند.

فواید قرص ضد استرس

دارو های ضد استرس انواع گسترده ای هستند که پس از مصرف با اثرگذاری بر روی بدن و مغز باعث می شوند تا علائم استرس مانند حملات پانیک، ترس و نگرانی شدید کمتر شود . مصرف این دارو ها باید توسط پزشک روانپزشک تجویز شود و بدون نسخه به فروش نمی رسد .
تاثیر مثبت دارو های ضد استرس شامل :
۱) کنترل وضعیت استرس و فشار روانی
۲) کمک به خوابیدن بهتر
۳) افزایش تولید هورمون رشد
۴) کاهش علائم اضطراب مانند : لرزش، تعریق، تپش قلب
۵) افزایش و ترشح هورمون سروتونین
۶) و کاهش حملات پانیک می باشد.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

هر زمان که احساس کردید استرس تبدیل به یک معضل در روند فعالیت‌های روزانه‌تان تبدیل شده است به پزشک مراجعه کنید یا با یک پزشک خبره در این زمینه مشورت کنید. یک راه حل سریع و ساده برای تماس با متخصصان در این حوزه مراجعه به سایت پذیرش ۲۴ و تماس تلفنی با پزشک انتخابی شماست. شما می‌توانید با مراجعه به بخش مشاوره آنلاین استرس با بهترین پزشکان تماس تلفنی یا مکالمه آنلاین داشته باشید و خیال خود را آسوده کنید.

مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد، فقط و فقط جنبه آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات شما دوستان عزیز را دارد، و به هیچ وجه جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. لازم است برای اطلاع کامل از این بیماری یا شروع انجام روش های درمانی توصیه شده، با توجه به سوابق پزشکی خود با پزشک متخصص مشورت کنید.

ارتباط تلفنی و متنی با روانشناس آنلاین

دکتر سحر بهروزیان

دکتر سحر بهروزیان، کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن‌های روانشناسان ایران و تله مدیسین ایران هستند. فعالیت و مشاوره‌های ایشان در زمینه‌های مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره روابط عاطفی و بین فردی، بلوغ و نوجوان، مشکلات فردی و مشاوره تحصیلی و شغلی است.

۳.۸/۵ (۲۶ نظر)

منبع
theelwoodnest.com.aucdn.bdadyslexia.org.ukblog.plano247.irimages.everydayhealth.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
301 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا
علیرضا
7 روز قبل

سلام من ۱۷ سالمه من لکنت دارم که یکمی خوب شده و خیلی هم استرس می گیرم روان پزشک گفته که قرص زد استرس باید بخوری اگر بخورم ضرر داره یا نه ؟
لکنتم هم خوب میشه یا نه ؟
لطفاً جواب بدید

عباس ج
عباس ج
10 روز قبل

سلام خانم دکتر من ۵۳سال دارم حدود ۱۵سال داروی اعصاب روان استفاده میکنم چندین نوقرصخواب استرس اضطراب خواب آور استفاده دارم شدیدن استرس بسیار در شب چه درروز بی‌خوابی دارم اشتهام کاملا خوب است فقط با کوچک ترین ناراحتی در۲۴ ساعت روزو شب افکار مزاحم در من است اگر برای یک بیگانه اتفاقی افتاده مادام فکرو خیال میکنم بابی خوابی افکارمزاحم رنج میبرم حتی باخانواده ام یک کلمه خنده حوصله ندارم ودر مراسمات بسیار خجالت میکشم راهنمایی کنیدممنونم

عزت محمدی
عزت محمدی
21 روز قبل

سلام من‌۴۰‌سال‌سن‌دارم یک ‌سال می‌شود که دارو‌میخورم‌دکتر ‌روانپزشک ‌برای من داروی سراترالین‌ونورتریپتلین‌تجویز ‌کرده است ‌‌اضطراب ‌خیلی ‌شدید ‌دارم‌اصلا ‌از ‌روز‌اول ‌هیچ ‌فرقی ‌نکرده ‌وضعیت من‌لطفا ‌راهنمایی کنید ممنون

روانشناس شاهورانفرد
روانشناس شاهورانفرد
پاسخ به  عزت محمدی
6 روز قبل

سلام اگر همزمان زیر نظر دکتر بالینی باشید در طول تست های متعدد روانشناسی با اطمینان بیشتر تشخیص بیماری صورت می گیرد ممکن است بیماری شما بخوبی تشخیص داده نشود
دیگر اینکه ممکن است تشخیص درست بوده اما داروی انتخابی با شما سازگار نبوده پس باید داروی مشابه استفاده شود
ضمنا در شروع دارودرمانی هر ۲۰ روز یکبار باید ویزیت شوید تا پزشک از تاثیر دارو مطمئن شود شاید نیاز باشد چندین بار دارو را تغییر دهد تا بالاخره مشخص شود کدام دارو با شما سازگار است غیر ازاین هیچ راهی وجود ندارد تا بفهمیم کدام دارو بهتر است

Armin
Armin
1 ماه قبل

سلامو من ۲۰سالمه حدود ۳ماه میشه وقتی استرس میگیرم تپش قلب بهم رخ میده قبل اینطوری نبودم چیکار کنم

روانشناس شاهورانفرد
روانشناس شاهورانفرد
پاسخ به  Armin
6 روز قبل

در این باره می توانید از دارو استفاده کنید باید به پزشک مراجعه کنید و به محض خوردن دارو این مسئله حل می شود
راه دیگر با کمک دکتر بالینی علت اضطراب را ریشه یابی کنید و جلسات درمانی خود را تا رفع کامل ریشه اضطراب ادامه داده و در پایان هر چند مدت برای تست و ویزیت به ایشان مراجعه کنید

gkandhasamy22
gkandhasamy22
2 ماه قبل

DO YOU NEED A FINANCIAL HELP? ARE YOU IN ANY FINANCIAL CRISIS OR DO YOU NEED FUNDS TO START UP YOUR OWN BUSINESS? DO YOU NEED FUNDS TO SETTLE YOUR DEBT OR PAY OFF YOUR BILLS OR START A GOOD BUSINESS? DO YOU HAVE A LOW CREDIT SCORE AND YOU ARE FINDING IT HARD TO OBTAIN CAPITAL SERVICES FROM LOCAL BANKS AND OTHER FINANCIAL INSTITUTES? HERE IS YOUR CHANCE TO OBTAIN FINANCIAL SERVICES FROM OUR COMPANY. WE OFFER THE FOLLOWING FINANCE TO INDIVIDUALS- *COMMERCIAL FINANCE
*PERSONAL FINANCE
*BUSINESS FINANCE
*CONSTRUCTION FINANCE
*BUSINESS FINANCE AND MANY MORE:
FOR MORE DETAILS.CONTACT ME VIA.
Contact Our Customer Care:
EMAIL: :bullsindia187@gmail.com
(CALL/WHATS APP) :+918130061433
Our services… Guaranteed 100%

میثاق شریف ابادی
میثاق شریف ابادی
2 ماه قبل

سلام من ۳۴ سالمه ، وقتی کلاس اول دبستان بودم بخاطر ترس از مدرسه همش گریه میکردم که به مدرسه نرم اما خانواده من متاسفانه بیسواد بودند و منو درک نمیکردن منم از مدرسه فرار میکردم تا ۶ ماه نمیرفتم تا یه روز یکی از همکلاسی هام از طرف مدرسه اومد در خونمون به مادرم گفت ، بعد پدرم منو با سیم ضبط زد و عموم منو مجبور کرد که جلوی همه از پدر و مادرم عذر خواهی کنم ، این اتفاق و اتفاق هایی نظیر این که در زندگی من افتاده و هر چی میخوام فراموشس کنم نمیشه ، داره منو هر روز میکشه ، من الان مربی باشگاه هستم ولی از درگیری فیزیکی بینهایت میترسم و واقعا نمیدونم با این مشکل چجوری کنار بیام میخوام بپرسم ایا دکتر میتونه کمکم کنه ؟

Mark Thomas
Mark Thomas
2 ماه قبل

Borrow money here today at 3% interest rate. Ronnie Finance offers all kinds of financial services of all sizes ranging from individuals, companies, and traders globally./Our services are 100% guaranteed and risk-free.

We build just the right financing for each client, with simple paperwork, quick approvals, and flexible payment schedules. For further details, Kindly contact us via email At email: ronnieinfo247@gmail.com
Whats-App +919667837169

Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved, Looking forward to rendering the best of our services to all esteemed clientele globally.?

تونی بیخیال
تونی بیخیال
3 ماه قبل

این حرفها چیه .بخوردیگه یکی الادوتا بینداز خوبه دیگه بیخیال

nura
nura
3 ماه قبل

۸۴۱۹parisa
insta ye man hast.
payam bedin sepas.bi khab hastam.

nura
nura
3 ماه قبل

insta payam bedin direct
parisa8419

nura
nura
3 ماه قبل

man kolan bi khab hastam agar kasi hast bem komaki kone bege lotfan

احمد
احمد
پاسخ به  nura
3 ماه قبل

چرا؟ اگر سطح استرس بالاهست حتما پیاده روی را در برنامه خودت قرار بده. قهوه و شکلات تلخ و فیلمهای وحشتناک نبین

nura
nura
3 ماه قبل

salm

Ahmed Maryam
Ahmed Maryam
3 ماه قبل

نحن نقدم قروضًا للکیانات الخاصه والتجاریه بمعدل فائده سنوی منخفض جدًا ونمنح قروضًا تتراوح من ۵۰۰۰ دولار إلى ۴۰۰ ملیون دولار. ویهدف هذا إلى القضاء على التاریخ المتزاید لسوء الائتمان، ولکن أیضًا لتحقیق ربح ثابت لشرکتنا وعملائنا. هل تفقد النوم لیلاً وتشعر بالقلق بشأن کیفیه الحصول على قرض؟ جهه الاتصال: Sunshine Finance الآن عبر البرید الإلکترونی:
contact@sunshinefinser.com أو
واتساب: +۹۱۹۲۳۳۵۶۱۸۶۱

شکرًا

مهسا
مهسا
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر من ۳ ماه زایمان کرد بچه مو ازم گرفتن از ندیدمش دارم دیوانه میشم حالم اصلا خوب نیس چه دارویی میتونم استفاده کنم که آروم باشم

آرش
آرش
پاسخ به  مهسا
3 ماه قبل

شما به جای خوردن قرص باید اقدام قانونی انجام بدید تا بتونید فرزندتون رو هر هفته ملاقات بکنید

نام علی پور
نام علی پور
پاسخ به  مهسا
3 ماه قبل

سلام من۵۳ سالمه از بچگی اضطراب داشتم ۱۰ ساله که فلوکستین ۲۰ میخورم حالا سردرد گرفته ام چکارکنم

عباس
عباس
پاسخ به  مهسا
2 ماه قبل

قرص هیچ دردی رو دوا نمیکنه ،از نظر قانونی حقته که بچت رو ببینی و قاضی مستقیم این رای رو میده
شاید با قرص آروم بشی و خوابت زیاد بشه ولی بچت بدون مهر مادری بزرگ بشه هیچ احساسی دیگه برای دیدنت نداره

دلارام
دلارام
4 ماه قبل

من برای امتحان عملیم شکم خالی قرص پرپرونادل و فلکسیتین ۱۰ خوردم چند روز حالت خواب‌آلودگی دارم چی کارکنم

فاضل
فاضل
4 ماه قبل

سلام من چند ۳ ماه پیش قرص سرترالین مصرف کردم به مدت ۴ روز و دوز ۵۰ هر روز نصف قرص
بعد از اون روی پوستم لک بنفش رنگ اندازه سکه پول دراومد قرص رو قط کردم اما لک الان برطرف نمیشه باید پزشک پوست مراجعه کنم یا داخلی برا آزمایش کبد؟

ممنون بابت راهنمایی

وانا
وانا
4 ماه قبل

چرا یه مطلب تخصصی میذارید بعد بحث رو باز میذارید که دیگران بیان سوال بپرسن ولی کسی نیست که به سوال ها جواب بده؟ منظورم یه کارشناس یا دکتر هست. الان زیر هر سوالی یه نفر اومده نظر داده یا حتا دارو تجویز کرده برا مردم!!! برای اینطور مطالبی نظر گذاشتن لازمه واقعا؟ خیلی ها شاید از استیصال بیان سوال بپرسن و جوابی نگیرن یا جواب اشتباه بگیرن. مسولیتش با سایت شماست؟ بعید میدونم.

Fatima Ahmed
Fatima Ahmed
4 ماه قبل

السلام علیکم أنا هنا لأقدم الشکر للشرکه العظیمه حیث تمکنت من الحصول على قرضی بمبلغ ۳۰ ألف دولار بعد أن قرأت تعلیق رجل من المملکه العربیه السعودیه أنه حصل أیضًا على قرض من هذه الشرکه لذلک قررت أن أعطی إنها محاوله وأنا سعید لأننی اتخذت قرارًا بالاتصال بهم واتباع جمیع تعلیماتهم. أقول هذا هنا لمساعده أی شخص یحتاج إلى قرض الیوم، یرجى الاتصال بهم عبر التفاصیل الخاصه بهم عبر هذا البرید الإلکترونی: (contact@sunshinefinser.com) أو WhatsApp:+919233561861

شکرًا.

علی
علی
پاسخ به  Fatima Ahmed
3 ماه قبل

سگ تو روحت

MOHMAD
MOHMAD
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

دهنت

Amin
Amin
4 ماه قبل

میشه با استفاده زیاد از این قرصا خودکشی کرد؟؟

Mdr
Mdr
پاسخ به  Amin
4 ماه قبل

هر قرصی که یکدفعه چند برگ ازش بخوری حله
بهترینشم ژلوفن راحت میدی بالا

Mahin
Mahin
پاسخ به  Amin
4 ماه قبل

این حرفا چیه ☹️

nura
nura
پاسخ به  Mahin
3 ماه قبل

in che harfie narahatm kardi vaghan

پیچ
پیچ
پاسخ به  Amin
3 ماه قبل

اره

مجتبی غفوری مقدم
مجتبی غفوری مقدم
5 ماه قبل

درود. من سوزش ادرار وتکرر شدید ادرار دارم فقط قرص الپرازلام نیم رو نصف میکنم میخورم راحت میشم میخوابم. سرترالین ۵۰ میخورم از غمگین شدنم کم میکنه ولی مشکل سوزش شدید وتکرر ادرار رو برام رفع نمیکنه. قرص الپرازلام خوبه ولی خیلی میخوابم و به هیچ کاری نمیرسم و باز غمگین میشم و خونه نشین حتی سر سفره نمیرم و از خودم بدم میاد و معیار زندگی مو گزاشتم مادیات که بعد از تصادف سال ۹۳ هرچه داشتم خرج پاهام کردم و الان ۲ پاهام از ناحیه زانو مشکل داره و به علت عفونت به استخوان و خون وادرار مدت زمان بستری زیاد شد و ۱۷ بار فقط برای پای راستم بستری شدم که تمام رگ ها خشک شد ولکه های کوچک سر انژوکت ها روی دستم هنوز مونده به صورت نقطه های سیاه رنگ و آخر سر سیبیلاین کردم و از گردن رگ گرفتند مستقیم به قلب. ودیگه واسه پارگی رباط سلیبی پشت پای چپم هیچ کاری نکردم واقعا ترسیدم. چون پای راستم زانو قفل شد و ۲ بار دیگه عمل کردم تا بافت های اکسید رو از اطراف زانو جدا کنند و الان تشتک زانو ۲برابر قبل شده شاید پروتز باشه و طق طق میکنه. خلاصه خونه مو فروختم اون زمان ۱۰۰ میلیون الان همون شده ۲ ملیارد ومن که دیگران رو می‌بردم سرکار امروز تحت پوشش بهزیستی شدم با اشتباه یه دکتر. الان آیا قرصی هست که به جای الپرازلام مصرف کنم که تمام خصوصیات الپرازلام رو داشته باشه ولی خواب آور نباشه و واسه نعوذ زود رس هم خوب باشه. سرتالین ۵۰ رو میخورم ولی تنهایی جواب نمیده. بعضی وقتها دلم میخواد مثل کامپیوتر یه کلید باشه که مغزم کلا خاموش بشه حتی چند دقیقه هم بیدار موندن باعث میشه خودم حال خودم رو بد میکنم با سرزنش و توسری زدن به خودم.

ناشناس
ناشناس
5 ماه قبل

سلام من ۱۳ سالمه خیلی استرس دارم بیشتر اوقات که استرس می گیرم مثلا وقتایی که امتحان دارم که امتحانمو بد می دم یا مثلا وقتایی که کنفرانس یا کلا باید صحبت کنم توی جمع تنگی نفس شدید می گیرم و به نفس نفس می افتم
همیشه تپش قلبمم خیلی بالاس انقد حالم بده که بعضی اوقات غذا نمی تونم بخورم شباهم بیدارم و بزور می خوابم اگه هم می خوابم کابوس می بینم همش هم معده درد دارم و سردرد علائم دیگه هم دارم و هرچی بیشتر می گذره علائم هام بیشتر میشه دستم میلرزه و… واقعا دارم اذیت می شم هم تو مدرسه هم تو خونه چی کار کنم؟

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط ناشناس
Amei
Amei
پاسخ به  ناشناس
4 ماه قبل

منم همنجوریم از بچگی تاالان که بیست شش سالمه وی پسر سه سالع دارم معده درد سردرد همیشه دارم
چیکار کنم خدا شده برام آرزو آدم خونسردی باشم

خاطره یوسفی
خاطره یوسفی
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

سلام منم خیلی استریس دارم سر دردی شدید می گیرم همش ذهنم فکرم در گیر است خیلی خیلی استریسدارم بعضی موغا دنیا سرم قیامت میشه از بس استریس دارم بعضی موغا دست پام میلرزه ۱۸ سالمه سه ماه میشه سر دردی شدید دارم خیلی خیلی حالم بده

خاطره یوسفی
خاطره یوسفی
پاسخ به  خاطره یوسفی
1 ماه قبل

شما بگین باید چی کار کنم ازین استریس نجات پیدا کنم خیلی حالم بده

مهسا
مهسا
5 ماه قبل
سایه
سایه
5 ماه قبل

ایشون که ارشد روانشناس هستن پس چرا میگین دکتر؟

فرحت هودرد
فرحت هودرد
5 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر میشه برام مشوره بدین شوهرم خیلی افسرده شده به هر چی گیر میده نمیدونم چی کار کنم

رضا هستم
رضا هستم
5 ماه قبل

پسرم ۶ سالشه امسال پیش دبستانی میره دو سه روز اول خودش تنها میرفت مدرسه ولی از چهارمین روز تنها نرفته میگه باید یه نفر پیشم باشه معلمش مشاور هستش میگه بچه تو شکم مامانش بوده مادره استرس زیاد داشته الان استرس افتاده به پسرش میگه می‌ترسه فقط گریه میکنه میگه نمیخوام تنها برم مدرسه تو درسش هم قوی هستش .ممنونم میشم راهنمایی کنید که واسه پسرم چیکار کنیم قرص ضد استرس و ضد اظطراب بگیرم یا چیکار باید کرد باتشکر از تیم شما مرسی

امیر
امیر
پاسخ به  رضا هستم
5 ماه قبل

بچه ۶ساله نباید تنها جایی بره احتمال ازار اذیت توسط بزرگترها هست یا ترس از حیوانات مراقبش باشید تا ۱۷ سالگی منظورم این نیست که ازارش بدین با دخالت بی جا فقط پیشش باشید که احساس تر س نداشته باشه

سالاری
سالاری
5 ماه قبل

سلام ببخشید من خیلی استرس دارم تپش قلبم دارم چیکار کنم ممنون

احمد
احمد
پاسخ به  سالاری
3 ماه قبل

باید بری دکتر. من هم همینطور بودم رفتم دکتر خوب شدم. تپش قلب چیز خاصی نیست . اصلا نگران نباش. به من پروپوزال بیست داد. البته من رفتم فوق تخصص قلب و عروق قبلا هم روان شناس رفته بودم . ولی این جوابگو بود. به هر صورت نگران نباش. انشالله خوب میشی. من تپش قلبم بالا بود

Sunshine Ahmed
Sunshine Ahmed
6 ماه قبل

هل لدیک فواتیر غیر مدفوعه؟ هل لدیک دیون ترید تسویتها؟ أنت
معطل مالیا وتحتاج إلى بدء مشروع تجاری؟ لدیه البنک
رفض لک بسبب سوء الائتمان الخاصه بک؟ لا تقلق بعد الآن
شرکه التمویل Sunshine على استعداد لمنحک قرضًا بسعر منخفض
معدل فائده قدره ۲% إذا کنت مهتمًا بعرض القرض الخاص بنا وترغب فی ذلک
تقدم بطلب للحصول على قرض، یرجى إرسال رساله إلینا عبر contact@sunshinefinser.com
ویمکنک أیضًا مراسلتنا على WhatsApp: +919233561861

أطیب التحیات،
صن شاین للتمویل.

شاهین
شاهین
6 ماه قبل

سلام خانم دکتر ۷۱ سالمه برای استرسم الپرازولام ۱میخوردم چون عوارض داشت تقریبا یه ماهه ترک کردم اما خوابم بهم ریخته وتپش قلب دارم لطفا راهنمایی بفرمایید

الهه.شهرستان جهرم
الهه.شهرستان جهرم
پاسخ به  شاهین
5 ماه قبل

همسرم خیلی باهام دعوا می کنه.نمی زاره برم خونه پدرم خیلی منفی باف هست استرس داره .فشار خون هم داره .حاضر نمی شه بریم دختر چه قرصی بهش بدم؟

مسا
مسا
پاسخ به  الهه.شهرستان جهرم
5 ماه قبل

سلام مشکلتون حل شد؟

ابی
ابی
پاسخ به  الهه.شهرستان جهرم
4 ماه قبل

یسری ببرش کوچه مثقال اباد تنظیمش کن از تنظیم دررفته

صادق
صادق
پاسخ به  الهه.شهرستان جهرم
3 ماه قبل

بهترین قرص برای ایشون قرص برنج هست

دکتر فری
دکتر فری
پاسخ به  شاهین
5 ماه قبل

پروپنالول ۱۰ مصرف کن

صادق
صادق
پاسخ به  شاهین
3 ماه قبل

من ۴۰سالمه میگم دیگه عمرمو کردم آلپرازولام رو مصرف میکنم برا اضطرابم میگم عوارض مهم نیست مگه چندسال دیگه زنده ام …
اما شما فرمودید ۷۰ساله هستید تازه به فکر این هستید که ممکنه عوارض داشته باشه!!!!!!

جواد
جواد
پاسخ به  صادق
2 ماه قبل

شماافسرده هستین وگرنه ۷۰سالگی عمری نیست

نام من رقیه هستش
نام من رقیه هستش
6 ماه قبل

شب هاکف پاهام میخاره استرس دارم خوابم‌نمیره بعضی هامیگین اعصاب هست من چیکارکنم که بتوانم شب هابخوابم

احمد
احمد
پاسخ به  نام من رقیه هستش
3 ماه قبل

دکتر برو. اگر دوست نداری دمنوش بابونه بخور خیلی خوبه. ولی دکتر بری خیلی بهتر هست

نام من رقیه هستش
نام من رقیه هستش
6 ماه قبل

سلام

Fatemeh
Fatemeh
6 ماه قبل

همش کابوس میبنم و از خواب بیدار می شم ،گاهی هم اضطراب دارم…همین الانم کابوس دیدم بیدار شدم

جلال یوسفی
جلال یوسفی
6 ماه قبل

سلام خانم دکتر ازبس استرس دارم دلم میخواد بمیرم راحت بشم ۴۲سالمه شغلم هم شارژکپسول اتش نشانیه استرس اتفاق زیاددارم شبها خواب ندارم پیشنهادچه داروئی میکنید؟پرانول هم روم جواب نمیده ممنون میشم کمکم کنید

مهدی
مهدی
پاسخ به  جلال یوسفی
5 ماه قبل

جن در بدنت رخنه کرده درمانت دکتری نیست

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  مهدی
5 ماه قبل

گی‌کم‌تربخورحروم‌زاده

احمد
احمد
پاسخ به  مهدی
3 ماه قبل

انشالله خوب میشی. پراپانول برای تپش قلب هست . تونستی ورزش کن. فقط پیاده روی . فقط. قهوه اصلا نخور. فیلم وحشتناک نبین. دنبال مریضی تو اینترنت نباش. تونستی حتما یک دکتر اعصاب و روان برو . نه روان شناس. قرص بهت میده خوب میشی. من خودم کلودیازپوکسلید میخورم. ولی هر کسی یک داروی خاصی داره. شاید به شما تجویز دیگه کنه

رویاخاموش
رویاخاموش
6 ماه قبل

من مشکل استرس وشب وروزدارم وبی خوابی شبانه وبه کل ازغذاافتادم
شب ها۵تاآلپرازولام۱ و۵تازولپیدم۱۰ میخورم تابلکه خابم ببره.چطورقرصام ترک کنم و یه ادم عادی بشم

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  رویاخاموش
5 ماه قبل

من کپسول پرگابالین ۱۵۰ رو به مدت یه سال مصرف میکنم روزی ۴ تا ۱۵۰ میخورم میخوام بدونم میشه گذاشت کنار

احسان
احسان
6 ماه قبل

دارو هایی که معرفی کردی به شدت اعتیاد اوره ‍! اصلا سمه !

Mariyam
Mariyam
پاسخ به  احسان
4 ماه قبل

سلام دقیقابانظره شماموافقم متاسفانه خیلی اعتیاداورهست خوده بنده آلپروزلام مصرف میکنم یه زمانی اثرمیکردمیتونستم بخوابم ولی الان بی حسم کرده شده برای مدتی استفاده نکردم ولی هم عصبی ترشدم هم حساس نسبت به همه چیزوبخصوص روحافظه خیلی تاثیراره آدم فراموش کاری شدم ومتاسفانه این قرص های ارامبخش ازاعتیادهم بدترهست گندبزنه تواین مملکت ک جوانان هامون ازروفشارهرکدوم به یه نحوی بیچاره شدن وبرای ارامش رو میارن به همچین چیزایی خداهممون روعاقبت بخیرکنه وازخداتنهاچیزی ک میخوام یه روزی بدونه هیچ قرص آرام بخشی بتونم بخوابم

احمد
احمد
پاسخ به  Mariyam
3 ماه قبل

باید زیر نظر پزشک بزاریش کنار. به ناگهان نذار. اذیت میشی. یواش یواش کم میکنه

امیر
امیر
7 ماه قبل

یه راهکاری میتونین واسم بکنین خیلی ممنونم از لطفتون

امیر
امیر
7 ماه قبل

سلام خوبین من‌۳۴‌ سالمه استرس دارم شدید بخصوص جاهای تجمع اینا نمی تونم بحرفم صورتم سرخ میشه

ممد
ممد
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

منم مثل شما هستم از استرس

سرگل
سرگل
پاسخ به  امیر
3 ماه قبل

سلام من۳۸سالمه همیشه استرس دارم نمی تونم توجمع حرف بزنم مثلا اگر بخواهم کنفرانسی بدهم متن راروی کاغذ هم بنویسم نمی تونم ازروی کاعذ هم بخوانم تپش قلبم بالا می رود دست وپام یخ می کند

alii
alii
پاسخ به  سرگل
1 ماه قبل

سلام دکتر ساینا رو دان کن

احسان الله
احسان الله
7 ماه قبل

میخواهم استریس و زیاد شدن تپش قلبم را برای همیش از بین ببرم
بخواهم هر کاری را بکنم توانایم کم میشه لرزش دستان ام زیاد میشه خیلی نا راحت میشم

احمد
احمد
پاسخ به  احسان الله
3 ماه قبل

نگران نباش انشالله خوب میشی. باد بری زیر نظر دکتر اعصاب و روان تا دارو بهت بده. نگران مصرف دارو نباش من هم یک سال مصرف کردم خوب شدم. به فکرش باش ولی نگران نباش

لیلا
لیلا
7 ماه قبل

سلام پدرم ۷۵ سالشه تریاک مصرف میکنه ولی اضطراب و استرس زیاد داره. با کوچکترین موضوعی میریزه بهم داروی مصرفی ویتامین و اسپری ریه هست
میشه قرصی معرفی کنید کمی آروم بشه

جواد
جواد
پاسخ به  لیلا
2 ماه قبل

قرص آلپرازولام۰/۵میلیگرمی یکی صبح یکی شب بهش بده

علی اصغر کمالی
علی اصغر کمالی
پاسخ به  جواد
1 ماه قبل

سلام الان من سه ماهه سیگار را ترک گردم ولی بدنم درد میکند چکار کنم

زهرا
زهرا
7 ماه قبل

سلام ببخشیدمن چندین ساله خابم شدیدازیاده طوریه که دیگه نمیتونم کاراموانجام بدم بدنم خستس شدیداافسردگی دارم وبه کوچکترین مساله انقدفکرمیکنم که عصبی میشم دائم دلهوره ودلشوره تپش قلب میگیرم وترس دارم داروی ضداسترس هم مصرف نمیکنم چون خابموبیشترمیکنه البته قرصای آلپروزولام یاکلونازپام لورازپام دیازپام واینارومرصرف نکردم اماچندبارامتجانی یه دونه خوردم دیدم بیشترخابموزیادکرده وبدنموشل ترکرده وگرنه هیچ تاثیری روم نذاشته میشه راهنمایی کنیدبایدچ بکنم همش دلم میخادگریه کنم دلم باهیچ چیزی خوشحال نمیشه

محمد
محمد
پاسخ به  زهرا
7 ماه قبل

علت درد پشت سر چیست

مجتبی غفوری مقدم
مجتبی غفوری مقدم
پاسخ به  زهرا
5 ماه قبل

سرتالین ۲۵ بخور هم نشاط آور هست و هم خسته گی وبی حالی و کم تحرکی تو رفع میکنه. قرص های دیگه نخور بدون مشورت دکتر چون مشکلات شما رو بیشتر میکنه. سرتالین ۲۵نشاط آور و آرامش بخش هست و عوارض کمتری نسبت به سایر داروها داره و واسه مصرف در دراز مدت عالی هست. روزی یک عدد یا صبح همراه با صبحانه یا شب همراه با غذا ویک لیوان آب. یک وعده شو بخور. اگر سر کار میری صبح ها بخور تا انرژی بیشتری داشته باشی. ولی اگر خانه دار هستی شب ها میل کن. و دوز مصرف خودت رو افزایش نده. هرچه بیشتر بخوری بدن عادت میکنه ولی دوز ۲۵ مناسب ترین دوز مصرفی هست.

مریم
مریم
پاسخ به  مجتبی غفوری مقدم
2 ماه قبل

سلام سرتالین ۵۰فقط هست یا۲۵هم موجوده

لاله
لاله
پاسخ به  مجتبی غفوری مقدم
15 روز قبل

سلام پسر من ۲۰ سالشه گاهی وقتا استرس داره ااان دور روزه شدید شده این قرصو بدم بدون دستور پزشک مشکلی نداره؟ حالتای افسردگی و گریه هم داره

محسن
محسن
پاسخ به  زهرا
4 ماه قبل

به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کن..دارو بهت میده بعد که بهتر شدی داروتو کم میکنه…اگه میخوای حالت خوب بشه حتما پیگیر باش

سمیرا
سمیرا
7 ماه قبل

سلام عذرمیخوام خانم دکتربابای من هشتادسالشه وخیلی استرس داره خواب نداره وشباباالپرازولام نهایت پنج ساعت میخوابه برای کاهش استرسش چه قرصی مناسب است ممنونم

امیر حسین
امیر حسین
8 ماه قبل

سلام خانم دکتر من موقعه نزدیکی خیلی استرس دارم دیگه یه جوریه بدون هیچ لزت جنسی ارضا میشم اگه داروی ارام بخش داری به من معرفی کنید

احمدرضا
احمدرضا
پاسخ به  امیر حسین
7 ماه قبل

سلام منم همین مشکلو‌ دارم
مشکلتون حل شد؟

سبزیان
سبزیان
10 ماه قبل

سلام خانم دکتر من چند وقتی است که استرسم در حدی میشه که شبها خوابم نمی بره واحساس پینم جای تنگی افتادم وحالم حی بد تر میشه وشبها از خواب می پرم به طوری که با عرق سرد دلم میخواد برم بیرون تپش قلبم زیاد میشه دکتر رفتم قرس پروپروانول ۱۰ یک صبح و بعداظهر داده ویه قرص کلرد یازپو کساید۵ لطفا راهنمایی کنید من این قرصها را ادامه بدم یا روشی دیگه ای ممنون

سبزیان
سبزیان
پاسخ به  سبزیان
10 ماه قبل

سلام من چند وقتی هست که استرسم خیلی شدیده که شبه خواب ندارم تپش قلبم زیاد میشه در حدی که تنگی نفس میگیرم دکتر رفتم قرص پروپروانول ۱۰ یکی صبح یکی بعدظهر ویه قرص هم کلردیاز پو کساید ۵ لطفا راهنمایی کنید که قرصها را ادامه بدم یا شما پیشنهاد بهتری دارید ممنون

mark williams
mark williams
10 ماه قبل

هل لدیک فواتیر غیر مدفوعه؟ هل لدیک دیون ترغب فی تسویتها؟ أنت
تعطلت مالیا وتحتاج إلى إنشاء عمل تجاری؟ لدیه البنک
رفضتک نتیجه لسوء الائتمان الخاص بک؟ لا تقلق أکثر من
ترغب خدمات التقدم المالی فی منحک قرضًا بسعر منخفض
سعر الفائده. إذا کنت مهتمًا بعرض القرض الخاص بنا وترغب فی ذلک
تقدم بطلب للحصول على قرض ، اتصل بنا الیوم بالرد على هذه الرساله أو
ما علیک سوى إرسال برید إلکترونی إلینا عبر: markfunds002@outlook.com وأنت
یمکنک أیضًا الاتصال برقم WhatsApp +918248816395

پرشنگ آقای
پرشنگ آقای
10 ماه قبل

سلام خانم دکتر وقت بخیرمن یه خانم ۴۴ سال هستم خیلی سرحال بودم یه روز کارم کمی زیاد بوده انجامش دادم الان ازاون روز من دسته چپ درد میکنه رفتم پیش دکتر قلب ازروی که من رفتم پیش اون دکتر نوار قلب گرفتم گفت خوبه اکو گرفت گفت کمی قبلت چربی داره قرص بیم داده الان از اون روز من رفتم پیش اون دکتر وقت شب نه میدونم استرس دارم یاضطراشب ها دارم میمرم تمام بدنم ازتومیلرزه این کاردونه دونه رک های بدنمودرمیارن چکارکنم نه میدونم چکادکنم چرا شب ها اینوری میشم برای این مشکل رفتم پیش دکتر قرص استراب داده از اون قرصم میترسم بخورم نه میدونم به این چه مرزی میگن جوابموبدی ممنون میشم عزیزم

سعیده
سعیده
11 ماه قبل

سلام من همیشه که امتحان دارم استرس میگیرم چیکار باید کنم تا استرس نگیرم

زهرا
زهرا
11 ماه قبل

سلام خانم دکتر من همیشه امتحان دارم استرس میگیر م چه کار باید بکنم تا استرس نگیرم

فهیمه
فهیمه
11 ماه قبل

سلام من پانزده سال ازدواج کردم،سه فرزند دارم،اوایل ازدواج بامادر شوهر وشوهرخیلی تنش فکری ومشاجره داشتم به طلاق هم کشید ولی طلاق نگرفتیم،در هربارداریم تنگی نفس های زیادی میومد سراغم که بعد رفتن به پزشک می فهمیدم که عصبی هستش،هربار دوره درمانم بخاطر مشکلاتی بعدچند ماه قطع شدوالان بعد یک سال بعداز قطع کردن خودسرانه داروهای اعصاب نفس تنگی های شدید بیقراری بیشتر موقع خواب میاد سراغم میخوام دارویی باشه که بگیرم ومشکلم حل بشه بدون اینکه برم دکتر،چون مشکلات مالی ورفت و آمدنمیتونم برم دکتر،راهنماییم کنید با بچه هام هم تنش عصبی دارم وخیلی عصبیم میکنن،

اسکاف
اسکاف
پاسخ به  فهیمه
11 ماه قبل

راهنماییم کنین

ARPAD
ARPAD
11 ماه قبل

درود خانم دکتر،
مادر حدود ۹۷سالش یکسال بخاطر کهولت سن زمینگیر و بی‌قراری مفرط و توهم داره ،بردمش روانپزشکی قرص ترانکوپین ۱۰۰ براش تجویز کرد تاثیر زیادی نداشت ،ونصف قرص آلپرازولام ۲میل دادیم بهتر بود
اما خب وابستگی ایجادمیکنه وبه مرور دوز بیشتر طلب می‌کنه!
شما که اینجا تجویزی ندارید ،فقط نفرمایید باید به دکتر مراجعه نمایید ،چون از بَرَم
پس اکنون چه کمکی ازتون برمیاد که راهنمایی بفرمایید نتیجه بخش باشه
ممنون میشم دارویی در حد بی‌قراری و آرامش اعصاب معرفی کنید
درضمن مادر بجز فشارخون گهگاهی قرص آملودیپین مصرف دارند بیماری خاص و زمینه ای ندارند ،

خراسانی
خراسانی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
من قرص بوسپیراکس مصرف میکنم ولی الان دیگه گیر نمیاد
چه داروهای مشابهی داره که من بتونم استفاده کنم؟

سینا
سینا
1 سال قبل

سلام.فکر و خیال زیاد میکنم‌ و استرس دارم حتی در رابطه جنسی هم تاثیر داره و زیاد خوب ارضا کننده نیست و کم میارم چکار باید بکنم

دکمه بازگشت به بالا