کلردیازپوکساید، قرص کلردیازپوکساید ۵ چیست؟

کاربرد، مقدار و روش مصرف، عوارض جانبی و شرایط نگهداری کلردیازپوکساید (Chlordiazepoxide)

کلردیازپوکساید جهت کاهش علائم اضطراب، اضطراب پیش از جراحی و همچنین برطرف کردن علائم ترک الکل استفاده می‌شود. از کم یا زیاد کردن خودسرانه مقدار و مدت زمان مصرف داروی کلردیازپوکساید بپرهیزید زیرا مصرف طولانی مدت این دارو اعتیادآور است و قطع یکباره آن ممکن است باعث علائم ناخوشایندی در شما شود.
نام تجاری قرص کلردیازپوکساید

Librium, Libritabs, Lipoxide, Murcil, Sereen

کاربرد قرص کلردیازپوکساید

ضداضطراب، ترک الکل

اشکال دارویی قرص کلردیازپوکساید

قرص

قرص کلردیازپوکساید برای چیست

اطلاعات دارویی قرص کلردیازپوکساید

قرص کلردیازپوکساید یک بنزودیازپین است که با اثر بر روی ناقل‌های عصبی منجر به انتقال آرامبخشی در سلول‌های مغزی می‌شود. این ناقل‌های عصبی نوروترانسمیتر نامیده می‌شوند که در افرادی که اضطراب دارند کمک می‌کند تا علائم اضطراب کاهش یابد. به همین دلیل قرص کلردیازپوکساید معمولاً برای کاهش اضطراب به صورت کوتاه مدت تجویز می‌گردد. همچنین برای اضطراب پیش از جراحی نیز کاربرد دارد.

قرص کلردیازپوکساید همچنین یک شل کنندۀ عضلانی نیز می‌باشد. یکی دیگر از موارد کاربرد آن در برطرف کردن علائم ترک الکل است. سم‌زدایی در شرایط ترک الکل همراه با علائمی می‌باشد که گرفتگی عضلانی یکی از این علائم می‌باشد که برای تسکین آن، قرص کلردیازپوکساید تجویز می‌گردد.

قرص کلردیازپوکساید با مقادیر کم، اثرات ضد اضطراب دارد و با افزایش میزان قرص کلردیازپوکساید در بدن اثرات خواب‌آور از خود نشان می‌دهد.

معمولاً اضطراب یا تنش‌های ناشی از استرس زندگی روزمره به درمان با داروهای ضد اضطرابی نیاز ندارد.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد قرص کلردیازپوکساید می‌توانید با استفاده از سایت و اپلیکیشن پذیرش ۲۴ با دکتر روانپزشک آنلاین مشورت نمایید.

ویزیت متخصص روانپزشکی

مقدار و روش مصرف قرص کلردیازپوکساید

  • قبل از شروع مصرف قرص کلردیازپوکساید، بروشور دارویی داخل بسته را به دقت مطالعه کنید. این بروشور به شما کمک می‌کند تا اطلاعات جامعی را راجع به قرص کلردیازپوکساید به دست آورده و از عوارض جانبی احتمالی آن مطلع شوید. همچنین اگر در رابطه با مصرف قرص کلردیازپوکساید با سؤالاتی روبرو هستید با پزشک خود مشورت نمایید.
  • دوز و مقدار قرص کلردیازپوکساید، از فردی به فرد دیگر متفاوت است؛ قرص کلردیازپوکساید را دقیقاً همانطور که پزشک به شما تجویز کرده است، استفاده نمایید.
  • دوز فراموش شده را به محض یادآوری مصرف کنید اما اگر زمان مصرف دوز بعدی قرص کلردیازپوکساید بود، از مصرف دوز قبلی صرف نظر کنید همچنین برای تأمین دوز از دست رفته قرص کلردیازپوکساید، از داروی دیگر استفاده نکنید.
  • در صورتی که هنگام مصرف قرص کلردیازپوکساید دچار مشکلات گوارشی می‌شوید، سعی کنید قرص کلردیازپوکساید را با غذا یا شیر میل کنید.
  • اگر مدتی بعد از مصرف قرص کلردیازپوکساید، هیچگونه تغییری مشاهده نکردید، پزشک خود را مطلع سازید زیرا ممکن است در برخی موارد پزشک دوز مصرفی قرص کلردیازپوکساید شما را تغییر دهد تا نتیجه بهتری حاصل شود.
  • مصرف قرص کلردیازپوکساید را به یکباره قطع نکنید زیرا ممکن است علائم ناخوشایندی در شما ایجاد شود، از پزشک خود در این باره مشورت بخواهید تا با خیال راحت مصرف قرص کلردیازپوکساید خود را متوقف کنید.

موارد منع مصرف قرص کلردیازپوکساید

  • به تاریخ انقضای قرص کلردیازپوکساید توجه کنید و اگر دارویی که در دستتان است تاریخ انقضای آن تمام شده است، از مصرف آن خودداری کنید.
  • از آنجایی که قرص کلردیازپوکساید اعتیادآور است، هرگز آن را به فرد دیگری حتی با علائم مشابه خودتان، به ویژه کسی که اعتیاد به مصرف مواد مخدر دارد، تجویز نکنید.

در صورت داشتن هریک از شرایط یا بیماری‌های زیر به پزشک خود اطلاع دهید:

  • حساسیت به خانواده بنزودیازپین‌ها
  • دوران بارداری و شیردهی
  • مشکل در نفس کشیدن (بطور مثال تنگی نفس و احساس خفگی در خواب)
  • سابقۀ مشکلات کبدی، کلیوی، بیماری‌های اعصاب و روان (مانند افسردگی، وسواس، اختلالات شخصیتی و فوبیا)
  • اختلال آنزیمی ژنتیکی که باعث ایجاد علائم پوستی می‌شود.
  • بیماری پورفیری

مصرف قرص کلردیازپوکساید برای کودکان زیر ۶ سال توصیه نمی‌شود.

موارد هشدار و احتیاطات ویژه حین مصرف قرص کلردیازپوکساید

  • پس از مصرف قرص کلردیازپوکساید، از رانندگی و کارهایی که نیاز به دقت و هوشیاری دارند، خودداری کنید.
  • قرص کلردیازپوکساید جهت درمان مشکل شما در کوتاه مدت تجویز می‌شود زیرا مصرف طولانی مدت قرص کلردیازپوکساید اعتیادآور است.
  • در صورتی که قصد عمل جراحی یا درمان دندانپزشکی دارید درمانگر خود را از مصرف قرص کلردیازپوکساید آگاه نمایید زیرا قرص کلردیازپوکساید می‌تواند اثر برخی از داروهای بی‌حس‌کننده یا بیهوش‌کننده را افزایش دهد.

ویزیت متخصص چشم پزشکی

دکتر آنلاین چشم پزشکی

  • دوز بالای قرص کلردیازپوکساید در بیماران سالمند و کم‌توان ممکن است باعث آتاکسی یا آرام‌بخشی بیش از حد شود.
  • در بیماران دارای مشکلات روانی و کودکان مبتلا به پرخاشگری و بیش فعالی، واکنش‌های پارادوکسیک مانند هیجان، برانگیختگی و خشم شدید گزارش شده است و باید در طول درمان این افراد با قرص کلردیازپوکساید بسیار مراقب باشیم. وقتی از قرص کلردیازپوکساید برای درمان اضطراب استفاده می‌شود و در بیمار نشانه‌ها و شواهدی از افسردگی قریب‌الوقوع وجود دارد، باید اقدامات احتیاطی معمول را انجام دهیم و در نظر داشته باشیم که ممکن است بیمار گرایش‌هایی به خودکشی داشته باشد، بنابراین انجام اقدامات حفاظتی ضروری است.

تداخلات دارویی قرص کلردیازپوکساید

مصرف قرص کلردیازپوکساید و داروهای دیگری مانند:

  • داروهای خواب‌آور
  • داروهای مسکن
  • داروهای ضدسرفه
  • داروهای آرام‌بخش
  • داروهای افسردگی و ضداسترس

ممکن است عوارض خطرناکی که تهدیدکننده زندگی فرد هستند را در پی داشته باشد.

در صورتی که از شربت‌های ضد اسید معده استفاده می‌کنید، به پزشک خود اطلاع دهید.

عوارض کلردیازپوکساید

همه داروها ممکن است عوارض جانبی ایجاد کنند. اما بسیاری از مصرف‌کنندگان نیز هیچ نوع عارضه‌ای بروز نمی‌دهند. یکسری از عوارض بعد از گذشت مدت کوتاهی از مصرف قرص کلردیازپوکساید، از بین می‌روند. در صورت بروز مستمر هریک از عوارض می بایست به پزشک اطلاع داده شود. عوارض جانبی قرص کلردیازپوکساید بر بخش‌های مختلف بدن عبارتند از:

  • سیستم عصبی مرکزی: سرگیجه، خواب‌آلودگی، منگی، سردرد و اضطراب، ترمور، تحریک‌پذیری، ضعف و خستگی، دپرسیون، بی‌خوابی، توهم
  • گوارشی: یبوست، خشکی دهان، تهوع، استفراغ، بی‌اشتهایی، اسهال
  • پوستی: راش، درماتیت، خارش
  • قلبی، عروقی: کاهش فشارخون وضعیتی، تغییرات ECG، تاکی‌کاردی، هیپوتانسیون

همچنین ممکن است بی‌نظمی‌های جزئی قاعدگی رخ داده و موجب کاهش یا افزایش میل‌جنسی شود.

قرص کلردیازپوکساید می توانند اعتیاد اور باشند به همین دلیل به طور موقت ازشون کمک گرفته می شود و اینکه به عنوان یک داروی طولانی مدت و درمان اصلی ضد اضطراب باشد استفاده نمی شود به این دلیل که احتمال اعتیاد وجود دارد. در صورت ابتلا به بی خوابی در اثر استفاده از این دارو می‌توانید به دکتر بی خوابی مراجعه کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

شرایط نگهداری قرص کلردیازپوکساید

  • قرص کلردیازپوکساید را دور از دسترس کودکان نگه دارید.
  • قرص کلردیازپوکساید را در جایی خشک و خنک و به دور از گرما و تابش نور مستقیم نگه دارید.

سوالات متداول درباره این دارو

پاسخ سوالات از نظر و مورد تایید خانم دکتر مریم وحید مقدم متخصص روانپزشکی می‌باشد.

قرص کلردیازپوکساید ۵ برای چیست؟

قرص کلردیازپوکساید ۵ میلی و ۱۰ میلی دارد معمولا دو سه هفته اول شروع دارو های ضد افسردگی که می تواند اضطراب را افزایش دهد استفاده می شود.

کلردیازپوکساید ۱۰

به زودی

قرص کلردیازپوکساید چاق کننده است؟

قرص کلردیازپوکساید چاق کننده نیست.

کلردیازپوکساید خودکشی

کلردیازپوکساید اگر که گاهی اوقات بیماران روانپزشکی به قصد از بین بردن خودشون استفاده بشه اگر فردی فکر خودکشی داشته باشه معمولا باعث چند روز خواب آلودگی در فرد میشه و به مرور اثرش از بین میره.

کلردیازپوکساید و میگرن

در میگرن کاربرد اصلی نداره میگرن در واقع اگر به واسطه اضطراب ایجاد شده باشد کلردیازپوکساید میتونه با برطرف کردن اضطراب جلوی شروع حمله میگرن را بگیره ولی نه اینکه نقش درمانی داشته باشه .

کلردیازپوکساید و ریزش مو

باعث ریزش مو نمی شود.

کلردیازپوکساید برای گرفتگی عضلات

 این دارو به عنوان دارویی برای برطرف کردن گرفتگی عضلات استفاده نمیشه ولی هم خانواده های این دسته دارویی مثل دیازپام می‌توانند اثرات ضد اسپاسم عضلاتی قوی تری داشته باشند و در برطرف کردن اسپاسم عضلات بیشتر از دیازپام کمک می‌گیریم.

قرص کلردیازپوکساید برای چه بیماری است؟

شروع دارو های ضد افسردگی که می تواند اضطراب را افزایش دهد درکنار دارو هایی مثل فلوکسیتین، سرترالین، اس سیتالوپرام که به عنوان ضد افسردگی استفاده می شود از قرص کلردیازپوکساید استفاده می کنیم برای اینکه اضطراب شروعقرص کلردیازپوکساید اتفاق نیوفتد بعد از دو سه هفته که بدن عادت کرد به داروهای ضد اضطراب و ضد افسردگی دیگر از قرص کلردیازپوکساید استفاده نمی کنیم تا عوارض اعتیاد و وابستگی اتفاق نیوفتد.

قرص ضد استرس کلردیازپوکساید

قرص کلردیازپوکساید از خانواده ی دارویی بنزودیازپین هستند بنزودیازپین ها داروهایی هستند که به عنوان ضد اضطراب استفاده میشوند. درکنار دارو ها معمولا ازشون کمک گرفته می شود.

باتوجه به وضعیت کنونی پاندمی ویروس کرونا، در صورت عدم تمایل به مراجعه حضوری می‌توانید با مراجعه به وب سایت و یا اپلیکیشن پذیرش ۲۴، به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ از مجرب‌ترین روانپزشک انلاین، تلفنی و متنی مشاوره بگیرید.

ارتباط مستقیم با پزشک آنلاین متخصص روانپزشکی

مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد فقط جنبه آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات شما دوستان عزیز است. و به هیچ وجه جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. لازم است برای مصرف کردن دارو های معرفی شده در این مقاله و انجام دادن روش های درمانی دیگر با توجه به سوابق پزشکی خود با دکتر متخصص مشورت کنید و حتی در صورتی که قادر به مراجعه حضوری نیستید میتوانید در هر لحظه با بهترین دکتر آنلاین در تمامی تخصص ها تلفنی و متنی گفتگو کنید.

دکتر مریم وحید مقدم

دکترمریم وحید مقدم متخصص اعصاب وروان (روانشناسی و روانپزشکی) و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته اعصاب و روان درسال ۱۳۹۵ و عضو انجمن روانپزشکان هستند. مشاوره و فعالیت ایشان در زمینه‌های ویزیت و تشخیص بیماری های اعصاب و روان، مشاوره در زمینه اختلالات جنسی، زوج درمانی، اختلالات خواب، اختلالات اشتها، اختلالات روانپزشکی کودک و نوجوان، اختلالات رفتاری در سالمندان و… است.

۳.۳/۵ (۵۱ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
246 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
10 روز قبل

سلام من ۲۲سالمه
ولی بدون تجویز پزشک قرص پوکساکیم۵ رو گرفتم
میخوام‌ بدونم کدوم یکی از این عوارض دارو برام اتفاق میفته؟ و اینکه این دارو از استرس و اضطرابم‌ واقعاً کم میکنه؟ چون استرس و اضطراب شدیدی دارم

رضا کیانیان
رضا کیانیان
19 روز قبل

سلام ، من یک ماه بود که قرص کلردیازپوکساید۵ میخوردم.
بعد از اون به مدت یک هفته دوز آن را نصف کردم و بعد قطع کردم.
از زمان قطع دارو هشت روز میگذره و هنوز افسردگی و سرگیجه و خستگی رو دارم.می خواستم بدونم چقدر طول می‌کشه که به حالت عادی برگردم و کامل خوب بشم؟

مهدی
مهدی
1 ماه قبل

سلام دوستان محترم چرا خودتان اذت میکنید برین شیره بکشید از این قرصهای شیمایی خیلی بهتر ….مهربان میشی ….ناگفته نباشه همگی دوست دارید شیره مصرف کنید دنبال بهانه میکردین

Sajad
Sajad
پاسخ به  مهدی
1 ماه قبل

شما میکشی؟؟

حسینی
حسینی
1 ماه قبل

با سلام عرض ادب
من پرخاش هستم ولی صبرم خیلی زیاده عصبی بشم ب همه چیم میزنه، ولی الان ی هفته شده فک سرما خوردم چون ب شدت گلو و گوشم درد میکرد شدید میخارید مخصوصا گوشم گفتم عفونت کرده و ب شدت تنگی نفس گرفتم ینی الان یک سال هست تنگی نفس میگیره ول میکنه یکی دوماه میگیره بعد قطع میشه تا یک مدت بعد دوباره شروع میشه نوار قلب گرفتم همه چی خوب بود ولی تنگی نفسم فک کنم بخاطر معدم هستش ، من رفتم دکتر بخاطر نفسم و گوشم گفته استرس داری و عصبی میشی گفتم بله ب من قرص کلردیازپوکساید ۵ دادن و شربت تئوکال_جی تئوفیلین
تجویز کرده ،میخاستم راهنماییم کنید ممنونم

باران
باران
1 ماه قبل

من عصبای رودم مشکل داشت مادرزادی و دکترا گفتن باید اون تیکه برداشته بشه یبار سردرد شدید گرفتم مامانم قرص للوکساید بهم داد فرداشبش مشکل رودم یجوری خوب شد انگار مشکل نداشته، هردفعه قرصرو میخورم فرداش رودم حرکت میکنه و کار میکنه بنظرتون ادامش بدم بد نمیشه؟؟؟

Rich man
Rich man
پاسخ به  باران
1 ماه قبل

با دکتر صحبت کن

جواد
جواد
1 ماه قبل

من پانیک خفیف دارم وعصرهاکمی سوزش کتف ودست میگیرم میدونم برای استرس واظطراب هست متخصص اعصاب وروان هم زیادرفتم نتیجه خوبی نگرفتم ودرمان رورها کردم کسی که میدونه بایدچیکارکنم لطفا راهنمایی کنه.بنده ۵۵سال سن دارم ازنظرجسمی سالم واهل ورزش.باتشکر
۰۹۱۲۱۳۲۹۶۷۶

مهدی
مهدی
پاسخ به  جواد
1 ماه قبل

منقل روشن کن میری وافوری میاری یکی دو بس تریاک خوب میکشی خوب خوب میشی

افسانه
افسانه
پاسخ به  مهدی
21 روز قبل

بدون داری چی میگی

افسانه
افسانه
پاسخ به  جواد
21 روز قبل

سلام من دوسال پیش پانیک شدید داشتم طوری بودم که حمله پانیک هر جایی که بودم رخ می‌داد واحساس مرگ داشتم ولی با مطالعه راجب پانیک واینکه واقعا متوجه شدم الکیه ومرگی در کار نیست وترس بیخودیه اینقد به خودم تلقین کردم که ترسهای بیخودی وابکیه،ومرگی در کار نیست وهر وقت دچار حمله پانیک میشدم یا خودم زمزمه میکردم من نمیگیرم یه ترس الکیه حالم خوبه خوبه تا این حمله می‌گذشت بعد چن ماه این قد تکرار کردم تا خوب شدم الان خدارو شکر هیچ مشکلی ندارم و میدونم خداوند همیشه وهمه جا مواظب ماست

علی
علی
2 ماه قبل

سلام دوستم چندتا قرص پوکساسیم رو باهم خورده

مبینا
مبینا
2 ماه قبل

ببخشید من ۱۵ سالمه استرس شدید دارم
رفتم دکتر گفت شبی یدونه بخورم این دارو خطرناک نیست؟؟

افسانه
افسانه
پاسخ به  مبینا
21 روز قبل

سلام عزیزم کلرودیاز پوکساید ۵ میلی اگه موقت مصرف بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد وبهترین قرص هستش نگران نباش .توکل به خدا کن آروم باش نوجوانی استرس وبذارم کنار .لذت ببر از زندگی

حامد
حامد
2 ماه قبل

سلام ببخشید من یک دونه از این قرص رو استفاده کردم ولی سرگیجه شدیدی دارم چیکار کنم؟لطفا من رو راهنمایی بفرمایید

Nobody
Nobody
4 ماه قبل

سلام من ۱۶ سالمه با علائم تنگی نفس و تپش قلب رفتم دکتر گفت عصبی برام سلکسیب پوکساید و پروپرانول تجویز کرد بعدش پیگیر تر شدم متوجه شدم افتادگی دریچه قلب دارم ولی بعد از یک سال هنوز وقتی عصبی میشم نمیتونم نفس بکشم و تپش قلب شدید میگیرم و از داخل می‌سوزم میدونم سنم کمه ولی نمیدونم چکار کنم می‌خوام باز پوکساید رو شروع کنم ولی میترسم بعد از قطع کردنش بدتر بشم و اینکه الان تو شرایط روحی روانی خیلی بدی قرار دارم که ذره ذره عذابم میده و هیچکس خبر نداره شاید مسخره به نظر برسه برای همین به هیچکس نمیتونم بگم و کلا شخصیت درونگرای تو سری خوری دارم

محمد
محمد
پاسخ به  Nobody
3 ماه قبل

حتما شروع کن به نماز خوندن و همه چی رو با مادرت در میون بزار

افسانه
افسانه
پاسخ به  محمد
21 روز قبل

آفرین موافقم

ارسلان
ارسلان
پاسخ به  Nobody
3 ماه قبل

اول با توکل توسل با خدای خودت بعد گوشه گیر نشه با کار ورزش سر گرم شو من کشیدم خیلی سخت ولی انشاالله خوب میشی بخدا بیشتر نزدیک میشوی

زهرا
زهرا
پاسخ به  Nobody
2 ماه قبل

سلام دوست عزیز منم همسن شما بودم دقیقا همین علائم رو داشتم رفتم دکتر و تشخیص افتادگی دریچه میترال رو داد منم موقع نفس کشیدن احساس درد میکردم یا مواقعی احساس درد شدید و تیز در قلبم میکردم که بیشتر ریشه عصبی داشت دکتر گفت چیز نگران کننده ای نیست و حتی مشکلی در ازدواج و ورزش هم نداره باید سعی کنی استرس و اضطراب نداشته باشی که در اینصورت بدتر میشه هر چی آرامش بیشتری داشته باشی خود به خود کنترل میشه سعی کن مشکل روحی که داری رو حل کنی امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه

امین
امین
پاسخ به  Nobody
26 روز قبل

سلام من خودم مصرف میکردم و دوستم نداشتم قرص مصرف کنم
ذهنمو درگیر کار کردم و ورزش و از حرفای که باعث ناراحتیم و انرژی منفی میشه دوری میکنم
کلا سعی کن حالتو خودت خوب کنی

Ali
Ali
4 ماه قبل

نسبت به بنزو دیازپین های دیگه خیلی ضعیفه و عملکرد ضعیف تری داره و قط کردنش راحت تره
بیشتر این آرام بخش هارو مصرف کردم طی سالیان زیاد و همش هم خودسرانه بوده
سعی کنید خودسر هیچ دارویی مصرف نکنید
خیلی ساله دیگه هیچ دارویی مصرف نمیکنم ولی عوارض داروها همچنان داره ازیتم میکنه
۰۹۰۱۰۵۵۹۶۴۲
راهنمایی خواستید در خدمتم
علی هستم

مهشيد رئوفي
مهشيد رئوفي
5 ماه قبل

سلام من کلرودیاسپوکسایدو با سرترالین و الپرازلام تو یه شب خوردم الان چیکار کنم تداخل دارد

کامران
کامران
5 ماه قبل

سلام من ترک مورفین داشتم الان دلهره و بیقراری دارم میشه راهنمایی بفرمایید؟

علی
علی
5 ماه قبل

سلام دکتر واسم شبی ی عدد تجویز کرده منم مواد تریاک شیره مصرف دارم میخواستم بدونم مشکلی نداره

شاهینsalehy.@ ir
شاهینsalehy.@ ir
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

درود، منم همینطور، لطفا راهنمایی

جواد
جواد
پاسخ به  شاهینsalehy.@ ir
13 ساعت قبل

خیر هیچ مشکلی نداره

محمدی
محمدی
6 ماه قبل

با سلام
من بیماری لوپوس دارم ودر حال حاضر در روز دو عدد آزارم ۵۰ مصرف می کنم
جدیدا موقع صبح و بیدارشدن از خواب التهاب و گرفتگی زیادی در عضلات خصوصا کف پا و دستهایم حس میکردم
با این گزارش دکتر من کلرو دیازپوکساید ۵ روزی یک عدد
تجویز کرده .
علت تجویز این دارو برای من جیست؟؟؟
چه اثر کمکی میتونه داشته باشه؟؟؟

Erfan
Erfan
پاسخ به  محمدی
4 ماه قبل

ضد اضطراب و معمولا واسه قبل امتحان استفاده میکنن .البته برا ترک الکل هم خوبه

...
...
9 ماه قبل

با سلام دکتر به من قرص سرترالین و کلرودیازپوکساید داد که سرترالین رو بعد از شام میخورم ولی ریزش مو پیدا کردم برام با قرص فومونکستین۲۰ تغییر داده الان چند روزه که اون رو استفاده میکنم به شدت عصبی هستم شبها نمیتونم بخوابم بجاش روزها خابم زیاد شده به نظرتون باید شب بخورم یا روز ب پزشکم دسترسی ندارم

حامد
حامد
9 ماه قبل

سلام ببینید اولا بیش از ۵۰ درصد داروهای ما از رده استاندارد پزشکی جهانی مردود اعلام شده شما تو کشورهای دیگه مثال دیکلوفناک یا کدئین نمیبینین لطفا لطفا و لطفا حداقل برای درمان دارو خود سرانه مصرف نکنید حتی الامکان متخصص برین ماشالا درمانگاه‌های ما پزشک تشخیص زیر صفر سلامتتونو به بهای ارزان نفروشید که عواقب بدتری خواهد داشت

سهیل
سهیل
پاسخ به  حامد
6 ماه قبل

بیخیال پسر.ادای آدم های متمدن رو در نیار.من که الان اوم م تواین پیج بخاطر اشتباه شدید دکتر تو تجویز دارو های آرامبخش که تداخل کشنده دارند.اما آدم خودسرانه هم بخواد کاری بکنه یه ذره تحقیق میکنه بعد انجام میده.فکر نکنید فقط دکتر درست میگه

افسانه
افسانه
پاسخ به  حامد
21 روز قبل

آفرین موافقم

خانم ابراهیمی
خانم ابراهیمی
1 سال قبل

سلام قرص چی خوبه عوارض نداشته باشه چاق کننده باشه

علی
علی
پاسخ به  خانم ابراهیمی
5 ماه قبل

دگزابخور

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط علی
احسان
احسان
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

استخون سر ران ران رو سیاه میکنه

احسان
احسان
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

آقای علی دگزامتازون عوارض نداره!!!؟ پدر استخوان ها رو در میاره نمیذاره بدن جذب کلسیم بکنه، چرا راهنمایی اشتباه می کنید!!؟

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط احسان
افسانه
افسانه
پاسخ به  احسان
21 روز قبل

دقیقا

محرم هستم
محرم هستم
پاسخ به  خانم ابراهیمی
3 ماه قبل

فست فود بخور فقط یک ماه ببین صد کیلو

فرزانه
فرزانه
پاسخ به  خانم ابراهیمی
1 ماه قبل

مولتی ویتامین (ویتانلی)فور هِر

افسانه
افسانه
پاسخ به  خانم ابراهیمی
21 روز قبل

هیچی

علیرضا
علیرضا
1 سال قبل

با سلام من ۴۵ ساله هستم مدت یک ماه است که فشارخونم به طور ناگهانی ۱۴و ۹ یا ۱۴ و ۱۰ میشودو هداس بر میدارم و بعد چند دقیق به حالت نرمال بر میگردد ولی بنه با استرس منتظر بعدی میشوم اکو و تست ورزش و ام ار ای مغز و آزمایشان بیوشیمی را انجام دادم مشکلی نبود یک هفته است که شبا نصف الپرازولام ۵. مصرف میکنم احساس میکنم بهتر شده نطرتان برای ادامه چیست؟

پارسا
پارسا
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

نخور داداش آلپرازولام به مرور مقاومت بدنی ایجاد میکنه و مجبور میشی دوز رو بالا ببری و چند وقت دیگه بهش اعتیاد پیدا میکنی

محمدجلالی
محمدجلالی
پاسخ به  علیرضا
3 ماه قبل

برادر شاید میکروب معده داری که فشارت بالا و پایین میشه.

جواد
جواد
پاسخ به  محمدجلالی
2 ماه قبل

واقعا میکروب معده فشارو بالا پایین مکنه مگ میشه توضیح بدی

مادر
مادر
پاسخ به  علیرضا
2 ماه قبل

این حالت مال بیماری پنیک عصبیه وفشار برا استرس بالا میاره باید به روانپزشک مراجعه کنید

افسانه
افسانه
پاسخ به  علیرضا
21 روز قبل

سلام مراقب باشید معتاد قرص نشین با پزشکان دیگه مشورت کنین تحقیق کنین

پارسا
پارسا
1 سال قبل

سلام من متادون مصرف میکنم شربت متادون چندساله اضطراب و تپش قلب دارم رفتم اورژانس بیمارستان دکتر کلرودیازپکساید۵ نوشت برام الان یه ساله میخورم نمیخورم عصبی میشم الان میتونم متادون رو باهاش ترک کنم باید چیکار کنم دوزشم رفته بالا زیاد میخورم کبدم چربه یطرف بدنم سمت راستش ورم کرده باید چیکار کنم

ایمان
ایمان
1 سال قبل

سلام..برای ناراحتی گوارشی و ریفلاکس به متخصص گوارش مراجعه کردم..اومپرازول و فاموتیدین تجویز کردند و شب ها یک عدد پوکساید ۵ میل…چرا وقتی یه دارویی مثل پوکساید به شدت اعتیاد آوره و بعد از ترکش مشکلات روحی و روانی بدی ایجاد میشه اینقدر به راحتی تجویزش میکنند؟ تا وقتی میخوری خوبی وقتی کم میکنی یا ترکش میکنی نه تنها ناراحتی گوارشیت برمی گرده بلکه ناراحتی اعصاب هم پیدا میکنی..نباید به این راحتی پوکساید یا دیگر داروهای آرام بخش تجویز بشن

پارسا
پارسا
پاسخ به  ایمان
1 سال قبل

عزیز من پزشکا باید نون بخورن یا نه،اگه دو تا قرص بده بهت حالت خوب شه پاشی بری دیگه کی میخواد تو این مطب ها صف وایسه

محمد
محمد
پاسخ به  پارسا
10 ماه قبل

دمت گرم گل گفتی

زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام من چندشبه پوکساید مصرف کردم امشب میخوام نخورم ولی حالم خیلی بده تپش قلب شدید گرفتم چیکارکنم

پارسا
پارسا
پاسخ به  زهرا
1 سال قبل

نترسین کسی با قطع مصرف چند شب اونم یدونه پوکساید نمرده،من روزی ۲۰ تا ۳۰ تا ترامادول ۲۲۵ میخوردم یهو قطع کردن،مرگ رو جلو چشمام دیدم ولی الان ۶ماهه استامینوفنم نمیخورم

صالح ضیایی
صالح ضیایی
1 سال قبل

سلام شب بخیر من ۴۰ساله الان ۲یا۳ شب هست که بخوابی شدید دارم تاصبح بیدارم وبه سرکار میروم حتا یک دقیقه هم خواب ندارم قرس کلردیازپوکساید۵هم ۲شب میخورم چی کنم

فاطیما
فاطیما
1 سال قبل

پرسیدیم جوابی ندادن

فاطیما
فاطیما
1 سال قبل

آیا این قرص برای نوجوانان بیش فعالی که با نداشتن تمرکز به دلیل استرس مناسب هست؟

مریم
مریم
1 سال قبل

سلام بچه ۷ ساله ونیم دارم کلاس دوم ابتدایی اضطراب مدرسه ودرس زیاد دارد خیلی دکتر بردمش سرما خورده کم خونی دارد کمی حالا دکتر این قرص را با دارو سرما خوردگی و شربت فرو گلوبین بهم داده این قرص را گفته ۲ و۳ روز بیشتر بهش نده آیا خوب خواهد شد

فرزانه
فرزانه
پاسخ به  مریم
3 ماه قبل

کم خونی باعث استرس واضطراب میشه

زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام وشبتون بخیر من دوروزه قرص کلرودیازپوکساید۵رااستفاده میکنم فکرمیکنم اضطراب ودلشوره ام بیشترشده ایابدلیل مصرف همین داروست

امیرحسین
امیرحسین
پاسخ به  زهرا
1 سال قبل

تلقین است

زانیار
زانیار
پاسخ به  زهرا
1 سال قبل

هیچ تلقین نیستو این اثرو داره درحد روانی کردن فرد میره شاید خودکشی حتما باید با دکتر درمیون بزاری این وضعیتو

Soo
Soo
پاسخ به  زهرا
9 ماه قبل

بهترین راه حل استفاده داوا های طبیعی هست گل گاو زبان استخدطوس افتیمون سنبل الطیب و گل محمدی فقط گلبرگ به اندازه مساوی تو یه استکان دم کن قبل خواب بخور اروم آروم میشید

اسی
اسی
پاسخ به  Soo
4 ماه قبل

احسنت

م ط
م ط
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

منم تازه دکتر داده میخورم همینجور شدم شدیدتر شده

فریبا
فریبا
پاسخ به  م ط
2 ماه قبل

اثر خود دارویه عزیزم دو سه هفته بعد اون اضطراب میره اول مصرف اینطوره سرچ کن نتوجه میشی نگران نباش

افسانه
افسانه
پاسخ به  زهرا
21 روز قبل

نه

ناصر شهیدی
ناصر شهیدی
1 سال قبل

۲۲ساله هستم

ناصر شهیدی
ناصر شهیدی
1 سال قبل

خابم خیلی کمه راحت نمیتونم بخابم

زانیار
زانیار
پاسخ به  ناصر شهیدی
1 سال قبل

گلاب با اسطوخدوس یک لیوان پر بخورو تخت بخواب منم دعا کن

خانم سلطانی.
خانم سلطانی.
1 سال قبل

سلام من الان ۵سال. قرص کلردیازپوکساید استفاده میکنم. اصلأ رازی نیستم. همش حالم بد میشه. میشه راهنمایم کنید. چی جایگزین کنم. فکرکنم پوستم. به خاطر همین قرص. لکه میزنه. دکتر به خاطر معدم داده. لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

زانیار
زانیار
پاسخ به  خانم سلطانی.
1 سال قبل

شما بعد ۵ سال به این فکر افتادین که راضی نیستین
دوست عزیز واسه اسید و عصب معده قرص لیبراکیم سی تجویز میشه و نمیشه سرخورد با این قرص مصرفش کرد
حتما دکتر متخصص داخلی برید اینارو درمیون بزارید من مشکل روان دارمو هرقرصی میخورم بدتر میشم و روانی تر فقد اسانس گل سرخ ارومم میکنه . چه اعصاب و چه معده گلاب معجزه میکنه

رشید
رشید
پاسخ به  زانیار
4 ماه قبل

سلام منم مشکل پانیک و اعصاب دارم قرص ک میخورم اولش داغونم بهم نمیسازه بدنم زود واکنش میده دیونه کننده خدای ولی قرص پارکستین خارجی ک الان‌ گیر نمیاد خوردم حالمو تو ۶ ماه ۸۰ درصد بهتر کرد الانم نمیخورم ولی خودم باعث شدم ک پانیکم برگرده

افسانه
افسانه
پاسخ به  زانیار
21 روز قبل

درسته

افسانه
افسانه
پاسخ به  خانم سلطانی.
21 روز قبل

سلام تلقین نکن .۵ سال برا چی زیاده

zahra
zahra
1 سال قبل

سلام خسته نباشید روزتون بخیر آیا قرص کلردیازپوکساید ۵میل جنسی را کم می‌کند؟

شریف
شریف
پاسخ به  zahra
1 سال قبل

سلام من یک ماه است قرص کلردیاز پوکساید۵میل مخورم ومیخوام ترک کنم اشکالی ندارد

شیما
شیما
پاسخ به  شریف
1 سال قبل

من ۴ ساله قرص کلردیازپوکساید میخورم میخام ترک کنم چطوری یک مرتبه میشه

ایمان
ایمان
پاسخ به  شیما
1 سال قبل

ترک نکن..بیچاره میشی..من ۲ سال آسنترا می خوردم آروم آروم طبق نظر پزشک ترک کردم بعد از ۲ ماه حالم بدتر از بد شد…

محمدجلالی
محمدجلالی
پاسخ به  ایمان
3 ماه قبل

بجایش طب سنتی آرام بخش مصرف کن وکم کم ولش کن

افسانه
افسانه
پاسخ به  محمدجلالی
21 روز قبل

فقط با کمک پزشک باید ترک کرد

لیلی
لیلی
پاسخ به  شیما
1 سال قبل

بهتون سازگار بوده؟خوب هست آرامبخش هم هست؟؟

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  شیما
4 ماه قبل

سلام من تو ترک تریاک هستم میتونم استفاده کنم

افسانه
افسانه
پاسخ به  شیما
21 روز قبل

خیر دچار عوارض ترک میشین فقط با کمک پزشک اینکارو انجام بدین حتمن

رقیه
رقیه
پاسخ به  شریف
1 سال قبل

ایا مصرف قرص کلرودیازپوکساید با قرص سوی منو پوز مشکلی نداره ؟

افسانه
افسانه
پاسخ به  شریف
21 روز قبل

با کمک یه دکتر

پارسا
پارسا
پاسخ به  zahra
1 سال قبل

رو اشخاص مختلف متفاوته،هم ممکنه کم شه هم ممکنه زیاد شه

م ط
م ط
پاسخ به  zahra
2 ماه قبل

صفر

بهنام
بهنام
1 سال قبل

سلام بنده مدت یکسال است کپسول فلفلی مصرف میکنم خواهش میکنم راهنمای کنیددردوره ترک ازچه ارام بخشی استفاده کنم ازشما ممنونم

امین
امین
پاسخ به  بهنام
26 روز قبل

سلام من خودم ۵ سال مصرف میکردم
و تصمیم به ترک کردنش گرفتم
روزی ۳ عدد میخوردم
و اینکه همون وعده تا یک هفته مصرف میکردم ولی نصف پودر حذف کردم و هفته بعد دو عدد کامل خوردم
و هر هفته از مقدارش کم کردم حدود ۲ ماه طول کشید که روزای اخر یه قرص سه وعده میکردم و هر وعده در یک روز مصرف کردم
تا رسید یه قرص به ۵ وعده و یه روز در میان
بعد که مصرف نکردم روزی یکی دو بار خمیازه میکشیدم تا یک هفته بعد دیگه مصرف نکردم
هیچ درد و خماریم نکشیدم فقط باید توجه داشته باشید که نیتتون برای مصرفش برای ترک باشه نه نعشگی

امیر
امیر
1 سال قبل

سلام ،من۲۲ سال دارم ، برای بیماری به پزشک داخلی مراجعه کردم ،ایشون برای کم کردن استرس من پوکساکیم ۵ تجویز کردند و گفتند در هفته اول روزی ۲ عدد آن را مصرف کنم بار دیگر که مراجعه کردم گفتند تا ۱ یا ۲ هفته روزی یک عدد مصرف کنم و بعد می توانم آن را کنار بگذارم ،سوال من این است من بعد ۱ هفته قصد دارم آن را کنار بگذارم ،آیا مشکلی ندارد ،دچار عوارض پوکساکیم نمی شوم ؟

ایمان
ایمان
پاسخ به  امیر
1 سال قبل

فقط زیر نظر پزشک ترک کن

پریا
پریا
1 سال قبل

سلام من ۲۹ سال سن دارم ودکتر قلب به خاطر شلی دریچه قلبم برام ۱۰۰ عدد قرص کلردیازپوکساید ۵ نوشتن وگفتن شبی ۱ دونه بخورم ایا اگر من ۱۰۰ عدد روبخورم وابسته به قرص نمیشم ؟میترسم بخورم

امین
امین
پاسخ به  پریا
26 روز قبل

میتونید قرص رو در دو وعده ظهر و شب نصف بخوردید و بعد یک هفته که بدنتون عادت به دوزش کرد
هر قرص ۴ عدد کنید و روزی ۲ عدد و ظهر و شب مصرف کنید
و همینطور هفته بعد از چهارقسمت یک وعده شب بخورید تا یک هفته و یه روز در میان تا چند روز تا بتدریج از بدنتون بیاد پایین و حتما اب در طول روز زیاد مصرف کنید و یه سرگرمی مثل ورزش یا چیزای که باعث بشه فکرتون درگیر کارای روز مره بشه
اینطوری میتونید دوز دارو رو کم کنید و راحت کنار بزارید

افسانه
افسانه
پاسخ به  پریا
21 روز قبل

سلام اصلا نترسین .تلقین نکنین تازه وابسته م بشین یا کمک پزشک کنار میگذاریش .

هانا
هانا
1 سال قبل

باسلام خسته نباشیدمن شروع کردم ب خوردن این قرص آیااعتیاداورک نیست یاخواب آورمیش توضیحات بیشتری بدین درموردقرص های افسردگی اینابعدچندمدت خوب میشم باتشکرممنونم

مینو
مینو
پاسخ به  هانا
9 ماه قبل

نه واقعا نیس

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  مینو
2 ماه قبل

موری

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  هانا
2 ماه قبل

آقا جان هر قرصی عوارض داره اگر هم مجبوری استفاده کنی کم کم شروع کن کم کم هم قطع کن من ۲۵سال که داروسازی خوندم تمام قرصهای آرام بخش اعتیاد آوره شک نکن

امین
امین
پاسخ به  هانا
26 روز قبل

سلام معمولا این قرص برای افسردگی و تپش قلب و استرس مصرف میشه
و اعتیاد اور هستش میتونید دوز دارو رو که جواب سوال پریا خانوم بود توضیح دادم که مصرفشو کنار بزارید
حتما پیاده روی و ورزش و ذهنتون درگیر چیزای مثبت کنید و سعی کنید از دیدن اخبار و حرفای که انرژی منفی دارن دوری کنید کتاب خوندن هم کمک زیادی میکنه مخصوصا کتابهای انگیزشی

فرزادعظیمی
فرزادعظیمی
1 سال قبل

سلام من هر روز یک یا دوساعت ی حالتی میشم احساس ناراحتی شدیدمیکنم یجوری که دوس ندارم زنده باشم چیکارکنم قرص پوکسایم۵میندازم خوب میشم روزی یدونه

سما
سما
پاسخ به  فرزادعظیمی
10 ماه قبل

سلام من میخام خودکشی کنم ایا با خوردن تعدادی پوکساید میشه؟

مینو
مینو
پاسخ به  سما
9 ماه قبل

nakon in karo

ماریا
ماریا
پاسخ به  سما
6 ماه قبل

آره میشه چند ورق بخور منم خوردم نمردم

مبین. باستان
مبین. باستان
پاسخ به  سما
2 ماه قبل

کسی ک بخواد خودکشی کنه اول بی‌عرضه هست دوم .راهاش زیادهه

احسان
احسان
پاسخ به  فرزادعظیمی
3 ماه قبل

سلام
بله بخور خوب میشی پیاده روی هم بکن

کیمیا
کیمیا
1 سال قبل

آیا قرص کلرودیازپوکساید ۵ را می‌توان نصف کرد؟

صبا
صبا
پاسخ به  کیمیا
1 سال قبل

خیلی گوچیک بود هر کاری کردم نصف نشد

علی
علی
پاسخ به  کیمیا
1 سال قبل

نه منفجر میشه

علی
علی
پاسخ به  علی
1 سال قبل
محمد
محمد
1 سال قبل

سلام
این قرص برای افسردگی شدید خوبه؟
چ قرصی پیشنهاد میکنید؟

اااا
اااا
1 سال قبل

دو بسته ازین قرص باعث مرگ میشه؟

دیلان
دیلان
پاسخ به  اااا
1 سال قبل

جز آرام بخش های ضعیفه، یکی میگفت ۲۰ تا خوردم هیچیم نشد پس فکر نکنم

شقایق
شقایق
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من یه مدت یکسال و نیم پوکساید با سراتلین۵۰ که نصف می کنم مصرف می کنم همیشه فشارم روی ۷ یا ۸بود و بی‌حال بودم و حس بویایی قوی شده دکتر برام تجویز کرد این دارو هارو و خوب هم شدم الان می خواهم کمش کنم چطور چون یه هفته هست پوکساید و قطع کردم و سراتلین هم نصف نصف می خورم یه هفته هست دست چپم و کتف پشتم میسوزه لطف می کنید جواب بدین

علی
علی
پاسخ به  شقایق
1 سال قبل

اب بپاش

عاطی
عاطی
پاسخ به  علی
1 سال قبل

شما چقدر ادم مسخره ای هستی

ماهون
ماهون
پاسخ به  علی
1 سال قبل

علی توبهترا بری توسیرک بالا پایین بپری مردم روشاد کنی واست پول پرت کنن سعی‌تو بکنی دلقک خوبی میشی

ولی
ولی
پاسخ به  شقایق
10 ماه قبل

پماد سوختگی بزن

...
...
پاسخ به  ولی
8 ماه قبل

این چیزی نیست که مردم بخاطرش بسوزن،فقط نشون میده شما یه آدم سبک و دلقک هستی که کمبود توجه داری،ملت دارن درمورد دارو و بیماریشون صحبت میکنن و شما داری چرتو پرت میگی؟بیکاری مگه؟خوب برو انرژیتو تو سیرک و نمایشهای خیابانی تخلیه کن بی خاصیت!

اسی
اسی
پاسخ به  ...
4 ماه قبل

احسنت

ملکی ارومیه
ملکی ارومیه
پاسخ به  شقایق
4 ماه قبل

نگران نباش منم یکسال یوکساید استفاده کردم الان چهار ماه نخوردم هیچی نمیشه گوش به حرف دیگران نکن .تا حالا کی بخاطر ترک قرص مرده .بخدا الان حالم خیلی خوبه

سکینه دهقانی
سکینه دهقانی
1 سال قبل

سلام من زونا گرفتم دردم زیاده بحدی که شبهاخوابم نمیره آیا قرص کلر دیازپوکساید ۵ برای بیماران خوبه ممنون از پاسخ گویی شما

کلوروپوکساید۵خواب الوده میکنه؟
کلوروپوکساید۵خواب الوده میکنه؟
پاسخ به  سکینه دهقانی
2 ماه قبل

نام زهرا

مهناز
مهناز
1 سال قبل

سلام خانم دکتر پسرم برای کنکور پس فردا اضطراب داره میتونم کلر دیازپوکساید بهش بدم ؟

ملکی ارومیه
ملکی ارومیه
پاسخ به  مهناز
4 ماه قبل

نخیر. این برای بیماری شدید افسردگی است نه برای امتحان دادن

نیکان
نیکان
1 سال قبل

من نیکان هستم.۵ساله کلردیاز۵مصرف
میکنم.حالا استرس ندارم.وقتی برای
قطع قرص مقدار مصرف کم میکنم
چندروز بعد دست سمت راستم.به
خواب رفته همراه ضربان شدید
قلب بیدارشدم.اما فشارخونم خوب
بود.لطفا علت رو توضیح دهید.
ممنون.

بهادری
بهادری
پاسخ به  نیکان
1 سال قبل

سلام من ۵۷ سال دارم و الان ۴ ساله که این قرص را مصرف میکنم و قبلا خیلی دلهره داشتم مخصوصا وقتی که موقع جلسه می خواستم صحبت کنم و الان مدتی که دلهره خیلی کم دارم ولی خیلی خارش گرفتم ایا دلیلش این ویا نه در حال ناظر روزی یک دونه می خورم

ش وزینی
ش وزینی
1 سال قبل

سلام من تازه شروع کردم ب خوردن پوکساکیم وباهمسرم اختلاف دارم پسرم بخاطر دعواهامون تیک عصبی گرفته ومن پرخاشگری ۰برای پرخاش من فایده داره بخورم ؟

حسینی
حسینی
1 سال قبل

سلام خانم دکتر من نگهدارسالمندکارمیکنم مشکل اعصاب دارم همش بهم میریزم اصلاحالم خوب نیست میشه ازاین قرصهاشبی یه دونه استفاده کنم توروخدابگیدپول ندارم برم دکتراعصاب

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  حسینی
2 ماه قبل

هر قرصی عوارض داره تازه بدن با بدن فرق میکنه سعی کنید از داروهای گیاهی استفاده کنید اونم نه همیشه

لیلا
لیلا
1 سال قبل

سلام وقت بخیر پسرم ۱۹سال دارد دکتر رژیم و تغذیه برای گرفتگی عضلات و اضطراب و استرس براش شبی یک عدد کلردیازپوکساید ۵ تجویز کرده الان خوندم که اعتیادآوره چی کار کنم؟

زهرا
زهرا
پاسخ به  لیلا
1 سال قبل

سلام این داروبرای سرو صداورم روده خوبه

آدم خوب
آدم خوب
پاسخ به  لیلا
4 ماه قبل

نخور خودت بدبخت مکنی

آدم خوب
آدم خوب
پاسخ به  لیلا
4 ماه قبل

ارزش نداره قرص بخوری برو گل گاوزبان بخور

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  لیلا
2 ماه قبل

من بیست ساله داروسازی خوندم اشتباه نکن اینها همه اعتیاد آور تازه بعد از قطع کردن دارو عوارض بدتری داره

زهرا
زهرا
2 سال قبل

باسلام وخسته نباشید.من ۳۶ سال دارم وارسال پیش بعدزایماک دچارافسردگی شدم وتحت درمان قرارگرفتم بعدازچن سال باترشدم ولی اگر خبرفوت یاناراحتی بهم میریزم من یهمدت قرصهای چون حالم خوب بودکنارگذاشتم قرص سرترالین روزها پرفنازین وآلپروزولام بودن وفقط شبها ازآلپروزولام برای خواب استفاده می‌کردم ولی الان شبها خواب ندارم تمام بدنم دردمیگیره چکارکنم آرام بشم وخواب خوبی داشته باشم درضمن چن دکتررفتم قبلا فایده ای نداشت توروخدا کمکم کنین .آیا کلوزپوکسایدخوبه مصرف کنم .درضمن الان دکترانوبت نمیدن

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

این عادی چند چیز رو رعایت کنید کمبود بعضی از ویتامینها تاثیر زیادی دارن مثل ب۳ کم خونی زیاد خوابیدن تنبلی ورزش و نرمش نکردن

میترا پازوکی
میترا پازوکی
2 سال قبل

سلام.وقت بخیر آیا برای کنترل اشتهای کاذب و کاهش ولع و پرخوری عصبی میتوان از قرص دی کلرو پوکساید استفاده کرد؟مقدار مصرف چگونه است؟

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  میترا پازوکی
2 ماه قبل

چرا همیشه آسانترین راه و بدترین راه رو انتخاب میکنید کم کم غذا رو کم میوه رو زیاد نرمش و ورزش یکی دیگه مهمترین چیز خود درمانی با افکار مثبت کمبود بعضی از ویتامینها تاثیر زیادی دارن قرصهای آرام بخش اعتیاد آور هستند در اصل معتاد میشین ولی ندانسته و عوارض جانبی زیادی دارن تازه بدن با بدن فرق داره

محمد
محمد
2 سال قبل

سلامازسال۸۴بعلت افسردگی دکتر گلردیاز پوکساد۵وفلووکسامیین۱۰۰تجویز کرد تابه امروز ادامه میدهم بارها بادکترممشورت کردم گفت ادامه بده سرحالم هستم ولی زود عصبانی میشوم وشکاک میشوم وسواس ۱۵ سال ادامه میدهم آیا میشود کناربگذارم ۶۱سالم

عطیه
عطیه
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر،متخصص الرژیم برای الرژی مزمنم ک کهیره ،برام اکتولوکاست۱۰ وکلوردیازپوکساید۵ وهیدروکسیزین ۱۰ وسیتیریزین ۱۰ نوشته که خارش حادمو برطرف کنه ،دوهفته مصرف کردم وخارش ها تقریبا کم شد ولی از دوهفته دوم بع بعد دیگه بازهم خارش ها با شدت بیشتری برگشته وازونحایی ک من همه چیو تو سبک زندگی براب الرژی تقریبا رعایت میکنم وسیتریزین وهیدروکسیزین ومونته لوکاست تاحالا الرژی نیاورده برام دوره های قبل ک مصرف میکردم ،ولی احتمالش هست که از کلوردیاز پوکساید باشه؟

دکمه بازگشت به بالا