علت بوی بد واژن چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

همه چیز در مورد بوی بد واژن

بوی بد واژن شامل هر بوی نامطبوعی است که از واژن می‌آید. البته این موضوع کاملا طبیعی است که هر واژنی بوی منحصربه‌فرد خود را داشته باشد اما بوی شدید و آزاردهنده اغلب نشانه مشکلی در بدن خواهد بود.

بوی واژن در طول چرخه قاعدگی، بارداری و یائسگی متفاوت است. علاوه بر این بوی مورد نظر پس از انجام فعالیت‌های ورزشی و داشتن رابطه جنسی تشدید می‌شود.

بوی شدید واژن می‌تواند به علت عفونت باشد و نیاز به درمان دارد. اگر می‌خواهید با راه‌های درمان بوی بد واژن آشنا شوید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

علائم و نشانه‌های بوی واژن

بوی موقت واژن شایع است و اغلب به‌خودی خود برطرف می‌شود. این موضوع که واژن بوی خاصی داشته باشد کاملا طبیعی است و نشانه هیچ مشکلی در بدن شما نخواهد بود.

اما اگر بوی واژن به‌صورت پیوسته ادامه داشته باشد و شما در پی آن دچار سوزش، خارش و ترشح شوید بهتر است برای معاینه به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.

مشاوره آنلاین متخصص زنان و زایمان

علل و عوامل خطرساز ناشی از بوی واژن

باز هم تاکید می‌کنیم بوی ناچیزی که از واژن حس می‌شود، طبیعی است. اما تشدید شدن بو بدون هیچ علت خاصی، سوزش و مواردی از این قبیل نیاز به بررسی دارد. بعضی از دلایل بوی بد واژن می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • واژینوز باکتریایی (BV) این مدل از عفونت به دلیل ترشح بیش از حد باکتری‌ها در واژن ایجاد می‌شود. نشانه آن نیز می‌تواند بوی بد شبیه به بوی ماهی و ترشحات خاکستری رنگ باشد. طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، این مدل شایع‌ترین وضعیتی است که برای واژن زنان بین سنین ۱۵ تا ۴۴ سال اتفاق می‌افتد.
  • عفونت مقاربتی تریکومونیازیس (STI)، تریکومونیازیس می‌تواند باعث بوی بد واژن شود. سوزاک و کلامیدیا نیز موجب این عفونت می‌شوند اما بوی شدیدی ندارند.
  • تامپون فراموش شده یا گیر کرده. اگر تامپون درون واژن گیر کند یا فراموش کنید آن را بیرون بیاورید بوی بسیار شدیدی از واژن ایجاد خواهد شد.

البته به گفته سازمان بهداشت ملی انگلیس، این احتمال که تامپون در بدن گم شود وجود ندارد و تنها ممکن است در قسمت بالای واژن فشرده شود. اگر خودتان نمی‌توانید آن را در بیاورید بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا علاوه بر در آوردن تامپون واژن را از نظر عفونت نیز مورد بررسی قرار دهد.

  • شستشوی قسمت داخلی واژن با آبی که با مایعات دیگر مانند سرکه، جوش شیرین یا ید ترکیب شده است. تاثیری که این مورد روی رفع بوی بد واژن می‌گذارد خیلی بیشتر از دوش گرفتن یا حمام است.

البته پزشکان خیلی این مدل شستشو را توصیه نمی‌کنند، چون خطر ابتلا به عفونت‌های مقاربتی را تشدید می‌کند و حتی امکان دارد در بارداری تداخل ایجاد کند.

همچنین گفته می‌شود این مدل شستشو باکتری‌های سالمی که تعادل را ایجاد می‌کنند از بین می‌برد و با گذشت زمان در طولانی مدت مشکل بیشتر می‌شود.

علاوه بر این شستشو قسمت داخلی واژن می‌تواند موجب رشد باکتری‌های مضر شود که نتیجه آن عفونت‌های مخمری یا واژینوز باکتریایی است.

اگر سابقه عفونت واژن دارید، شستشوی قسمت داخلی واژن می‌تواند باعث انتقال عفونت به رحم، لوله‌های فالوپ و تخمدان شود که عفونت التهاب لگن را برای شما در پی خواهد داشت.

طبق اعلام کالج متخصص زنان و زایمان آمریکا، التهاب لگن در یک نفر از هر ۱۰ زنی که آن را تجربه می‌کنند موجب ناباروری می‌شود.

  • بهداشت ضعیف. عدم استحمام یا دوش گرفتن منظم می‌تواند منجر به التهاب ناحیه واژن شود و در نتیجه بوی بد واژن را حس خواهید کرد.
  • تعریق پوست. ناحیه کشاله ران مستعد تعریق است که این مورد نیز می‌تواند باعث بوی بد واژن را ایجاد کند.
  • رژیم غذایی. آن‌چه می‌خورید و می‌نوشید روی بوی ادرار تاثیر می‌گذارد و بعضی از شواهد نشان می‌دهد چیزهایی که مصرف می‌کنید بر بوی واژن نیز تاثیر می‌گذارند. اگر واژن شما بوی بدی دارد، غذاهایی با بوی شدید مانند سیر می‌تواند دلیل این امر باشد.

ممکن است بوی واژن در طول دوره قاعدگی یا در دوران بارداری تغییر کند، اما این تغییرات کاملا طبیعی است و نشانه مشکل خاصی در بدن نخواهد بود.

  • چرخه قاعدگی. بوی واژن در مراحل مختلف چرخه پریودی قابل تغییر است.
  • بارداری. زنان باردار به دلیل تغییرات هورمونی و افزایش ترشحات واژن بیشتر در معرض تغییر بوی واژن قرار می‌گیرند.

دلایل نادر بوی بد واژن عبارت هستند از:

  • فیستول رکتوواژینال. فیستول رکتوواژینال یک دهانه غیرطبیعی نادر بین واژن و راست روده است که اجازه می‌دهد مدفوع به داخل واژن نشت کند،

در نتیجه در ایجاد بوی بد واژن تاثیرگذار است. علائم دیگر شامل عفونت‌های مکرر واژن یا مجاری ادرار، درد در هنگام رابطه جنسی یا وجود مدفوع در واژن است. فیستول رکتوواژینال ممکن است در اثر آسیب در حین زایمان ایجاد شود. عوارض ناشی از جراحی لگن از جمله برداشتن رحم، بیماری التهاب روده و درمان سرطان نیز موجب این مشکل خواهند شد.

  • سرطان دهانه رحم یا واژن. در موارد نادر، بوی غیر طبیعی واژن گاهی می‌تواند یکی از علائم سرطان دهانه رحم یا واژن باشد. علائم دیگر سرطان دهانه رحم یا واژن، ترشحات شدید واژن است که می‌تواند بوی زیادی ایجاد کند.

چگونه بوی بد واژن تشخیص داده می‌شود؟

تشخیص بوی بد واژن

به یاد داشته باشید بوی واژن که به دلیل یک بیماری پزشکی اتفاق می‌افتد معمولا با علائم و نشانه‌های دیگری مانند خارش، سوزش، تحریک یا ترشحات زیاد همراه است. پزشک شما می‌تواند از طریق معاینه واژن و آزمایش‌های تشخیصی به ارزیابی این علائم کمک کند.

برای رفع مشکل بوی بد واژن خود یا پرسش علت آن می‌توانید با مشاوران متخصص زنان و زایمان پذیرش ۲۴ در هر ساعت از شبانه‌روز به‌صورت آنلاین در تماس باشید.

آزمایش ادرار می‌تواند بارداری و STI مانند کلامیدیا و سوزاک را بررسی کند. تجزیه و تحلیل ادرار می‌تواند بیمار را از نظر داشتن عفونت ادراری مورد بررسی قرار دهد و تحت چنین شرایطی از یک نمونه مایع واژن برای تشخیص تریکومونیازیس یا واژینوز باکتریایی استفاده می‌شود.

در صورت عدم درمان، عفونت‌ها برای بدن بسیار خطرناک هستند و آسیب دائمی را برای فرد در پی خواهند داشت. بنابراین هرگز سعی نکنید بدون هیچ تشخیص پزشکی به‌صورت خودسرانه خود را درمان کنید.

اگر چه نادر است، اما می‌توان فیستول رکتوواژینال را از طریق معاینه واژن و رکتوم تشخیص داد. اگر فیستول قابل شناسایی نباشد، ممکن است انجام آزمایش‌های تصویربرداری مانند سونوگرافی، سی تی اسکن یا MRI به آن کمک کند.

فیستول‌های راست روده به‌خودی خود بسته می‌شوند و بیشتر آن‌ها نیاز به جراحی دارند. اگر مشکوک به فیستول رکتوواژینال هستید، بهتر است در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

اگر مشکوک به سرطان باشید (اگرچه این امر به‌ندرت علت بوی بد واژن است) پزشک شما به احتمال زیاد آزمایش پاپ اسمیر را برای غربالگری سلول‌های دهانه رحم یا واژن از نظر بررسی سرطان انجام می‌دهد. جواب تست پاپ غیر طبیعی می‌تواند نیاز به آزمایش‌های بیشتر برای تشخیص بهتر داشته باشد.

پزشک همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید که داروها، عرق کردن، هورمون‌ها، بهداشت یا سبک زندگی ممکن است در ایجاد بوی غیر طبیعی واژن موثر باشند.

مدت زمانی که بوی بد واژن ادامه داشته باشد، کاملا به علت آن بستگی دارد و پس از اتمام روند درمان بو باید به‌طور کامل از بین برود.

درمان‌ها و گزینه‌های دارویی برای بوی بد واژن

درمان بوی بد واژن

درمان بوی واژن شما به علت آن کاملا بستگی دارد. پزشک می‌تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید کدام داروها یا درمان‌های طبیعی می‌تواند در رفع این مورد تاثیرگذار باشد.

گزینه‌های دارویی

ممکن است لازم باشد برای معالجه‌هایی که موضوع خاصی، به‌ویژه عفونت را مورد هدف قرار می‌دهند به پزشک مراجعه کنید. تجویز قرص برای رفع بوی بد واژن بستگی به علت بو دارد که این مورد توسط پزشک تشخیص داده می‌شود.

اگر به عفونت خاصی مانند واژینوز باکتریایی یا تریکومونیازیس مبتلا هستید، ممکن است پزشک آنتی بیوتیک‌های زیر را برای شما تجویز کند:

همچنین باید از رابطه جنسی خودداری کنید تا زمانی که عفونت به‌طور کامل از بین برود، معمولا حدود یک هفته پس از پایان درمان می‌توان رابطه جنسی برقرار کرد.

درمان‌های جایگزین و مکمل‌ها

پروبیوتیک‌ها

تحقیقات نشان داده است که مکمل‌ها و غذاهای پروبیوتیک، از جمله ماست، می‌توانند به حفظ تعادل pH واژن و تسریع بهبودی برخی از زنان از واژینوز باکتریایی تاثیرگذار باشند. اگرچه تحقیقات بیشتری در این مورد لازم است.

مکمل‌های گیاهی

بعضی از مکمل‌های گیاهی ادعا می‌کنند که بوی بد واژن را کاهش می‌دهند یا علائم مرتبط با دلایل اصلی بوی واژن مانند واژینوز باکتریایی را درمان می‌کنند.

سایر درمان‌ها

هیچ مکمل غذایی را بدون تجویز پزشک یا مشورت با آن‌ها مصرف نکنید، زیرا امکان دارد با سایر داروها یا مکمل‌هایی که قبلا مصرف می‌کردید در تداخل باشد.

شما می‌توانید به آسانی و با خیال راحت داروهایی را که مورد نیاز مشکل شما است از طریق صحبت با مشاوران آنلاین متخصص زنان و زایمان پذیرش ۲۴ بشناسید.

درمان بوی بد واژن با سیر نیز یکی از درمان‌های طبیعی و خانگی به شمار می‌رود که بعضی از افراد از این روش برای رفع بو استفاده می‌کنند و نتیجه مثبتی را توانستند بگیرد.

انجام بعضی از تغیرات برای اصلاح سبک زندگی می‌توانند در تمیز نگه داشتن ناحیه واژن تاثیرگذار باشند و طبیعتا بوی بد را کاهش دهند:

  • برای جلوگیری از تجمع رطوبت و افزایش جریان هوا به ناحیه واژن، لباس زیر نخی و لباس گشاد بپوشید.
  • لباس را بلافاصله بعد از ورزش یا فعالیت‌هایی که موجب افزایش تعریق بدن می‌شوند، عوض کنید و دوش بگیرید.
  • بهداشت را رعایت کنید، با آب گرم و صابون غیر تحریک‌کننده ناحیه واژن را بشویید.
  • از شست‌وشوی قسمت داخلی واژن با آب به همراه ترکیباتی که در بالاتر عنوان شد خودداری کنید.
  • از خوردن غذاهایی که بوی زیادی دارند خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از انتشار باکتری از مقعد به واژن به‌طور کامل این ناحیه را تمیز کنید.
  • در هنگام رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنید تا از شیوع عفونت مقاربتی جلوگیری شود.
  • از مصرف اسپری‌های زنانه یا دئودورانت‌ها خودداری کنید، چون می‌تواند منجر به تحریک این ناحیه شود.

رفع بوی بد واژن با جوش شیرین نیز یکی از راه‌های پیشنهادی برای درمان بوی بد این ناحیه است و برای رفع دلایل مختلف این مشکل، قابل استفاده است.

بوهای مختلف واژن

بوهای مختلف واژن

بوی طبیعی واژن در افراد مختلف فرق می‌کند، اما بدون شک بوی گل یکی از آن‌ها نخواهد بود. بله درست شنیدید بوی گل، چون اخیرا تبلیغات تامپون‌های معطر خیلی دیده می‌شود.

اگر به داروخانه بروید قطعا با محصولات مختلفی روبرو خواهید شد که همگی ادعا می‌کنند بوی بد واژن را از بین می‌برند مانند همان شستشوی داخلی واژن با آب مخلوط با ترکیبات متنوع.

همان‌‎طور که گفتیم این موارد توسط جامعه پزشکی رد می‌شوند، چون تعادل طبیعی واژن را به هم می‌زنند. درست است که واژن در پی استفاده از آن‌ها تمیز می‌شود، اما احتمال ابتلا به واژینوز باکتریایی وجود دارد.

حقیقت این است که واژن محل زندگی میلیاردها باکتری است و میزان این باکتری‌ها به‌صورت روزمره و گاهی ساعتی تغییر می‌کند.

تغییر بوی واژن کاملا طبیعی است و در بالا نیز گفتیم به دنبال عادت ماهانه و رعایت نکردن بهداشت، داشتن بوی بد امری مشخص است.

علاوه بر این، کشاله ران شامل غدد عرقی زیادی است، پس واقعا جای تعجب ندارد که واژن شما کمی بوی بد داشته باشد. در این بخش از مطلب می‌خواهیم بوهای متنوعی را که افراد تجربه می‌کنند بیان کنیم و به بیان علت آن نیز بپردازیم.

بوی پوسیدگی یا تخمیرشده

این مورد شایع است که واژن بویی شبیه به چیزی که ترش شده است تولید کند. برخی از افراد این بو را با بوی غذاهای تخمیر شده مقایسه می‌کنند.

در حقیقت، ماست، مایع خمیر و مواردی از این قبیل دقیقا حاوی همان باکتری هستند که بیشتر واژن‌های سالم نیز همان نوع را دارند. این باکتری‌ها به لاکتوباسیل معروف هستند.

دلایل ایجاد بوی ترش مانند

PH واژن سالم کمی اسیدی است و همیشه باید بین محدوده ۳.۸ تا ۴.۵ باشد. در حقیقت لاکتوباسیل‌ها واژن را اسیدی نگه می‌دارند و چنین ویژگی از رشد بیش از اندازه باکتری‌های بد در واژن محافظت می‌کند.

بوی فلزی شبیه به مس

بسیاری از زنان گزارش می‌دهند که بوی واژن شبیه به بوی اجسام فلزی به خصوص مس است. این موضوع معمولا جای نگرانی ندارد. در بعضی مواقع نادر، نشان‌دهنده یک مشکل جدی‌تر خواهد بود.

دلایل ایجاد بوی مس مانند

خون حاوی آهن است، آهن موجود در آن در حقیقت بوی فلز تولید می‌کند. شایع‌ترین علتی که برای خون وجود دارد قاعدگی است. همان‌طور که می‌دانید در طول دوره قاعدگی پوششی از بافت رحم ریزش می‌کند و از طریق کانال واژن به بیرون می‌آید.

داشتن یک خونریزی خفیف بعد از رابطه جنسی یک مورد شایع است. دلیل آن نیز خشکی واژن یا داشتن رابطه با شدت بالا است که باعث بریدگی یا خراش‌های کوچک می‌شود. برای جلوگیری از این کار از ژل و روغن استفاده کنید.

بوی بد واژن چیست

یک دلیل دیگر نیز برای داشتن بوی مس مانند خونریزی واژینال است، البته این مورد خیلی شایع نیست اما باید آن را کاملا جدی بگیرید. بوی بد واژن بعد از پریود آن هم چیزی شبیه به فلز مس نباید خیلی ادامه‌دار باشد.

اگر محیط واژن با مایع منی در تماس باشد، امکان دارد سطح PH را تغییر دهد و بوی فلز مانند تولید کند. اگر خونریزی با پریودی در ارتباط نبود و بوی آن به همراه خارش و ترشح ادامه داشت، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

بوی شیرین شبیه به شهد

وقتی می‌گوییم بوی شیرین نباید چیزی شبیه به بوی شیرینی‌های تازه پخته شده را تصور کنید. اما به هر حال بوی شیرین اصلا جای نگرانی ندارد.

دلایل ایجاد بوی شیرین

دلایل این بو هم به باکتری‌ها ارتباط پیدا می‌کند. واژن شما محل زندگی باکتری‌های مختلف است و همان‌طور که گفتیم در هز لحظه میزان این باکتری‌ها تغییر می‌کند. گاهی نیز در اثر همین تغییرات کمی بوی شیرین از این ناحیه احساس می‌کنید.

بویی شبیه به مواد شیمیایی

بویی شبیه به مواد سفید کننده یا آمونیاک کاملا دو مورد متفاوت است. اما گاهی همین بوی شبیه به مواد شیمیایی باید دلیل مراجعه به پزشک باشد.

دلایل ایجاد بویی شبیه به مواد شیمیایی

ادرار حاوی محصول جانبی آمونیاک به نام اوره است. تجمع ادرار در لباس زیر می‌تواند بوی شبیه به مواد شیمیایی تولید کند. این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که بوی شدید آمونیاک از ادرار نشانه کمبود آب بدن است.

همچنین ممکن است بوی شیمیایی مانند، نشانه واژینوز باکتریایی باشد. بوی شیمیایی اغلب در گروه بوهای ماهی قرار می‌گیرد. واژینوز باکتریال یک عفونت بسیار شایع است.

بوی ماهی یا فیله مرده

احتمالا تا به حال شنیده‌اید که بوی غیر طبیعی واژن چیزی شبیه به بوی ماهی تولید می‌کند. در حقیقت ماهی تازه اصلا نباید بو داشته باشد، به همین دلیل برای مقایسه بهتر آن را با ماهی مرده مقایسه می‌کنیم.

بوی بد واژن شبیه ماهی

دلیل این مقایسه چیست؟ تری متیل آمین که در واقع ترکیب شیمیایی مسئول بوی ماهی پوسیده است برای بوی غیر طبیعی واژن نیز صدق می‌کند.

دلایل ایجاد بوی ماهی مرده

هنگامی که باکتری‌های بی هوازی بیش از حد در واژن وجود داشته باشند، به واژینوز باکتریایی مبتلا می‌شوید و این موجودات بی‌هوازی مسئول تولید بوی بد واژن هستند.

تریکومونیازیس شایع‌ترین عفونت قابل انتقال از راه جنسی است، به‌راحتی با یک دوره مصرف آنتی بیوتیک قابل درمان است و به دلیل داشتن بوی تند ماهی، خیلی هم معروف است.

عفونت ناشی از تریکومونیازیس می‌تواند کاملا بوی مشخصی داشته باشد و شدت بوی آن کاملا از عفونت ناشی از واژینوز باکتریایی بیشتر است. در موارد نادر، بوی ماهی مشکل جدی را نشان می‌دهد.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنید؟

به‌طور کلی، تشخیص بوی بد واژن آسان است. مواردی که در بالاتر عنوان کردیم کاملا بوهای مشخصی است که شما در صورت داشتن آن متوجه خواهید شد.

تا به این جای مطلب چند بار عنوان کردیم که داشتن بوی کم از واژن طبیعی اس، اما اگر بعضی از علائم همراه با بو ظاهر شوند باید به پزشک مراجعه کرد.

اگر بو همراه با خارش، سوزش، درد، درد هنگام رابطه جنسی، خونریزی واژینال غیر مرتبط با پریودی و دفع ماده سفیدرنگ غلیظ شبیه به پنیر است باید برای بررسی‌های بیشتر به پزشک مراجعه کرد.

بوی واژن متغیر است و اصلا اشکالی ندارد. به یاد داشته باشید که بوی واژن با PH محیط آن ارتباط خیلی نزدیکی دارد و تحت شرایطی می‌توانند بر PH تاثیر بگذارند.

به‌عنوان مثال رابطه جنسی را در نظر بگیرید. مایع منی PH نسبتا بالایی دارد. بنابراین بعد از داشتن رابطه جنسی این‌که بوی واژن کمی بد شود کاملا طبیعی است و گاهی علت بوی بد دستگاه تناسلی مردان نیز همین مورد است. اما اصلا نگران نباشید چرا که کاملا موقتی است.

برای درمان بوی بد واژن هنگام نزدیکی می‌توان به بهداشت واژن توجه کرد و از درمان‌‌های دارویی برای رفع آن بهره برد.

دوران یائسگی نیز بر تغییر PH واژن تاثیرگذار است. به دلیل کمبود هورمون استروژن در این دوران مخاط کمتری برای واژن تولید می‌شود.

مخاط واژن محیط رشد لاکتوباسیل‌ها است، حال اگر مخاط کافی وجود نداشته باشد واژن بدون این سلول‌ها PH بالایی را تجربه خواهد کرد.

اما توصیه ما به شما چیست؟ از بوی بد واژن خود ترس نداشته باشید، چرا که با پیدا کردن علت آن به راحتی قابل رفع کردن است.

خیلی از افراد شاید به دلیل خجالت کشیدن یا هر مورد دیگری از مراجعه حضوری به پزشک متخصص زنان و زایمان خودداری می‌کنند اما به کمک سامانه پذیرش ۲۴ می‌توانید با پزشکان متخصص و مشاور آنلاین زنان و زایمان به شکل‌های گوناگون چه متنی، صوتی و چه تلفنی در ارتباط باشید و مشکل خود را مطرح کنید.

مشاوره آنلاین متخصص زنان و زایمان

۳.۶/۵ (۲۶ نظر)

منبع
www.everydayhealth.comwww.healthline.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
207 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باسلامی‌ گرم‌ وصمیمانه‌ به پزشکان و مخاطبان ‌‌این
باسلامی‌ گرم‌ وصمیمانه‌ به پزشکان و مخاطبان ‌‌این
3 روز قبل

بو

مهتاب
مهتاب
28 روز قبل

سلام منم یه چند وقتیه ترشح زیاد دارم همراه با بوی بد نمیدونم چیکار کنم …

هانا
هانا
1 ماه قبل

سلام من دخترم و از واژنم عفونت زرد رنگ‌خارج میشه ک خیلیی بدبوه و همراهش کمردرد هم دارم چیکار کنم؟روم نمیشه ب کسی بگم

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  هانا
28 روز قبل

بیا زنت کنم خوب میشی

کوص کن مامان علیرضا
کوص کن مامان علیرضا
پاسخ به  علیرضا
22 روز قبل

تو هم بیا خودتو خواهر و مادر تو بکنم بخدا ۱۰۰ تومن تون میدم البته برا همتون اونم ۱۰۰ تا تک تومنی

زینب
زینب
پاسخ به  علیرضا
19 روز قبل

اصن تو پسری اینجا چیکار میکنی خجالت بکش

ناعمه بابایی
ناعمه بابایی
2 ماه قبل

واژن من بوی ماهی مرده میده.چیکار کنم.درمانش چیه؟

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  ناعمه بابایی
28 روز قبل

بزار شوهرت بزنه تو دهنت اینقدر بی حیا نمیشی

شراره
شراره
4 ماه قبل

با سلام و عرض ادب به پشتیبانی خوب و مفید این سایت تجربیات بنده بسیار درست و مفید است بوی بد واژن اگر با ترشحات غیر طبیعی همراه باشد نیاز به درمان دارد
ولیکن اکثر خانمها این قضیه رو نمیدونن که بوی بد واژن اکثر بدلیل استفاده از مواد غذایی مثل سبزیجات بو دار تره پیازچه سیر پیاز ووووو اگر خانمها به این امر دقت کنند متوجه میشوند که بعد از مصرف غذاها حاوی اینگونه با یک نوبت ادرار بوی واژن از بین خواهد رفت

مهسا
مهسا
4 ماه قبل

داروی بوی بدواژن که بوی ماهی مونده میده چی بخوریم

خانم عسکری
خانم عسکری
پاسخ به  مهسا
3 ماه قبل

سلام منم چند وقته این مریضی گرفتم چه قدر دارو و پاماد استفاده میکنم درست نمیشم

mahour
mahour
5 ماه قبل

از ۱۲ سالگی عفونت کردم اونموقع بچه بودم از ترس به هیچ کس نگفتم تا الان موقیتش نی چکار کنم که بدون دکنتر رفتن خوب بشم

فرید
فرید
پاسخ به  mahour
5 ماه قبل

بنام خداوندی که عشق را آفرید آفرید ولی خود عاشق نشد چون عشق از اول بو می داد داستان بو می داد داستان آدم و هوا را شنیدی که چه شد که چه شهریار رو شنیدی در عجبم که دنیا به کام کیست

زارع
زارع
پاسخ به  فرید
2 ماه قبل

کسسسسس

کوص کن مامان علیرضا
کوص کن مامان علیرضا
پاسخ به  زارع
22 روز قبل

مامانت

فرید
فرید
پاسخ به  mahour
5 ماه قبل

بو نمیده

محمد
محمد
پاسخ به  mahour
28 روز قبل

چقدر بی حیا و بی عفت هستی شما دخترای الان گرگ شدن

محیا
محیا
پاسخ به  محمد
19 روز قبل

ازتو بی حیاتر وبیشرفتر فکرنکنم کسی باشه وگرنه تواگه نَرهستی الان چرابایدتومسائل زنانه سرچ کنی

ساحل
ساحل
6 ماه قبل

سلام میشه کمکم کنید برای بوی بد واژن کع سه ماهی هست خواهرم درگیرشه هی کم و زیاد میشه قبلا هم براش پیش اومده بود با دارو رفع میشد اما دوباره درگیر شده

Sajadدکتر
Sajadدکتر
پاسخ به  ساحل
5 ماه قبل

محلول جوش شیرین و سرکه

فاطمه عموری
فاطمه عموری
6 ماه قبل

سلام علت بوی بدواژن ودرمانش چیست

رها
رها
پاسخ به  فاطمه عموری
23 روز قبل

سلام برای خوشبو شدن پیام بدید ژل بهداشتی بانوان همرا دمنوش بانوان مصرف کنید

مریم
مریم
6 ماه قبل

سلام خسته نباشید خانم دکتر ببخشید من حامله هستم بعد عفونت خیلی دارم بدبوترشحاتم زیادچی استفاده کنم خوبه

محمد
محمد
پاسخ به  مریم
28 روز قبل

قراره مادر بشی کمی حیا و عفت داشته باشین همسر من جرئت نداره وارد این سایت ها بشه من براش جستجو میکنم و میخونم آزادتون بزاریم گرگ میشین زن جنبه آزادی ندارد

الی
الی
پاسخ به  محمد
21 روز قبل

اتفاقا زن شما از همه خرابتره مطمئن باش الان زیر یکی خوابیده

محیا
محیا
پاسخ به  محمد
19 روز قبل

خب توچون خودت نجسی ومشکل داری وارداین سایت میشی درضمن زن تو اگه ادم بودکه باتوروانی ازدواج نمیکرد

بکن مادر علی. رضا و محمد
بکن مادر علی. رضا و محمد
پاسخ به  محمد
17 روز قبل

کس خواهر مادر خودتو زن جندت محمد جان تو اول برو کس زنتو بپا ک موقعی سره کاری زیره همسایه هاتون بخوابه بعد بیا راجب زن هایه مردم نظر بده بی همه چیزه بی ناموس همه کس خراب

مهسا
مهسا
پاسخ به  محمد
14 روز قبل

شما چقد بد دل و بد ذات ونادان و خائن هستید مطمئنا که فکر میکنید همه مثل خودت بدکاره و بی عفتن بی عفت شمایین که تو پیچ مشکلات خانمایین دنبال چی هستی اینجا اگر برا درمان خانمت اینجایی لال شو و پی درمانت باش والا غلط میکنی به همه جواب میدی تو جتبه ازادی داشتی انقد هار شدی دیگه زن ستیز افکار پوسیده

حلما
حلما
7 ماه قبل

چطوری بوی بدواند را از بین ببریم

حلما
حلما
پاسخ به  حلما
7 ماه قبل

سلام خسته نباشید واژنم زیادم تندو بد بو نیست ولی بوداره موقع رابطه خیلی میشه میشه راهنمایی کنیین

Reza
Reza
پاسخ به  حلما
7 ماه قبل

به شوهرت بگو خوب واست بخوره

ساعد
ساعد
پاسخ به  حلما
3 ماه قبل

سلام این سوال منم هست

مهسا
مهسا
7 ماه قبل

سلام خانم دکتر خسته نباشید
من یک ماهی هست واژنم بوی بدی میده ترشحاتم زیاد شده خیلییی بوی بدی داره گاهی وقتا انگار یه چیزی تیر می‌کشه تو واژنم خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید مرسی ممنونم

ترنم
ترنم
پاسخ به  مهسا
25 روز قبل

جوش شیرین خیلی عالیه

نادره
نادره
7 ماه قبل

سلام من یایسه هستم و رحم هم خارج شده همیشه بوی نامطبوع میدهم لطفاً راهنمایی کنید

Reza
Reza
پاسخ به  نادره
7 ماه قبل

رحم تو برگردون جنده

مهسا
مهسا
پاسخ به  Reza
2 ماه قبل

خجالت بکش

محیا
محیا
پاسخ به  Reza
19 روز قبل

تف به روت بیاد تورومامانت نزائیده بلکه ریده

محیا
محیا
پاسخ به  Reza
19 روز قبل

تورومامانت نزائیده بلکه ریده

مریم
مریم
7 ماه قبل

علت ترشح بیش ازحد هنگام نزدیکی وبازشدن زیادازحد

زارع
زارع
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

یبار بیا من جرت بدم تمام دیگ بو نمیده

سارا
سارا
10 ماه قبل

سلام وقت بخیر
پنج روز میشه از باز شدن پرده بکارت ام دو روز میشه واژن ام بوی بد می‌دهد دلیل اش چی بوده می‌تواند آیا به پزشک مراجعه کنم یا خیر

دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
پاسخ به  سارا
10 ماه قبل

بعد

دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
پاسخ به  سارا
10 ماه قبل

د بعد رابطه واژن را شستی یا خیر؟

زارع
زارع
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

احتمالا آب آقایی مونده بود عزی

H sh
H sh
10 ماه قبل

سلام
بعد از رابطه ترشحم بوی ماهی میداد الان چند وقته مترونیدازول میخورم بو قطع شده سوالم اینه تا چند وقت باید قرص و بخورم تا دوره درمان تموم شه چون یه بار قطع کردم دوباره بو برگشت
و اینکه تو دوران پریود مشکلی نداره بخورم

ستاره
ستاره
پاسخ به  H sh
9 ماه قبل

سلام منم مثل شمام دکتر رفتید چی گفت

زارع
زارع
پاسخ به  ستاره
2 ماه قبل

گفت زیاد جلق بذنی

پری
پری
10 ماه قبل

سلام مدتی هست دچار خارش یا بوی بد واژن شدم گاهی خوب میشه دوباره شروع میشه دکتر مامایی هم رفتم شستشو انجام داد قرص و پماد داد خوب شدم دوباره الان بعد پریودی این بو رو حس کردم

سوگند
سوگند
پاسخ به  پری
15 روز قبل

مشکل منم هست

بهناز
بهناز
11 ماه قبل

بعدازیائسگی مدتی است با بدبو شدن واژن مشکل پیداکردمپمادوی ک دوره قرص وپماداین باراستفاده کردم یکی دوماه خوب بوم دوباره شروع

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  بهناز
1 ماه قبل

آقایی خوب برات نخورده

مهرسانا
مهرسانا
1 سال قبل

سلام بچه هشت ماهش واژنش بو بد میده

زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام حدود۴۰ سال دارم چندوقتیه که واژنم بومیگیره که خجالت میکشم کمی خارش درناحیه مقعدوکشاله ران دارم اطفاراهنمایی کنید

جنگل
جنگل
1 سال قبل

سلام دختر۱۵ساله‌ای هستم که یه مدته سوزش ادرار و خارش گرفتم تازگیا واژنم هم خیلی بو میده درمانش چیه؟

گلاره
گلاره
پاسخ به  جنگل
11 ماه قبل

نظافت فردی رو رعایت کن عقب مانده

الو سلام
الو سلام
1 سال قبل

اینجا که همه بود گرفتن که

مریم
مریم
1 سال قبل

بوبدواژن دارم فقط میخوام درمان شه

اسماعیلی برای بوی بد واژن چه کنیم
اسماعیلی برای بوی بد واژن چه کنیم
پاسخ به  مریم
1 سال قبل

برای بوب

Sanaz
Sanaz
1 سال قبل

سلام
من ۲۱ سالمه و تنبلی تخمدان دارم
۳ ماه قهوه پرکافئین الفاکافه صبحا میخورم و زمان بندی پریودم به شدت منظم شده قبلا هر ۴ ۵ ماه یه بار بود ولی الان هر ماه پریود میشم
واقعا بخاطر تأثیر قهوس؟
البته ورزش هم میکنم

فرزانه هستم
فرزانه هستم
1 سال قبل

باسلام و خسته نباشید
ببخشین من نزدیک ۱سالی میشه دچار بوی بد گندیده واژن شدم دکتر هم رفتم بعداز ماینه گفتن هیچ عفونتی ندارم پاپ اسمیر هم دادم سالم گفتن ولی نمیدونم این بو برای چیه بخدا خجالت میکشم لباس هام بو میگیرن مجبور میشم کل لباس هام و عضو کنم سونی گرافی واژن هم دادم گفتن نازکی اندومتر دارم ۵میلی نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین من ۴۱سالمه نزدیک ۱۴ساله لوله هامو بستم ۳زایمان سزارین دارم

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  فرزانه هستم
1 ماه قبل

برو حموم که بو گند ندی

سمسم
سمسم
1 سال قبل

سلام من ۳۹ سالمه واژنم خیلی بوی بد میده دکتر رفتم گفت سالمی ولی بوی خیلی خیلی بد‌میده موقع رابطه جنسی بوی اشغال میده انگار

Reza
Reza
پاسخ به  سمسم
1 سال قبل

توچقدحال بهم زنی اه

M.mch
M.mch
پاسخ به  Reza
1 سال قبل

سرتو کردی تو خشتک خانومها

محیا
محیا
پاسخ به  M.mch
19 روز قبل

خب دیگه خانم ها حسابی قهوه ایت کردن حالا گمشوتابیشترازاین شرفت به باد نرفته خخخخ

محیا
محیا
پاسخ به  محیا
17 روز قبل

منظورم بارضاست

ممممممم
ممممممم
پاسخ به  Reza
11 ماه قبل

تو چقد عوضی هستی که سوالات خانوما رو ریپلای میکنی بیشعور

زهرا
زهرا
پاسخ به  ممممممم
10 ماه قبل

اینا دیگه چقدر مریضاً که میان اینجا بو میکشن خاک تو سرت رضا

زهرا
زهرا
پاسخ به  زهرا
10 ماه قبل

بچه ها بوی طبیعی واژن سالم مثل بوی شیر یا پنیر و ماست محلیه….پس اگه این بو رو میده نباید نگران باشید….!

احسان
احسان
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

بتو چه زهرای بوگندو

فرید
فرید
پاسخ به  ممممممم
5 ماه قبل

لامصب از اول بو می داد

فرید
فرید
پاسخ به  ممممممم
5 ماه قبل

مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید

مممممم
مممممم
پاسخ به  ممممممم
4 ماه قبل
مهسا
مهسا
پاسخ به  Reza
7 ماه قبل

عوضی اومدی سوالات مشکلات خانوما رو می‌خونی بعد میگی چقد حال به هم زنی خیلی پرویی

فرید
فرید
پاسخ به  مهسا
5 ماه قبل

خیلی هم خوبه کی گفته بو میده بو نمیده

علی رضا
علی رضا
پاسخ به  Reza
4 ماه قبل

بی ناموس ته مگه خودت ناموس نداری حرومزاذه

علی رضا
علی رضا
پاسخ به  Reza
4 ماه قبل

رضا گوتورن حرومزاده زن جنده

بی تام
بی تام
پاسخ به  سمسم
5 ماه قبل

مگه سطل زباله هسن

هسن
هسن
پاسخ به  بی تام
5 ماه قبل

زباله بو میده

مهتاب
مهتاب
1 سال قبل

سلام من ۳۹ ساله هستم گاهی وقت ها واژنم بوی بد میده یه چیزی شبیه عفونت دکتر هم میرم دارومیده بازم هم بداز چندوقت دیگه همینطوری واژنم بومیده دلیش رو محبت کنین بگین ممنون از شما

امنه صفرپور
امنه صفرپور
1 سال قبل

سلام خسته نباشید میخواستم بگم الان مدت ۸ماه میشه ترشح زیاد خیلی هم بد بو هست که شوهرم از نزدیکی با من خوداری میکنه ومن ازاین موضوع خیلی ناراحتم وتمام فکرم روی این موضوع هست متشکرم

نجمه بهجانی
نجمه بهجانی
1 سال قبل

سلام موقع نزدیکی واژنم بوی بدی داره

بی تام
بی تام
پاسخ به  نجمه بهجانی
5 ماه قبل

دوری کن جای نزدیکی

فرشته 40 ساله هستم
فرشته 40 ساله هستم
1 سال قبل

سلام واژن من بوی بدی میدهد وبرای رابطه جنسی درد دارم بعضی وقتها واژن خارش دارم میخواستم علتش رو بدونم

رها
رها
1 سال قبل

منم کمی موقه رابطه واژانم بو میده سی سالمه

اعظم
اعظم
1 سال قبل

سلام من همیشه بدنم بوی بد تعفون می دهد که هم خودم وهم اترافیانم بو می فهمن وترشحات اطراف واژن مثل پنیر یا پنبه است

معصومه
معصومه
1 سال قبل

سلام‌ خسته نباشین من حدود ۹ ماه پیش جراحی کردم رحم و تخمدانم رو تخلیه کردن الان موقع نزدیکی بوی بد واژنم رو حس میکنم همسرم هم همینو میگه گاهی اوقات احساس سوزش و درد هم دارم موقع نزدیکی لطفا راهنماییم کنین

مریم
مریم
پاسخ به  معصومه
1 سال قبل

سلام‌منم هنگام نزدیکی بوی بدواژن احساس میکنم درمانش چی همسرم سردمیشه

امیر
امیر
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

بیشترین بوی بد رحم ودهانه رحم سکس زیاد اونم باچند نفر هست ،بیشترین دلیل شایع بوی بد شامل زنانی که باچند نفر سکس دارند،وقتی قرص ضد بارداری استفاده بشه رحم بوی بد میگیره

بهداد
بهداد
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

آقای امیرخان این چرت و پرت ها چیه میگید!؟ طرف میگه من هنوز دخترم باکره هستم واژنم بوی بد میده شما و امثال شما آقایون مریض و بی ادب می پرید وسط و به خانم ها توهین میکنید که بوی بد واژن بخاطر سکس زیاد با دیگران هست! لطفن وقتی چیزی نمیدونی و کم اطلاع هستید به خانم های محترم که دارای این مشکلات هستند توهین و بی ادبی نکنید

Rose
Rose
1 سال قبل

سلام ،من ھرماہ نزدیک بہ پریودم کہ میشہ تقریبا از یکھفتہ قبل بوی خیییییییییییییییییییییلے شدیدی ازم خارج میشہ کہ بدون ھیچ دردو سوزشیہ،جوری کہ از فاصلہ ی ۲،۳متری طرف مقابلم متوجہ میشہ,موقع ادرار ھم گہ گاھے یہ مایع سفید تقریبا سفت با ادرارم خارج میشہ،،لطفأ بزرگواری بفرمایید راھنمایی کنید…

PedAret
PedAret
پاسخ به  Rose
11 ماه قبل

عقب مانده

دوست پسرابجی رضا
دوست پسرابجی رضا
پاسخ به  PedAret
4 ماه قبل

حالافکرکن آبجی تون عفونت داره و دنبال درمانش هست خوشت میادیکی بیادبهش بگه ابجی رابیا خودم امپول بزنمت عفونتت خوب بشه به تو هم میگن مرد برو خواهرتوتست کن ببین عفونت داره واژنش سالمه یانه اگه بومیده بفرستش بیادتادیرنشده تخم حروم

محیا
محیا
پاسخ به  دوست پسرابجی رضا
19 روز قبل

دمت گرم خیلی مردی

زهرا
زهرا
پاسخ به  Rose
11 ماه قبل

این کاملا طبیعیه. باید بیشتر راجب بدن خودت مطالعه کنی

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

دخترم از نوازدی ادارش بو میداد بلوغ که رسید بیشتر شد وازدواج هم کرد وبچه دار شد بو کم نشد بارها انتی بیوتیکها رو استفاده کرده کشت ادار داده ولی همسرش ناراضیست از این بوی بد واژن

مهتاب
مهتاب
پاسخ به  فاطمه
28 روز قبل

جهنم که ناراضیه مرد کیلو چنددد

بماند
بماند
پاسخ به  مهتاب
1 روز قبل

همین مرد اگه نبود تو الان اینجا نبودی

نغمه
نغمه
1 سال قبل

سلام من ۴۲ سالم هست بوی شدید ترش مانند درواژنم احساس میشه البته بدون سوزش وخارش چکارکنم ممنونم

مریم نوری
مریم نوری
پاسخ به  نغمه
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من چند وقتی یه بار واژنم بوی بدمیده نگرانم

شراره
شراره
پاسخ به  مریم نوری
4 ماه قبل

باور کن و دقتت را زیاد تر کن ببین که چند وقت یکبار دقیقا بعد از مصرف چه مواد غذایی این اتفاق میوفتد ؟؟؟

زهرا
زهرا
پاسخ به  نغمه
1 سال قبل

سلام همیشه واژنم بومیده ولباس زیرم بعضی مواقع خیسه که فکرمیکنی اب ریخت لطفاراهنمایی بفرمایید

شراره
شراره
پاسخ به  زهرا
4 ماه قبل

شما با توجه به علائم خیسی که گفتید به قارچ واژن مبتلا هستید به پزشک مراجعه کنید و خیلی راحت درمان میشوید

Reza
Reza
پاسخ به  نغمه
1 سال قبل

پلشت

M.mch
M.mch
پاسخ به  Reza
1 سال قبل

خیلی بیشعوری

امیر
امیر
پاسخ به  M.mch
1 ماه قبل

احتمالا مادر آغارضا هنگامیکه آغارضارو ریده باگوه بدنیا آورده بخاطر همینه رضا بوی گوه میده

اکرم
اکرم
پاسخ به  Reza
2 ماه قبل

تو خیلی عوضی هستی که اومدی پیام های خانم هارو ریپلا می‌کنی و جواب میده اشغال یه کم خجالت بکش چیز عجیبی که نیست هر خانومی بالاخره یک بار این تجربه داره تو خودتم مادر داری خواهر و همسر داری زشته سرتو از اینجا در بیار

محیا
محیا
پاسخ به  Reza
19 روز قبل

وای توهنوز داری حرف میزنی ؟مگه دوست پسر خواهرت نرید بهت پس گمشو دیگه

احسان
احسان
پاسخ به  نغمه
3 ماه قبل

زیاد دادی.

حسینی
حسینی
پاسخ به  احسان
1 ماه قبل

اون مادروخواهرتن که اینقدر دادن که واژنشون شبیه غار علیصدرهمدانه دیگه بسکه گشادن هیچکی نزدیکشون نمیره ومیرن با یه الاغی چیزی همبستر میشن جایی اینکع دنبال مشتری بگردی براشون درتو بزار وچیزی نگو

محیا
محیا
پاسخ به  حسینی
19 روز قبل

اوف اینومیگن جواب،به نظرم دیگه باید ازروی کره زمین هم محوبشه

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

با سلام من ۴۰ ساله هستم خارش در ناحیه خارجی واژن و مقعد دارم. راهکار چیه؟ با سپاس.

Reza
Reza
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

بیابخارونم

اسی
اسی
پاسخ به  Reza
1 سال قبل

دیشب مال مادرتو خاروندم

آرزو
آرزو
پاسخ به  اسی
1 سال قبل

خیلی خوب زیادی بهش

بدبویتــــو کـهـ هستی همـہ چی یه جور خاص واژن
بدبویتــــو کـهـ هستی همـہ چی یه جور خاص واژن
پاسخ به  اسی
7 ماه قبل

مشن ۱۵ ساله هستم متاهلم برای بد واژن چه خوبه

مممم
مممم
پاسخ به  اسی
2 ماه قبل

خودتو بخارون دستت نمیرسه بدم بخارونن واست

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط مممم
ستاره
ستاره
پاسخ به  Reza
9 ماه قبل
زهرا
زهرا
پاسخ به  Reza
7 ماه قبل

رضا کیه چقد بی خانواده ای واقعا شدم بهتون بباره

حزب‌الله
حزب‌الله
پاسخ به  Reza
5 ماه قبل

مادر جنده تو سؤالات این خانوم ها نپر مریض روانی

مریم
مریم
پاسخ به  Reza
2 ماه قبل

هر بلایی سر خانومای عزیز میاد،از کثافت کاری اقایون هس که بهداشت رعایت نمیکنن و رفتار خطرناک با ادمای خراب دارن،انگار رو برگ گل از بدن بعضی اقایون لجن میریزه که اینطور میشه

سارا
سارا
1 سال قبل

سلام من ۱۷سالمه ۳ساله ازدواج کردم ترشح ندارم ولی فقط واژنم خیلی بوی بد میده این واسه خودمو همسرم آزار دهنده راهکارچیه

آزیتا
آزیتا
پاسخ به  سارا
1 سال قبل

سلام وقت بخیر .من ۳۸ سال دارم .به تازگی دچار بوی بد واژن شدم.البته یکی دو سال هست که بعضی اوقات بو میداد.هنگام نزدیکی کمی ترشح سفید که به کاندوم میچسبه هم دارم.دکتر هم رفتم معاینه شدم مشکلی نداشتم.خواستم بدونم علتش چی میتونه باشه و درمانش چی هست.ممنون از پزشکان محترم.

عبدی
عبدی
پاسخ به  آزیتا
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیرواژنم بوی بد میده آزمایش دادم مشکلی ندارن. باید چکار کنم تا مشکلم بر طرف بشه تشکر

صدف
صدف
پاسخ به  عبدی
1 سال قبل

سلام واژنم مرتب بو میده و ترشح دارم گاهی اوقات هردکتری هم رفتم فقط ۱ماه خوب بودم باز اینجورشدم دلیلشو میشه راهنمایی کنید

سحرعربپور
سحرعربپور
پاسخ به  آزیتا
1 سال قبل

خانم ۳۴ساله هستم بوی بد واژان دارم با ترش سفید

Reza
Reza
پاسخ به  آزیتا
1 سال قبل

مشعل روشن کن زیرت

هستی
هستی
پاسخ به  سارا
1 سال قبل

سلام راهکاری براش پیدا کردین ممنون میشم بگی

سکینه منصوری
سکینه منصوری
1 سال قبل

سلام خانم دکتر خسته نباشید،خانمی ۳۹ساله هستم که واژگون بوی بد میده ومن بخاطر این موضوع خیلی نگرانم به چند دکتر مراجعه کردم ،دارهای متعددی استفاده کردم ولی نتیجه درستی نگرفتم ازشما میخوام که منو راهنمایی کنید ،باید چیکار کنم ،چه چیزی استفاده کنم برای بوی بد واژنم باتشکر

کیمیا
کیمیا
1 سال قبل

سلام من ۲۲ سالمع و متاهل هستم..مجرد که‌بودم همیشه خارش داشتم…ولی الان ۳ ساله که ازدواج کردم خارش ندارم..اما واژنم به شدت بوی بدی میده..گاهی اوقات ترشحاتم انقدر زیاده که لباس زیرم‌خیس میشه..دوبارم اقدام کردم به بارداری نشده…چه دارویی باید مصرف‌کنم

نرگس
نرگس
پاسخ به  کیمیا
5 ماه قبل

از اول بو می داد لامصب

سارا
سارا
1 سال قبل

حامله هستم ویه مدتی است نزدیک یه هفته که واژنم بوی بدی می‌دهد دلیلش چیه

راضیه
راضیه
1 سال قبل

سلام ۴سال میشه درحال اقدام بارداری هستم شوهرم ضعیفه عمل واریکوسل هم انجام دادنتیجه نگرفتیم میخوام بدونم چرا بعد از اینکه نزدیکی دارم و مایع منی تو واژن تخلیه میشه بوی شدید ماهی میده دلیلش چیه ممنون

نسترن
نسترن
پاسخ به  راضیه
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر اون بو طبیعی است یه ماده ای هستش تو داخل مغز مرد،وقتی که مرد نزدیکی می‌کنه آب منی که میاد بیرون اون ماده از رگها همراه با منی ترشح میکنه که منجر به بوی بد شبیه به وایتکس میده

سمیه
سمیه
2 سال قبل

واژن من خیلی بوی بدمی دهدبویی مثل بوی ادرار به طوری که همسرم دیگربه من نزدیکی نمیکندچون بواورا اذیت میکندومن به شدت ناراحتم

معصومه
معصومه
پاسخ به  سمیه
1 سال قبل

سلام وقت بخیر واژن من خیلی بوی بدی میده مثل بوی ماهی مرده من از چه دارویی استفاده کنم این بوی گند برطرف بشه؟ممنون ازراهنماییتون

میترا هستم
میترا هستم
پاسخ به  معصومه
1 سال قبل

سلام من مدت یک سال است که رحم خود رادر اوردم واز اون موقع تا بحال از واژنم بوی خیلی بدی میاد چندین بار پیش پزشک رفتم بهم پماد با آنتی بیوتیک دادن ولی من فقط به طور موقت خوب میشدم دیگه نمیدونم چیکار کنم چون واقعا خسته شدم از واژنم بوی ماهیه گندیده میاد

درنا
درنا
پاسخ به  میترا هستم
1 سال قبل

دلیلش رو متوجه نشدید؟ اینجا گویا کسی جواب نمیده من هم به تازگی رحمم رو خارج کردم و بوی بد رو دارم و بسیار ناراحتم

یاسمن
یاسمن
پاسخ به  سمیه
1 سال قبل

سلام خسته نباشید واژن من بوی ترشیدگی یا ماهی میده بارها دکتر رفتم یا تست پاپسمیر دادم گفتن چیزی نیست موقع نزدیکی لک هم میبینم .

سمسم
سمسم
پاسخ به  یاسمن
1 سال قبل

سلام من چند ماهه واژن بوی ترشیدگی با ماهی میده رفتم‌دکتر گفت چیزی نیس ازمایش پاپ اسمیر هم دادم سالم بود عفونت و خارش و سوزش هم ندارم فقط بوی بد دارم خیلی ناراحتم میشه راهنمایی کنید

نرگس
نرگس
پاسخ به  سمسم
5 ماه قبل

این چه حرفیه بوی ترشیدگی با ماهی به به

لیندا
لیندا
پاسخ به  سمیه
10 ماه قبل

به نظرم اگر یک خانم با شخصییت قبل از رابطه جنسی به بهداشتش رسیدگی کنه و خودش رو تمیز بشوره نه بوی بد میده و نه همسرشو زده میکنه.خانومها هم یه کم به جای اینکه به صورتشون برسن یه کم به جاهای خصوصیشون برسن و نظافت شخصیشون رو رعایت کنن بد نیست

بی تام
بی تام
پاسخ به  لیندا
4 ماه قبل

احسنت از مطلب باارزش و کلیدی شما

منم
منم
پاسخ به  لیندا
1 ماه قبل

وقتى سواد ندارى خب حرف نزن نمیگن لالى . یکى از دلایل عفونت واژن سیستم ایمنى ضعیف هست یه دلیل مصرف انتی بیوتیک زیاد هست .. انواع عفونت های واژینال وجود داره ک هر کدوم دلایل مختلف دارن فقط یک نوع هست ک ب بهداشت مربوطه باقیشون هیچ ربطی ب بهداشت نداره … مثل اینه بگیم هرکسی صورتش جوش میزنه ب بهداشتش رسیدگی نکرده در حالی ک بعضی از جوش ها ب خاطر اختلالات هورمونی هست و دلایل دیگه …

حسینی
حسینی
2 سال قبل

سلام روزتون بخیر خانمی هستم ۵۰ ساله و یائسه شدم مدتیه کشاله ران واطراف واژنم قرمز شده همراه با شوزش و خارش،در ضمن بو میده لطفا راهنمایی کنین

...
...
2 سال قبل

سلام دختر ۱۵ ساله هستم
خیلی وقته که وارژنم میسوزه از داخل و بوی بدی میدهد… علتش چیه ؟

Sara
Sara
پاسخ به  ...
1 سال قبل

سلام من ۲۰ سالمه و دوماه که قبل از پریودیم واژنم بوی بد میده دلیلش چی میتونه باشه؟

گلاره
گلاره
پاسخ به  Sara
11 ماه قبل

چون عقب مانده ای

.....
.....
پاسخ به  ...
5 ماه قبل

عفونت داره

امیر
امیر
پاسخ به  ...
1 ماه قبل

دختر باکره نباید بوی بد وترشح داشته باشه،بجز ترشحی که هنگام احساسی شدن میاد بیرون که خیلی زلاله وبو نمیده ،به احتمال زیاد عفونت کلیه دارید اگه قطره آلمانی آلکاهول برای درمان کلیه ست گیرت بیاد،یاهم دارو برا عفونت کلیه مشکلت برطرف میشه عزیزم نگران نباش

Meee
Meee
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

چشم عباس اقا

حسینی
حسینی
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

شما اقا دوست داری یه اقا مشاوره جنسی به خواهرمادرت بده واخرشم عزیزم بچسبونه

رضوی
رضوی
2 سال قبل

سلام خانمی۴۵ ساله هستم مدتی است بعد رابطه جنسی چند روز لکه خون میبینم بوی بد میده مثل ژل همراه با خونه بوی بد ماهی گندیده ادرار هم بو میده به پزشک هم مراجعه کردم آمپول داد تا خونریزی بند بیاد تست گرفت مشکلی نداشت داروهامو تموم شد دوباره همونجورم لطفا راهنمایی کنید موقع نزدیکی هم آلت شوهرم به خون قهوه‌ای آلوده میشه درد هم دارم گیر داده دیگه بدرد من نمیخوری برو برام زن بگیر

سوناز
سوناز
2 سال قبل

سلام ۳۳سالمه متاهل هستم امروز شوهرم گفته که یه ساله هنگام رابطه خیلی بوی بدی شروع میشه انقدر شدید که چشام میسوزه
اما خجالت میکشیده بگه
نه سوزش دارم نه خارش دلیلش چی میتونه باشه؟

سمیه
سمیه
پاسخ به  سوناز
1 سال قبل

سلام ۴۵ سالمه دو بار زایمان سزارین داشتم گاهی بوی خیلی بدی بعد از نزدیکی از واژن دارم قبلا این حالت تقریبا سالی یکبار ایجاد میشد اما الان هر سه یا چهار ماه ایجاد میشه قرص مترونیدازول مصرف میکنم خوب میشه چند ماه بعد دوباره واسم پیش میاد میخواستم ببینم درمان قطعی نداره؟ لطفا راهنمایی کنید.سپاس

نرگس
نرگس
پاسخ به  سمیه
5 ماه قبل

عشق آفرید عاشق نشد چون از اول بو می داد عشق بوی مهر و محبت معلو مه

فاطمه نوروزی
فاطمه نوروزی
پاسخ به  سوناز
1 سال قبل

سلام من خانم متاهل هستم ۳۵ سال سن دارم واژنم بوی خیلی بد میده بوی ماهی شوهرم از این بو اذیت میشه نمیتونه تحمل کنه علت چیه ممنون میشم پاسخ بدین

الهه ربیعی
الهه ربیعی
2 سال قبل

سلام وقت بخیر ببخشید،ترشحاتی ک موقع رابطه جنسی میاد از اون ترشح بویی مثل یه اهن زنگ زده میاد این بو طبیعی است؟؟ میشه بگین چیکار باید بکنم ممنون میشم پاسخگو باشین

Hosini
Hosini
2 سال قبل

سلام من ۱۹سالمه و مجرد هستم
گاهی اوقات از درد و خارش و سوزش و بوی بد واژن و ترشحات پنیری و سفید اذیت میشم علت اینا چی هس و راه درمان چیه ؟!
میخاستم بهم کمک کنید و بگید باید بخاطر مشکلاتی ک دارم چیکار کنم چون شرایط اینکه بخوام برم دکتر حضوری ندارم لطفا همین جا پاسخ گو باشید ممنون میشم ❤

ُ سکینه حیدری
ُ سکینه حیدری
پاسخ به  Hosini
1 سال قبل

زنی هستم ۶۰ساله در۳۵سالگی با خارج کردن رحم و انجام زیبایی رحم باتوجه به اینکه مدت ۶سال با همسرم آمیزشی نداشته ام اخئرا واژنم همراه ترشح زرد رنگ بوی بدمثل ماهی گندیده و ناراحت کننده میدهدممنون میشم راهراهنمائیم کنید توضیح اینکه بعلت شکستگی پایم مدت دوسال است درخانه بستری و قادر بحرکت نیستم، ممنون میشم اگر راهنمائیم بکنید.

Hosini
Hosini
2 سال قبل

سلام من ۱۹ سالمه و مجرد هستم
گاهی اوقات تو ناحیه واڗن درد سوزش و حتی خارش رو احساس میکنم بوی بد واژن و ترشحات سفید پنیری هم دارم
میخواستم بپرسم راه درمان چیه
من شرایط این که بخوام برم دکتر ندارم پس لطفا همین جا بهم یک راه حل بگید

بی تام
بی تام
پاسخ به  Hosini
4 ماه قبل

نظافت شخصی بطور مستمر، خوداری از پوشیدن لباس زیر تنگ، نخی باشه بهتره، موهای زائد باعث عفونت و خارش و گرم نگه داشتن واژن میشه پس سعی کن لیزر کن

دکمه بازگشت به بالا