نحوه استفاده از سایت های نوبت دهی بیمارستان جهت رزرو وقت پزشک مغز و اعصاب

فشار ها، استرس ها، مشغله های ذهنی و همه و همه این موارد در نهایت می تواند بر روی سلامت مغز و اعصاب تاثیر مخربی بگذارد و ناراحتی هایی را برای شما به وجود آورد. بیماری های مختلفی در جهت مغز و اعصاب همانند عفونت سیستم عصبی، پارکینسون (اختلال‌های حرکتی) و اختلال‌های سلول عصبی وجود دارد که نیاز به مراجعه به یک متخصص مغز و اعصاب را برای بیمار دو چندان می کند.

از این رو در این قسمت می خواهیم به معرفی و بررسی این موضوع بپردازیم که چطور می توانیم با استفاده از سایت نوبت دهی پزشکان و بیمارستان ها اقدام به رزرو و تعیین وقت برای مراجعه به یک دکتر متخصص مغز و اعصاب کنیم.

اگر شما نیز قصد مراجعه به یک دکتر متخصص مغز و اعصاب را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی بهترین دکتر متخصص مغز و اعصاب به شما آموزش دهیم که چطور بتوانید در ساده ترین حالت ممکن و در هر زمان و مکانی اقدام به ثبت نوبت و رزرو آنلاین وقت و نوبت کنید.

آشنایی با رشته پزشکی تخصصی مغز و اعصاب (Neurologist)

Neurologist یا متخصص مغز و اعصاب به پزشکی گفته می شود که پس از ۷ سال تحصیل در مقاطع دانشگاهی توانسته است مدرک پزشک عمومی خود را بگیرد و در آزمون تخصص نیز شرکت کرده باشد. البته این تنها پایان کار نیست! بلکه او باید پس از قبول شدن در آزمون تخصص به مدت ۴ سال به عنوان یک دستیار پزشک (رزیدنت) مشغول به فعالیت شود تا بتوان نام متخصص مغز و اعصاب را بر آن نهاد.

یک متخصص مغز و اعصاب توانایی کنترل و بهبود سیستم عصبی مرکزی و محیطی بدن مانند مغز، نخاع و بیماری‌های مربوط به اعصاب بینایی و شنوایی صورت و قسمت‌های مختلف بدن را دارد که در شرایط مختلف می توان به آن ها مراجعه نمود.

یک متخصص مغز و اعصاب توانایی درمان چه نوع از بیماری هایی را دارد؟

یکی از منحصر به فرد ترین خدماتی که یک متخصص مغز و اعصاب می تواند در اختیار بیماران خود قرار دهد، مشکلات و اختلالات موجود در سیستم بدنی انسان است که به واسطه بررسی و تشخیص به موقع می توان از خطرات جانی در امان ماند.

سکته مغزی، صرع (اختلالات تشنجی)، اسپاسم (گرفتگی عضلات)، آسیب نخاعی، مننژیت (عفونت‌های سیستم‌های عصبی)، بیماری پارکینسون (اختلالات حرکتی)، آلزایمر، بیماری‌های مرتبط با اختلال‌های سلول‌های عصبی، مشکلات سردرد، میگرن، اختلال‌های مربوط به نخاع، اِم اِس، بیماری‌های عصبی و دیستروفی عضلانی، میاستنی گراویس، گیلن باره و تومور‌های مغزی از جمله بیماری هایی هستند که در صورت ابتلا به آن می توان به یک متخصص مغز و اعصاب جهت بهبود شرایط مراجعه نمود.

بیماری های مغز و اعصاب

در چه شرایطی باید فورا به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه نمود؟

حالت های مختلفی اعم از اورژانسی و غیر اورژانسی وجود دارد که شما به عنوان یک بیمار می توانید به یک متخصص اعصاب مراجعه کنید. از جمله مواردی که باعث می شود در سریع ترین زمان ممکن به یک متخصص مراجعه نمود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش سطح هوشیاری، سکته مغزی، تشنج، ضربه به سر، حملات میگرن بازیلاری، نابینایی ناگهانی مثل شروع ام‌اس. اگر غیر از این موارد بود یعنی شما در وضعیت اورژانسی قرار ندارید و می توانید هر زمان که مایل بودید به پزشک خود مراجعه کنید و راهنمایی های لازم را برای بهبود وضعیت خود دریافت کنید.

به دنبال تعیین و رزرو وقت در زمانی مناسب هستید؟

اگر به دنبال تعیین وقت و رزرو نوبت برای معاینه نزد یک متخصص اعصاب هستید می توانید در سایت پذیرش ۲۴ و با مراجعه به صفحه رزرو وقت و نوبت دکتر متخصص اعصاب این فرایند را به ساده ترین حالت ممکن انجام دهید.

لیست متنوع ای از پزشکان و متخصصان در این حوزه برای شما به نمایش در خواهد آمد که می توانید بر اساس شرایط منطقه ای و همچنین نظرات سایر کاربران دیگر، بهترین و متخصص ترین فرد را انتخاب و در کسری از ثانیه، اقدام به تعیین وقت کنید.

درد در ناحیه سر و درمان با متخصص مغز و اعصاب

در چه شرایطی باید حتما به پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنیم؟

ممکن است در شرایط اورژانسی قرار نداشته باشید اما در صورتی که به یک و یا چند نمونه از عوامل زیر دچار شده باشید، توصیه می کنیم حتما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به یک متخصص برسانید تا وضعیت شما به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد. این موارد عبارتند از:

سردرد، سرگیجه، ضعف عضلانی (ماهیچه)، تهوع، تشنج، سردرد، میگرن، مشکلات حرکتی، ضعف، کم شدن سطح هوشیاری، گزگز شدن قسمت‌های مختلف بدن، مشکلات بینایی، تکلم، مشکلات حافظه و خواب.

هر کدام از این مشکلات می تواند عواقب جبران ناپذیری را در صورت تاخیر برای شما به وجود بیاورند! بنابراین بهتر است در اولین فرصت ممکن خود را به یک متخصص برسانید.

در صورتی که قادر به مراجعه حضوری نمی باشید می توانید در هر لحظه از بهترین دکتر مغز و اعصاب آنلاین به صورت تلفنی و متنی گفتگو کنید.

۵/۵ (۱ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
11 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارشد اخوندزاده
ارشد اخوندزاده
1 سال قبل

با سلام اینجاتب ارشد اخوندزاده مبلغ یک میلیون ریال درتاریخ ۲۵/۰۴/۱۴۰۱ ساعت ۱۵/۴۵باکارت بشماه ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۱۷۹۳۴۲۹بشماره سند۱-۱۴۰۱-۳۲۰۰-IRR-16155019HAاشتباها به پذیرش ۲۴ واریز کردم لذا خواهشمندم جهت عودت به همان کارت اقدام فرمایید. با تشکر

بهمن
بهمن
2 سال قبل

سلام می‌خوام از بیمارستان هفده شهریور آمل نوبت دریافت کنم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  بهمن
2 سال قبل

سلام وقت بخیر.
دوست عزیز برای دریافت نوبت مراکز درمانی باید وارد اپلیکیشن پذیرش ۲۴ بشین و اسم مرکز درمانی مورد نظرتون را جستجو کنین اگر نوبت دهی مرکز مورد نظرتون با سامانه ما فعال باشه امکان دریافت نوبت برای شما وجود داره .

علی
علی
2 سال قبل

سلام نوبت میخواستم برای دکتر محسن شهلا و دکتر فرهاد ایرانمنش متخصص مغز اعصاب کرمان

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  علی
2 سال قبل

دوست عزیز شما می توانید از طریق لینک های زیر به صورت اینترنتی از پزشک های موردنظرتان نوبت دریافت کنید :
دریافت نوبت اینترنتی از دکتر محسن شهبا
دریافت نوبت اینترنتی از دکتر فرهاد ایرانمنش

یوسف ملک زاده
یوسف ملک زاده
2 سال قبل

سلام از دکتر امیر حسن حبیبی وقت حضوری میخواستم تهران

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  یوسف ملک زاده
2 سال قبل

برای دریافت نوبت میتوانید از طرق اپ و یا وب سایت پذیرش ۲۴ نام پزشک مد نظرتان را سرچ و نوبت دریافت کنید . باتشکر (:

فریبا کریمی
فریبا کریمی
2 سال قبل

نوبت بستری میخوام از بیمارستان مرتاض یزد

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  فریبا کریمی
2 سال قبل

دوست عزیز برای این مورد باید با مرکز درمانی مد نظرتان تماس بگیرید و یا حضورا مراجعه کنید

محمد حسن یگانه
محمد حسن یگانه
2 سال قبل

نوبت از پزشک مغز و اعصاب دکتر رضایی

پذیرش 24
پذیرش 24
پاسخ به  محمد حسن یگانه
2 سال قبل

محمد عزیز ممنون میشم اگر نام مرکز درمانی که پزشک مورد نظرتان در آن مشغول به کار هستند و یا شهر و استانی که پزشک مد نظرتان در آن حضور دارند و به ما اطلاع بدید تا شما رو راهنامیی کنم . باتشکر

دکمه بازگشت به بالا