آیا مشکلات مغز و اعصاب را با خدمات دکتر آنلاین و مشاوره روانپزشکی و روانشناسی می توان حل کرد؟

همان طور که مسائل منفی بیشماری بر روی بدن انسان تاثیرگذار می باشد، این مسائل روی مغز انسان نیز تاثیرات خود را بر جای خواهد گذاشت و سبب بیماری های مغز و اعصاب خواهد شد، در همین راستا در این مقاله بررسی خواهیم کرد که آیا با استفاده از خدمات دکتر آنلاین و مشاوره روانپزشکی و روانشناسی می توان مشکلات مغز و اعصاب را حل نمود؟ تا پایان با ما همراه باشید.

شایع ترین بیماری مغز و اعصاب کدامند؟

مغز و اعصاب از جمله حیاتی ترین و حساس ترین اعضای بدن هستند که ممکن است دچار بیماری‌های خاصی شوند که جهت درمان آنها روش های درمان متفاوتی وجود دارد.

بیماریهای مغز و اعصاب از مسیرهای گوناگونی نظیر؛ فیزیکی، بیوشیمیایی و … بر روی مغز انسان تاثیرات منفی برجای می گذارند، این بیماری ها عبارتند از:

 

علل بروز بیماری های مغز و اعصاب:

اگر چه علت بروز برخی بیماری های مغز اعصاب مانند میگرن، ام اس، آلزایمر هنوز به طور کامل شناخته نشده است اما در مورد علل ایجاد کننده سایر بیماری ها مغز و اعصاب می توان گفت که هر یک از این بیماری ها به دلایل مختلفی در فرد بروز می کنند، به عنوان مثال عوامل نظیر؛ باکتری ها ،تحریکات شیمیایی، حساسیت دارویی، سرطان ها و آسیب های جسمی سبب بروز بیماری مننژیت در فرد خواهد شد.

 

عکس مغز و اعصاب

بهره گیری از مشاوره روانپزشکی در چه مواردی کاربرد دارد؟

دکتر روانپزشک، پزشکی است وظیفه درمان بیماری های روحی و روانی را بر عهده دارد و می تواند در این مسیر دارو  نیز تجویز کند.

روانپزشک جهت درمان بیماری های روحی و روانی به معاینه فیزیکی و تجویز آزمایش نیز می پردازد.

یک روانپزشک همواره باید از دانش جامعی در رابطه با پزشکی عمومی، روان شناسی، عصب شناسی، زیست، بیوشیمی و داروشناسی بهره مند باشد.

روانپزشک جهت تشخیص نوع بیماری در فرد علاوه بر انجام تست های مختلف روانی (تست اضطراب، تست افسردگی، تست اختلال خلق و خو، تست اختلال شخصیت و…)، بررسی های دیگری نظیر؛ سی تی اسکن، ام آر آب، پی ای تی، نوار مغز، آزمایش خون، آزمایش مواد و… تجویز خواهد کرد.

 

بهره گیری از مشاوره روانپزشکی:

به منظور درمان کلیه بیماری های روحی و روانی می توان از مشاوره تخصصی روانپزشکان بهره مند شد، زیرا این پزشکان متخصص ضمن گذراندن دوره پزشکی عمومی با فراگیری علم روان شناسی، عصب شناسی، داروشناسی و دیگر شاخه های پزشکی مرتبط با روح و روان انسان به صورت جامع قادر به درمان بیماری های روانی انسان هستند.

یک روانپزشک قادر به درمان کلیه بیماری های مغز و اعصاب نیست اما می تواند در درمان برخی از این بیماری ها نظیر؛ پارکینسون، آلزایمر، اوتیسم ، میگرن و… با ارائه راهکارهای روانشناختی و تجویز برخی داروها موثر واقع شود.

چنانچه نیاز دارید تا از مشاوره روانپزشکی جهت درمان مشکلات روانی خود استفاده کنید، بدون مراجعه به مطب پزشک و بدون اینکه شناخته شوید( برخی افراد مایل هستند که هنگام مراجعه روانپزشک هویت آنها پنهان بماند) می تواند از خدمات روانپزشکی آنلاین استفاده کنید.

سایت پزشکی پذیرش ۲۴ گروهی از روانپزشکان حرفه ای و ماهر با سالها تجربه کاری بالا را گرد هم آورده است، با مراجعه به این سایت می توانید لیست اسامی کلیه این روانپزشکان را مشاهده و یکی از آنها را جهت دریافت خدمات روانپزشکی آنلاین خود انتخاب کنید.

دریافت مشاوره روانپزشکی آنلاین خدمتی نوین و بسیار تاثیرگذار در ارائه خدمات پزشکی محسوب می شود و به دلیل دسترسی راحت تر بیمار به پزشک خود حتی در ایام تعطیل و به صورت شبانه روزی، باعث درمان بیماری فرد با روند سریع تری خواهد شد.

ارائه خدمات مشاوره روانپزشکی آنلاین از طریق پرداخت هزینه حق مشاوره پزشک (پرداخت آنلاین با کارت های بانکی) به راحتی امکانپذیر می باشد به طوری که بدون محدودیت زمانی و مکانی می توان از طریق ارتباط تلفنی یا متنی توسط روان پزشک مشاوره تخصصی دریافت نمود.

 

پزشک در حال معاینه خانم بیمار

مشاوره روانشناسی آنلاین چگونه خواهد بود؟

روانشناسان به معالجه اختلالات روانی و شناخت روان انسان ها می پردازند و برخلاف روانپزشکان، به غیر از دو داروی؛ لوئیزیانا و نیومکزیک نمی توانند دارویی جهت درمان بیماران تجویز کنند.

روانشناسان در مورد مشکلات روحی و روانی انسان در طی ۴ سال تحصیل دوره کارشناسی، دانش کافی را جهت ارائه مشاوره روانشناسی به دست می آورند.

همواره همکاری تنگاتنگی میان روانپزشکان و روانشناسان وجود دارد به طوری که روانشناسان جهت درمان موثرتر و تخصصی تر بسیاری از بیماران خود را به روانپزشکان ارجاع می دهند.

 

مشاوره روانشناسی آنلاین:

چنانچه مایل به دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین هستید می توانید به یکی از وب سایت های معتبر پزشکی که در زمینه ارائه خدمات پزشکی آنلاین فعالیت می کنند، مراجعه کنید زیرا در این وب سایت ها متخصصان رشته های مختلفی پزشکی به ارائه خدمات پزشکی آنلاین می پردازند.

یکی از این خدمات، مشاوره روانشناسی آنلاین می باشد که طی یک گفتگوی تلفنی یا ارتباط متنی با کارشناس روانشناس می توان مشکلات و بیماریهای روانی را با روانشناس در میان گذاشت و در نهایت از راهنمایی ها و درمان های لازم بهره مند شد.

برخی از مشکلات مغز و اعصاب نظیر اختلالات روانی را می توان به کمک مشاورهای روانی دکتر روانشناس درمان نمود.

 

 

خدمات دکتر آنلاین چیست؟

دکتر آنلاین به آن دسته از پزشکان عمومی و متخصصی که به ارائه مشاوره آنلاین خدمات پزشکی اقدام می کنند، اطلاق می شود.

طی یک مشاوره آنلاین، دکتر انلاین با برقراری ارتباط تلفنی یا متنی با بیمار خود در هر مکان یا زمانی که ممکن باشد به گفتگو می پردازد، بدین ترتیب بیمار امکان بهره مندی از مشاوره پزشکان مختلف را بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین خواهد داشت.

خدمات دکتر آنلاین شامل؛ مشاوره آنلاین، نوبت دهی آنلاین، تفسیر پاسخ آزمایشات، پاسخگویی به سوالات کاربران و… خواهد بود که جهت دریافت این خدمات کافی است که هزینه تعرفه تعیین شده حق مشاوره پزشکی را از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت نمود.

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
2 سال قبل

سلام من کلا لرزش بدن تیک عصبی دست و پام میپرن به چیزی نمیتونم فکر کنم صدای زنگ و چیزای دیگه تو سرمه از بی خوابی رنج میبرم نا امیدم تار میبینم استرس و اضطراب دارم چه کنم

دکمه بازگشت به بالا