promote
بازگشت به سوالات

لکه بینی بعد از مصرف قرص اورژانسی

سوال شده 08 آذر 1399 در

زنان و زایمان

توسط کاربر 1286875
1764 بازدید

سلام
من حدود یک ماه پیش یک رابطه جنسی مقعدی داشتم که اخرین روز پریودم انجام شد و محافظت شده نبود مایع منی داخل مقعد ریخته شد و حس کردم ی مقدار روی واژن هم ریخته شده برای پیشگیری از بارداری احتمالی دوتا قرص اورژانسی خوردم حدود یک ساعت بعدش 
بعد از دوهفته لکه بینی هام شروع شده و الان که زمان پریودم هست باز لکه بینی دارم و پریود نشدم هنوز
دلیلش بهم ریختن هورموناس یا باید به دکتر مراجعه کنم ؟

مخفی کردن نظرات کاربران
نظر
پاسخ به این سؤال

برای راهنمایی بهتر کاربران لطفا جواب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه ای ثبت کنید.

توجه داشته باشید که توضیحات مفصل باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان این پاسخ خواهد شد .

اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن
نظر شما برای این سوال:
اگر اقدامی روی این پاسخ انجام گرفت مرا از طریق ایمیل باخبر کن

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام آیا این لکه بینی شما در ادامه همون لکه بینی بعد ازمصرف  قرص اورژانسیست یا بعد از اون لکه بینی ها، یک ماه پاک شدین و مجدد این لکه بینی رو دارین؟ 

مخفی کردن نظرات کاربران
16 اردیبهشت 1400

مجددا لکه بینی دارم 
تقریبا بعد از دوهفته

16 اردیبهشت 1400

یک ماه از مصرف قرص اورژانسی گذشته الان زمان پریودم هست ولی لکه بینی دارم 

16 اردیبهشت 1400

کاش زودتر جوابمو میدادیدsadاسترس دارم
امکان بارداری وجود داره ؟