پرپشت کردن ابرو در یک هفته، راهکار های خانگی برای پرپشت شدن ابرو ها

راهنمای پرپشت کردن ابرو و مژه، معرفی انواع روغن تقویت ابرو

چگونگی پرپشت کردن ابرو

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بانوان در حوزه زیبایی، داشتن ابروهایی زیبا است. به‌طوری که بسیاری از آن‌ها دائما در جستجوی راهی برای زیباتر نشان دادن ابروهای خود هستند. اما اصطلاح «ابروی زیبا» به چه نوع ابرویی اطلاق می‌شود؟

در دهه‌های اخیر، واژه زیبایی ابرو معانی بسیار متفاوتی داشته است. به‌عنوان مثال در دهه‌های۷۰ تا ۸۰ ابروی باریک و بلند زیبا بود، بعد از آن ابروی پهن و کوتاه مد شد و در حال حاضر عبارت زیبایی ابرو، به ابروان پرپشت و بلد نسبت داده می‌شود.

بانوان همواره در جستجوی راهی موثر برای رشد سریع ابرو و پرپشت کردن ابروهای خود هستند؛ به‌طوری که بسیاری از آن‌ها حتی به روش‌هایی مانند کاشت ابرو نیز پناه برده‌اند.

اما بهتر است قبل از مراجعه به راهکارهای جدی و پر هزینه‌، ابتدا راهکارهای ساده و خانگی را برای پرپشت شدن ابرو به کار بگیریم.

حتما برایتان پیش آماده است که آشنایان شما در جواب سوال «برای پرپشت کردن ابرو چی خوبه؟» سیل عظیمی از راهکارهای علمی و غیر علمی را به سوی شما روانه کنند.

اما در این مقاله قصد داریم بهترین و ثابت شده‌ترین راه‌های پرپشت شدن ابرو را به همراه روش‌هایی برای جلوگیری از کم پشت شدن ابروها ارائه دهیم. اگر شما هم ابروهای کم پشتی دارید و دوست دارید حجم آن‌ها بیشتر شود، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

۱۰ راهکار بی نظیر برای پرپشت کردن ابرو

در این قسمت قصد داریم به انواع نحوه پرپشت کردن ابرو با استفاده از روغن‌ها و مواد خانگی بپردازیم که رایج‌ترین روش‌ها در مبحث چگونگی پرپشت کردن ابرو هستند.

۱. روغن کرچک

روغن کرچک

روغن کرچک یکی از موثرترین روش‌های خانگی برای پرپشت کردن ابرو است. این روغن از آن‌جایی که غنی از انواع پروتئین‌ها، اسیدهای چرب، آنتی‌اکسیدن‌ها و ویتامین‌ها است، به قوی‌تر شدن فولیکول موهای ابرو کمک می‌کند و ماده بی نظیری برای تقویت ابرو به شمار می‌رود.

برای استفاده از این روغن برای پرپشت شدن ابرو در یک هفته، می‌توانید این روغن را هر روز به ریشه و ساقه ابروهای خود اعمال کنید تا رشد سریع موهای ابرو را تقویت کند و مطمئن شوید هر کدام از موهای ابروی شما روغن کافی را دریافت می‌کند.

به این منظور ابتدا چند قطره از روغن کرچک را با استفاده از نوک انگشت خود روی ابرو قرار دهید و آن را ماساژ دهید. سپس ابروهای خود را به مدت ۳۰ دقیقه به همین حالت چرب نگه دارید و پس از گذشت ۳۰ دقیقه، آن را با آرایش پاک کن پاک کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید.

توجه کنید در صورتی که به روغن کرچک حساسیت داشته باشید، ممکن است روغن کرچک خالص باعث بروز خارش، کهیر یا حتی جوش روش پوستتان شود.

بنابراین قبل از استفاده از این روغن برای ابروها، ابتدا مقدار خیلی کمی از آن را روی دستان خود بمالید تا مطمئن شوید پوستتان حساسیتی به آن نشان نخواهد داد. روغن کرچک سیاه برای رشد طبیعی موها، بسیار مفید است.

۲. روغن نارگیل

روغن نارگیل

دومین روش جادویی پرپشت کردن ابرو، استفاده از روغن نارگیل است. این روغن به عنوان نرم کننده و همچنین مرطوب کننده عمل می‌کند و برای افزایش جریان خون در بدن بهترین گزینه است.

اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به کمک پروتئین‌های طبیعی موجود در موهای ابرو، از شکننده شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین لوریک اسید موجود در روغن نارگیل، به عنوان یک عامل صد میکروب عمل کرده و از ایجاد عفونت در فولیکول‌های موی ابرو جلوگیری خواهد کرد.

از طرف دیگر، پروتئین‌ها و مواد مغذی موجود در این روغن؛ از جمله ویتامین E باعث رشد سریع و سالم ابرو می‌شوند. شما می‌توانید روغن نارگیل را هر روز روی ابروهای خود بزنید اما با استفاده از این روغن حتی دو الی سه بار در هفته می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیز پرپشت شدن ابرو را مشاهده کنید.

روش پرپشت کردن ابرو با استفاده از روغن نارگیل به این صورت است که یک دستمال پنبه‌ای را کاملا در روغن نارگیل فرو می‌برید و ابروهای خود را با آن ماساژ می‌دهید.

بهتر است قبل از خواب این کار را انجام دهید و اجازه دهید روغن در طول شب روی ابروهای شما بماند. سپس صبح که بیدار شدید، آن را با یک شوینده مخصوص صورت بشویید.

اگر هنوز برایتان نحوه صحیح روغن نارگیل ابهامی دارد، می‌توانید با مشاوران متخصص و آنلاین پوست و مو پذیرش ۲۴ تماس بگیرید که در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شما هستند.

۳. روغن زیتون

روغن زیتون

روغن زیتون که حاوی ویتامین‌های A و E است، کمک زیادی به رشد سریع ابرو می‌کند. به این صورت که ویتامین E هر کدام از تارهای مو را قوی می‌کند و ویتامین A تولید چربی پوست را تحریک می‌کند که چربی طبیعی بدن ما است و به این ترتیب به پرپشت کردن ابرو کمک می‌کند.

شما می‌توانید برای پرپشت شدن ابرو در یک هفته، این روغن را حداقل یک بار در روز روی ابروهای خود بمالید. به این منظور، یک قطره روغن نارگیل را روی انگشت خود بریزید و با همان انگشت، ابروهای خود را ماساژ دهید.

این روغن را به مدت چند ساعت روی ابروهای خود نگه دارید و سپس صورت خود را با شوینده صورت، بشویید.

۴. آب پیاز

آب پیاز برای پرپشتی ابرو

چهارمین راهکاری که در بحث چگونگی پرپشت کردن ابرو مطرح می‌شود، استفاده از آب پیاز است. آب پیاز شامل مقادیر زیادی سولفور، سلنیوم، مواد معدنی، ویتامین B و C است که برای رشد موهای ابرو به‌شدت مفید هستند.

این ماده همچنین به رشد سریع‌تر مو و پرپشت‌تر شدن ابرو کمک قابل توجهی می‌کند. سولفور تولید بافت‌های کلاژن را افزایش می‌دهد که برای رشد کامل ابرو مورد نیاز هستند و همچنین فولیکول موها را تقویت می‌کند.

از آن‌جایی که پیاز بوی نامطبوعی دارد و باعث سوزش چشم می‌شود، بهتر است هنگام استفاده از آن آب لیمو را با آب پیاز مخلوط کنید تا تمام بوی بد و سوزش پیاز را از بین ببرد. سعی کنید آب پیاز را هر روز روی ابروهای خود بزنید.

به منظور استفاده از این ماده، یک پیاز را خورد کرده، آن را داخل غذاساز له کنید و آن‌قدر ادامه دهید تا یک مایع سس مانند ایجاد شود.

این سس به دست آمده را بچکانید تا آب پیاز از آن بیرون بیاید. سپس این آب را روی ابروهای خود قرار دهید و پس از گذشت یک ساعت، آن را به یک دستمال پنبه‌ای آغشته به آب لیمو پاک کنید.

۵. زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ و پرپشت کردن ابرو

پنجمین راهکار خانگی و بدون دردسر برای پرپشت کردن ابرو، استفاده از زرده تخم مرغ است است. از آن‌جایی که تارهای موی ابرو از پروتئین کراتین ساخته شده‌اند و تخم مرغ منبع غنی از پروتئین است، این ماده کمک شایانی به رشد و قوی‌تر شد ساقه موها می‌کند.

زرده تخم مرغ همچنین به عنوانی یکی از غنی‌ترین منابع بیوتین به شمار می‌رود که این ماده به رشد ابرو کمک زیادی می‌کند. اگر شما از زرده تخم مرغ به مدت ۲ بار در هفته استفاده کنید، در مدت زمان کمتری شاهد نتایج مثبت خواهید بود.

برای استفاده از زرده تخم مرغ برای پرپشت‌تر شدن ابروها، ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید. آن‌قدر زرده را بزنید تا به حالت خامه‌ای و نرم در بیاید.

سپس مقداری از زرده را با استفاده از نوک انگشت اشاره خود به ابروها بمالید. اجازه دهید زرده ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

دقت داشته باشید که زرده تخم مرغ می‌تواند موجب بسته شدن روزنه‌های پوست و به وجود آمدن جوش شود.

۶. دانه شنبلیله

شنبلیله برای پرپشتی ابرو

یکی دیگر از روش‌های خانگی که در مبحث چگونگی پرپشت کردن ابرو حرفی برای گفتن دارد، استفاده از دانه شنبلیله است. این دانه‌ها باعث می‌شوند تارهای مو سالم‌تر و براق‌تر به نظر برسند.

دانه شنبلیله همچنین به بازسازی فولیکول‌های مو کمک می‌کند و در نتیجه باعث رشد بیشتر موهای ابرو می‌شود.

لسیتین موجود در این دانه‌ها، درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین باعث می‌شود موها رنگ طبیعی خود را حفظ کنند. اگر می‌خواهید سریعا نتایج استفاده از شنبلیله را مشاهده کنید، بهتر است استفاده ۲ بار در هفته از این دانه را به برنامه خود اضافه کنید.

برای استفاده از دانه شنبلیله در پرپشت کردن مو، تعدادی از این دانه‌ها را یک شب کامل در آب قرار دهید تا کاملا خیسانده شوند. سپس دانه‌های نرم را له کنید تا تبدیل به یک خمیر ملایم شود. خمیر ایجاد شده را حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی ابروهای خود قرار دهید و سپس آن را با آب گرم بشویید.

۷. وازلین

خواص وازلین

وازلین که جایگاه هفتمین راهکار را در بحث چگونگی پرپشت کردن ابرو به خود اختصاص می‌دهد، خاصیت نرم کنندگی دارد و باعث می‌شود رطوبت در ابروهای شما باقی بماند. وازلین تاثیر زیادی در بلندتر شدن و پر پشت‌تر ابروها دارد.

سعی کنید وازلین را هر شب روی ابروهای خود بمالید تا به حجم دلخواه ابروهای خود دست پیدا کنید. به این منظور، می‌توانید مقداری وازلین را به ابروهای خود بزنید و اجازه دهید شب تا صبح روی پوستتان بماند. سپس صبح هنگامی که بیدار شدید آن را بشویید.

دقت کنید وازلین دارای مقادیر زیادی از مواد چرب است. اگر پوست شما جوش‌های زیادی می‌زند بهتر است از این روش برای پرپشت کردن ابروها استفاده نکنید.

۸. آلوئه‌ورا

آلوئه ورا

آلوئه‌ورا که یکی از موثرترین راهکارهای پرپشت کردن ابرو است، ترکیبی به نام آلوئنین دارد که رشد ابرو را تسریع می‌کند.

ساختار شیمیایی آلوئه‌ورا مشابه کراتین است؛ بنابراین موهای ابرو را با استفاده از مواد مغذی خود ابرو جوان‌سازی می‌کند و خاصیت کشسانی بیشتری به موها می‌دهد که جلوی شکستن آن‌ها را می‌گیرد.

ژل آلوئه‌ورا چسبناک نیست و سریعا جذب می‌شود، بنابراین شما می‌توانید از این ژل چندین بار در روز استفاده کنید.

این ژل همچنین برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است، زیرا چربی اضافه پوست را از بین می‌برد و روزنه فولیکول‌ها را باز می‌کند. بنابراین به این ترتیب رشد بیشتر ابرو را تقویت خواهد کرد.

این راهکار برای پرپشت کردن ابرو و کاهش میزان آسیب‌پذیری آن‌ها بسیار مفید است. به منظور استفاده از این ژل، پوست روی آلوئه ورا را جدا کنید و ژل را از آن بیرون بیاورید.

مقداری از ژل بردارید و آن‌قدر آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود. سپس باقیمانده ژل را در یخچال نگهداری کنید.

۹.  لیمو

لیمو برای پرپشتی ابرو

با توجه به این‌که که لیمو سرشار از ویتامین B، ویتامین C، فولیک‌اسید و سایر مواد مغذی است، باعث می‌شود سرعت رشد موهای شما بسیار بالا رود.

دقت داشته باشید هنگام استفاده از لیمو روی پوست، طبیعی است که در ابتدا مقداری احساس سوزش کنید. اما اگر سوزش و خارش پوست شما ادامه پیدا کرد، آب لیمو را پاک کرده و یکی دیگر از راهکارهای خانگی را برای پرپشت کردن ابرو امتحان کنید.

برای استفاده از آب لیمو، یک تکه لیمو را روی ابروهای خود بمالید. اجازه دهید آب لیمو برای ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

همچنین شما می‌توانید برای مشاهده نتیجه بهتر، یک قطعه لیمو را در یک چهارم پیمانه آب نارگیل قرار دهید. اجازه دهید این ترکیب برای حداقل ۱۵ روز بماند، سپس ماده به دست آمده را هر شب با استفاده از دستمال پنبه‌ای روی ابروهای خود بزنید و آن را صبح روز بعد بشویید.

سعی کنید به مدت ۲ ساعت بعد از گذشت استفاده از این راهکار، در نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید زیرا ممکن است رنگ طبیعی ابروهای شما روشن‌تر شود.

۱۰.شیر

شیر و پرپشت کردن ابرو

شیر که به‌طور کلی خواص بسیار زیادی برای سلامت انسان دارد، در انواع مختلفی از محصولات بهداشت مراقبت از پوست استفاده می‌شود و از دو پروتئین بسیار مهم به نام کازئین و وی تشکیل شده است.

این دو پروتئین، رشد طبیعی موهای ابرو را تحریک می‌کنند و باعث پرپشت شدن ابروها می‌شوند. شما می‌توانید با اعمال شیر روی ابروها به‌طور روزانه، نتایج دلخواه خود را دریافت کنید.

برای استفاده از شیر به عنوان یکی از موثرترین انواع روش پرپشت کردن مو، یک دستمال پنبه‌ای را آغشته به شیر کنید. سپس ابروهای خود را به‌آرامی با آن دستمال ماساژ دهید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه آن را با آب بشویید.

۹ نکته برای محافظت از ابروها

برس کشیدن ابرو

در قسمت قبل، به ۱۰ تکنیک برای استفاده به عنوان پرپشت کننده‌های ابرو اشاره کردیم که شما می‌توانید در صورت داشتن ابروهای کم حجم، از آن‌ها برای پرپشت کردن ابرو استفاده کنید.

در این قسمت قصد داریم به ۹ مورد از موثرترین راهکارهایی که برای جلوگیری از کم پشت شدن یا ریختن ابرو استفاده می‌شوند و همچنین به پرپشت‌تر شدن ابروها کمک می‌کنند، اشاره کنیم.

لازم به ذکر است در مورد هر کدام سوال بیشتری داشتید متخصصان مشاوره پوست و مو آنلاین پذیرش ۲۴ می‌توانند به شما کمک کنند.

مشاوره آنلاین متخصص پوست و مو

۱.    مواد غذایی بیوتین دار را فراموش نکنید

بیوتین که یکی از بهترین کمک کننده‌های پرپشت شدن ابرو است، ماده‌ای است که به رشد سریع ابرو کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید به عنوان درمان طبیعی ریزش موهای ابرو یا حتی موهای سر، از مواد غذایی غنی از بیوتین مانند تخم مرغ، آواکادو، ماهی سالمون و بادام زمینی استفاده کنید.

۲.    از سرم ابرو و مژه استفاده کنید

سرم ابرو محصولی است که برای تحریک رشد فولیکول‌های مو ساخته شده است. بعضی از بهترین سرم ها شامل پروتئین‌های پپتید هستند که باعث تسریع رشد مو می‌شوند.

۳.    کمتر سراغ لوازم آرایشی بروید

روش پرپشت کردن ابرو

استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی می‌تواند باعث کاهش رشد ابروهای شما شود.

۴.    لوسیون‌ها و کرم‌ها را فراموش کنید

یکی از اصلی‌ترین دشمن‌های پرپشت شدن ابرو، استفاده بیش از حد از لوسیون‌ها و کرم‌ها است. لوسیون‌ها و کرم‌ها باعث بسته شدن روزنه فولیکول‌های مو می‌شوند که این امر در نتیجه می‌تواند از تنفس طبیعی مو جلوگیری کند و مو دیگر نتواند به شکل سالم رشد کند و طول زیادی داشته باشد.

۵.    ابروها به ماساژ نیاز دارند

شاید این موضوع برایتان خنده‌دار باشد، اما بهتر است بدانید کاملا علمی است. ماساژ درمانی ابروها باعث افزایش جریان خون در نواحی اطراف ابرو شده و در نتیجه باعث رسیدن مواد مغذی بیشتری به این ناحیه می‌شود.

۶.    ابروهای خود را شانه بکشید

شانه کردن ابروها

شانه کشیدن ابرو، یکی دیگر از تکنیک‌هایی است که باید برای پرپشت کردن ابرو به خاطر بسپارید. شما با این کار، جریان خون، انتقال مواد مغذی و اکسیژن را به ریشه و ساقه مو افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش رشد موهای ابرو خواهید شد.

۷.    آب را فراموش نکنید

نوشیدن آب به‌طور کلی برای سلامت بدن مفید است. این کار به دفع تمام سموم بدن از طریق ادرار کمک زیادی می‌کند. شما با نوشیدن روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب می‌توانید سیستم بدنی خود را بهبود بخشید و به رشد موهای ابروی کمک کنید.

۸.    ویتامین B و D را در برنامه غذایی خود بگنجانید

این ویتامین‌ها از این نظر که تاثیر زیادی بر ارگان‌های داخلی و ظاهر فیزیکی شما دارند، بسیار حائز اهمیت هستند. سعی کنید مواد غذایی غنی از ویتامین B و D را مصرف کنید تا همچنین به رشد موها کمک زیادی کرده باشید.

مصرف این ویتامین‌ها به پرپشت کردن ابرو و همچنین مستحکم‌تر شدن آن‌ها کمک زیادی می‌کند که باعث می‌شود موهای این قسمت در مقابل اثرات مخرب مواد شیمیایی مانند ریمل و خط چشم مقاومت بیشتری داشته باشند.

۹.    حتما به تکنیک آخر توجه کنید

راهکار آخر و نهم این است که از کندن موهای ابروی خود خودداری کنید، چون انجام این کار باعث ایجاد آسیب دائمی به فولیکول مو می‌شود.

پرپشت شدن ابرو با قرص ال دی

پرپشت کردن ابرو با قرص ال دی

قرص ال دی نوعی قرص ضد بارداری است که حاوی هورمون‌های استروژن و پروژسترون است. این قرص‌ها در بسته‌های ۲۱ عددی در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند و باید از روز پنجم قاعدگی مصرف شوند.

همان‌طور که گفتیم این قرص حاوی پروژسترون و استروژن است و این هورمون‌ها می‌توانند تا حدی باعث پرپشت کردن ابرو شوند، فولیکول‌های مو را تحریک کنند و گردش خون را در نواحی ابرو و چشم افزایش دهند.

البته برخی خانم‌ها این قرص را بیش از حد مصرف می‌کنند و حتی دیده شده است برخی افراد این قرص را به شکل محلول در می‌آورند و آن را به ابروهای خود اعمال می‌کنند که ممکن است گرفتار تاثیرات جدی شوند. بخشی از تبعات منفی این کار عبارت هستند از:

  • سوختن ابرو
  • رشد بیش از اندازه طولی مو
  • بروز جوش در نواحی که محلول قرص اعمال شده است.

عوامل موثر در کاهش حجم ابرو

تا این‌جای مطلب راهکارهای خانگی و تکنیک‌های موثر را در پرپشت کردن ابرو بررسی کردیم. اما سوال اساس این است که در وهله اول چرا ابروهای ما کم پشت می‌شوند یا آسیب می‌بینند؟

اگر جواب این سوال را بدانیم و کارهایی را که باعث ریزش ابروها می‌شوند انجام ندهیم، ممکن است به‌طور کلی نیازی به راهکارهای ذکر شده پیدا نکنیم. تعدادی از مهم‌ترین عوامل موثر در ریزش ابروها عبارت هستند از:

چه زمان به پزشک مراجعه کنیم؟

تعداد زیادی از افراد وجود دارند که حتی با وجود استفاده از راهکارهای خانگی و تکنیک‌های ذکر شده برای پرپشت کردن ابرو، نتیجه نمی‌گیرند و تاثیری در حجم ابروهای خود مشاهده نمی‌کنند.

در این شرایط بهتر است به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید که پذیرش ۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به شما است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش پوست و موی این وب‌سایت، مشکل خود را با پزشکان و مشاور مجرب آن در میان بگذارید و مناسب‌ترین راهکارها را دریافت کنید.

مشاوران متخصص پوست و مو آنلاین پذیرش ۲۴ به سوالات مختلف چگونگی پرپشت کردن ابرو شما و هر نوع سوال دیگری که در این زمینه دارید به‌صورت متنی، صوتی و تلفنی پاسخ خواهند داد.

مشاوره آنلاین متخصص پوست و مو

۳.۵/۵ (۲۶ نظر)

منبع
food.ndtv.comww.healthline.comwww.bebeautiful.in

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
45 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهشاد
مهشاد
7 روز قبل

من کلا از بچگیم ابروهام کم پشته و خیلی اذیتم میکنه وقتی ک آرایش میکنم ابروهام خیلی سفید دیده میشه بعضیا مسخره میکنن. مداد هم چون میگن ریزش میاره نمیتونم بزنم
هرشب دارم روغن کرچک میزنم تاثیری نداشته

ندا
ندا
1 ماه قبل

سلام من ابروهام خیلی میریزن چکار کنم خوب بشن

توکلی
توکلی
4 ماه قبل

بسسسییییااااارررر مفید بود من واقعا ممنونم و خیلی لذت بردم
خیلی ممنونم برای افزایش اگاهی وقت میزارید و زحمت می کشید

فریبا
فریبا
1 سال قبل

من بادام تلخ رو سوزوندم کاملا سیاه شد بعد پودر کردم با روغن نارگیل مخلوط کردم که بزنم به ابروهام قبلا یک نفر پیشنهاد داده بود به نظر شما ضرر نداره

عاطفه هستم
عاطفه هستم
1 سال قبل

سلام‌ابروی من‌کم پشت است وریزش مو دارم

محدثه اسدی
محدثه اسدی
1 سال قبل

چی بزنم به ابروم پرپشت بشه

nila
nila
1 سال قبل

سلام من از ژل ابرو استفاده کردم و وسط یکی از ابروهام تیکه های کوچیک خالی شده، چیکار کنم؟

زهرا
زهرا
پاسخ به  nila
1 سال قبل

سرم سریتا بزن عالیه

کالی
کالی
1 سال قبل

سلام من زیادی ابروهامو با موچین اصلاح کردم الان ابروهامو خیلی کم حجم شدن چکار کنم که دوباره پرپشت بشن

لیلا
لیلا
1 سال قبل

من هم از همه اینایی که گفتین کردم و الان ابرو هام از اینرو به اونرو شدن من ابرو هام کم پشت بود ولی الان خیلی راضی ام

رمیصا
رمیصا
پاسخ به  لیلا
1 سال قبل

سلام ببخشید میشه بگین چی استفاده کردین ابروتون خوب شد

ماهی
ماهی
پاسخ به  لیلا
11 ماه قبل

سلام چکار کردین ابروتون پر شده

ماندانا
ماندانا
پاسخ به  لیلا
3 ماه قبل

سلام ببخشید چی استفاده کردید که ابروهاتون پرپشت شدن

نازنین لشنی
نازنین لشنی
پاسخ به  لیلا
3 ماه قبل

سلام کدوم رو استفاده کردین به چه مدت زمان لطفا راهنمایی کنید ممنونم

نازنین
نازنین
1 سال قبل

سلام وعرض ادب واسه پر پشت شدن ابرو چیکار کنم ابروهام خیلی ریخته هرکاری میکنم برنمیگرده ممنون

هدی
هدی
پاسخ به  نازنین
10 ماه قبل

سلام وقت بخیر من از یه قطره گیاهی برای پرپشت تر شدن ابرو هام استفاده کردم خیلی خوب جواب داده شمارمو میزارم اگه دوست داشتین یه پیام معمولی بدین تا عکسشو بفرستم

دریا
دریا
پاسخ به  هدی
6 ماه قبل

سلام مال منم خیلی نازکه من چیکار باید بکنم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  هدی
5 ماه قبل

سلام میشه اسم قطره رو بگید

النا
النا
پاسخ به  هدی
5 ماه قبل

سلام

سوگند
سوگند
پاسخ به  هدی
4 ماه قبل

سلام میشه بفرستین

معصومه
معصومه
پاسخ به  هدی
4 ماه قبل

من شمارتونو پیدا نکردم

سامی
سامی
پاسخ به  هدی
3 ماه قبل

عکسش بذین

یاسی
یاسی
پاسخ به  هدی
1 ماه قبل

چیه اون قطره تون اسمش چیه

پارمیس
پارمیس
پاسخ به  هدی
1 ماه قبل

شمارتو بده

نازی
نازی
1 سال قبل

ابروهام خیلی کم پشت شده چیکار کنم؟ک پر پشت شه

بابادی
بابادی
پاسخ به  نازی
3 ماه قبل

روغن سیا دانه را هرشب به ابروهات مالش بده ببین بعاز یک ما چقدر پر میشه به شرطی که با موچین داخل ابروات ور نری

سمیه
سمیه
پاسخ به  بابادی
1 ماه قبل

سلام کسی روغن سیاه دانه برای ابرو ‌مژه استفاده کرده نتیجه ای گرفته

سها
سها
1 سال قبل

سلام واسه اون های که ژنتیکی ابروهاشون کمه باید چیکارکنن؟

ساحل
ساحل
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من چند هفته ای هست از مخلوط روغن های کرچک و شترمرغ و نارگیل برای ابروهای استفاده میکنم اما چند روزی هست حس میکنم به مقدار به ابروهام فشار میارم چند تا تار از ابروهام کنده میشه ممکنه باعث ضعیف شدن ابروهای شده باشه و ابروهای بریزه؟

طنین
طنین
پاسخ به  ساحل
6 ماه قبل

سلام خسته نباشید
شما باید بعد از یک تا دو ساعت از زدن روغن ,ابرهاتون رو بشورین, چون مو نفس میکشه و وقتی منفذ های ساقه بسته میشه و باعث ریزش ابرو میشه

بابادی
بابادی
پاسخ به  ساحل
3 ماه قبل

اینا همه سنگین هستن برای پوست ابرو فقط روغن سیاه دانه

لیلا رحمتی
لیلا رحمتی
2 سال قبل

سلام بنده ۴۰ سال سن دارم وچند بار ابروهامو تتو کردم وابروهای خودم پایین تر از این ابروهای تتو شده هستند موهای کمی دراون قسمت هست میتونم چیزی استفاده کنم که رشد اون موهای نازک بهتر بشه

مژده
مژده
پاسخ به  لیلا رحمتی
1 سال قبل

سلام من آبروم چندساله تتوکردم ولی الان چندروزمتوجه شدم که ازسمت بالاش ی کم ریخته چکارکنم که دوباره بیرون بیاد

شهرام
شهرام
پاسخ به  مژده
1 سال قبل

با سلام، من یک سال پیش بخاطر سرطان معده شیمی درمانی کردم، حالا بعد گذشت یکسال هنوز ابرو هام خیلی کم پشت و ضعیف هستش بیزحمت راهنماییم کنید ممنونم

بابادی
بابادی
پاسخ به  مژده
3 ماه قبل

منم تتو دوبار کردم اما دیگه تتو نمی کنم رفتم سراغ روغن سیادانه ایقد پر پشت شده که نگو من خیلی راضیم اما هرشب میزنم صبح میشورم

زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام ببخشید میگم ابرو های مامانمم خیلی باریک چی کار کنیم پرپشت شه

sahar
sahar
پاسخ به  زهرا
2 سال قبل

سلام…میتونید ۳ حبه سیر رو توی یک قاشق غذا خوری روغن کرچک رنده کنید و بگذارید ۳ روز داخل یخچال..بعد از ۳ روز،هرشب قبل از خواب به ابروهاشون بزنن و صبح روز بعد ابروهای خودشونو بشورن و این کارو تا ۱ ماه انجام بدن

...
...
پاسخ به  sahar
1 سال قبل

سیر ریشه ی ابرو رو نمیسوزونه؟

گلهای ارغوان
گلهای ارغوان
پاسخ به  ...
10 ماه قبل

سلام من از آب پیاز و آب سیر هردوتا آب را باهم قاطی کردم مدت شش روزی که الان خیلی از اولش کرده فرق کرده ..راضی هستم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  sahar
9 ماه قبل

ببخشید روغن کرچک من خوراکی هس میتونم تو اون مخلوطش کنم؟

Tala
Tala
پاسخ به  sahar
6 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر انشالله که حالتون خوب باشه سیر بخاطر خاصیت اسیدی که داره بیشتر از چند دقیقه بمونه موجب سوختن ریشه ابرو میشه

مریم
مریم
پاسخ به  sahar
5 ماه قبل

سلام برا پاک شدن میکرو چکار کن

سپیده
سپیده
پاسخ به  زهرا
1 سال قبل

سلام یکسال هست ابروهام را تاتو کردم تاز متوجه شدم موهای آبروم ریخته آیا احتمال بازگشت موهای آبروم هست

حسین
حسین
2 سال قبل

چه چیزی بیشتر برای رشد ابرو مفید است

Mahtab
Mahtab
پاسخ به  حسین
1 سال قبل

ابروهامو با روغن زیتون به مدت ۲۰ روز چرب کردم ولی نتیجه نگرفتم

دکمه بازگشت به بالا